Digichef |
Popis: Magazín ze světa digitálního marketingu
|
||||||
Jaká byla akce YouTube Unboxed od Googlu?11:56 Letos slavíme 20 let od založení jedné z největších digitálních platforem. Například v Česku ji využívá 8,5 milionu uživatelů. Je to záminka k oslavě? Pro Google určitě. Proto se v Holešovickém Doxu v září sešli zástupci agentur, klientů i content creatorů a dalších partnerů na akci YouTube Unboxed. Akci otevřel Doina Costache, Regional Director, Client... The post Jaká byla akce YouTube Unboxed … Jaký byl AI Date #3?10.září Vibe coding, regulace AI v Česku, rozdíl mezi automatizací a agenty nebo praktické ukázky z Google prostředí – to všechno zaznělo na třetím AI Datu, který opět spojil marketéry, freelancery i technologické nadšence. A já si odnáším hlavně to, že agenti už nejsou jen buzzword, ale realita, která tu s námi je a mění způsob... The post Jaký byl AI Date #3? appeared first on Digichef . AI Inside Out #93: AI jako člen našeho analytického týmu4.září O možnostech využití AI v analytice jsme psali už minule. Teď půjdeme o krok dál a ukážeme vám, jak jsme tyto nástroje prakticky zapojili při řešení komplexního zadání pro klienta Viessmann. Ten během několika měsíců sbíral data pro brand tracking, a to formou online rozhovorů. Cílem bylo vyhodnotit kontinuální průzkum a odhalit souvislosti mezi jednotlivými... The post AI Inside Out #93: AI jako… TOP akce nejen pro marketéry #září2527.srpna Po letním odpočinku jsme zpět s pravidelnou dávkou tipů na nejzajímavější marketingové a e‑commerce akce. Připravili jsme výběr těch nejzásadnějších konferencí, workshopů a setkání, které vám pomohou načerpat inspiraci a posunout vaše projekty dál. Tak kalendáře k ruce a pojďme na to! AI Date #3, 4. září 2025 – Praha Zajímá vás, jak se liší... The post TOP akce nejen pro marketéry #září25 appeare… Výpisky z e-booku: Recept na svět bez cookies #822.srpna V minulých dílech našeho seriálu „Recept na svět bez cookies“ jsme detailně prozkoumali aktuální vývoj očima Googlu a připravenost inzerentů na přicházející změny. Zabývali jsme se důležitostí správné analytiky a zdůraznili klíčovou roli registrací a věrnostních programů v nové realitě digitálního marketingu společně se zjednodušením tohoto procesu či jak motivovat uživatele k registraci. Otevřel… |