Digichef |
Popis: Magazín ze světa digitálního marketingu
|
||||||
Nálož SEO novinek #duben2418:26 Důsledky SGE nejen na brandové vyhledávání a update Google Merchant Center, nejen to jsou důležité SEO novinky uplynulých týdnů. Co dalšího by neměli SEO specialisté minout, vám shrnou v SEO novinkovém podcastu David Bureš a Lukáš Lipovský ze SEO týmu agentury Taste. Lukáš s Davidem se vrátili k letošnímu SEO Restartu a nejzajímavějším přednáškám z... The post Nálož SEO novinek #duben24 appeared … Poznejte všechny možnosti reportingu v Looker Studiu23.dubna Kvalitní zpracování dat a jejich přehledná vizualizace jsou důležité nejen pro samotné analytiky, případně pro jiné specialisty. Sehrávají podstatnou roli i pro jejich klienty, často naprosté laiky co do datové analytiky. Díky zjednodušeným vizualizacím dokážou totiž mnohem snáze pochopit, co jim data říkají. O možnostech, které máte jsme psali v našem článku 4 nástroje pro... The post Poznejte v… AI Inside Out #46: Custom ChatGPT vydatně pomůže i PPC specialistům18.dubna Vlastní jazykové modely v ChatGPT už tu s námi nějakou chvíli jsou! Kam se ale za tu dobu posunuly a s čím nám mohou pomoci? Mrkneme se na to v dnešním článku, a to s ohledem na práci PPC specialistů. Tip: Už jsme také napsali pár řádek o tom, jak custom ChatGPTs mohou využívat SEO... The post AI Inside Out #46: Custom ChatGPT vydatně pomůže i PPC specialistům appeared first on Digichef . AI Inside Out #45: Kdy AI v SEO rozhodně nepoužívat?12.dubna Používáte jako SEO specialisté velké jazykové modely při své práci? To je určitě dobře! Neměli byste ale podlehnout iluzi, že vám pomohou úplně se vším. I přes neustálý vývoj různých AI asistentů se ukazuje, že pro některé úkoly se tyto služby a nástroje zkrátka (ještě) nehodí. V jakých případech tedy AI pro SEO raději nevyužívat... The post AI Inside Out #45: Kdy AI v SEO rozhodně nepoužívat? ap… 4,5 hodiny unikátních rozhovorů se školiteli Marketing Festivalu10.dubna Těsně před zahájením Marketing Festivalu jste mohli nasát jeho atmosféru díky našemu exkluzivnímu rozhovoru s Jindrou Fáborským, ředitelem festivalu, a Honzou Makovičkou, CEO digitální agentury Taste, která byla jedním z partnerů této legendární akce. Přinesli jsme vám v něm spoustu pikantností ze zákulisí festivalu, které by si jinak Jindra nechal pro sebe. To byl ale... The post 4,5 hodiny unik… |