15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Gold Marketing

URL:

http://www.goldmarketing.cz

Katalog:

Publikuje:

0,4 položek/měsíc

Party nebo trvalý prodej?

22.srpna
Před rokem proběhla v rámci projektu paartyy.com také akce na podporu značky Dolce Gusto. V jejím průběhu bylo vybraným hostitelům nabídnuto zapůjčení kávovarů Nescafé, které si pak mohli koupit za sníženou cenu. Podle reakcí účastníků i řady odmítnutých žadatelů o pořadatelství šlo o kampaň vcelku úspěšnou. Můžeme se tedy spolehnout na marketing tohoto typu?. Související články: Mýtus čtvrtý: Ma…

Jak (ne) dělat reklamu

21.srpna
Nejprve jsem měl obavu, že je to zase nějaká akce typu „batoh ke stavebnímu spoření“ nebo „kupte si počítač, dostanete kolo“. Naštěstí, jak jsem záhy zjistil, jde u nové kampaně BALAKRYLU přece jen o něco trochu jiného. A idea, alespoň na mě, působí dobrým dojem. Zajímavě totiž propojuje ekologii, děti a tvořivost. Související články: Jak (ne)dělat reklamu 11 Konzultace zdarma číst dál

Pudový marketing - nový způsob, jak podstatně zvýšit účinnost reklamy

3.července
O tom, jak udělat účinnou reklamu, už bylo vysloveno mnoho teorií a napsáno ještě více knížek. Přesto se nezdá, že by se to nějak projevovalo v praxi. Pokud reklama roste (v současné době spíše stagnuje), pak je to růst kvantitativní, nikoliv kvalitativní, založený na zvyšování efektivity. Naskýtá se tedy otázka, zda se čím dál tím usilovněji netrefujeme do špatného terče. číst dál

Nevěřte průzkumům

29.června
Specialista na robotiku iRobot provedl v březnu v České republice šetření na vzorku 5400 lidí, kteří odpovídali na otázky spojené s robotickými vysavači. Průzkum přinesl překvapivé zjištění: Více než 47% lidí se chystá na nákup robotického vysavače. Tak by se dal ve stručnosti charakterizovat obsah jedné tiskové zprávy. Jsou však takové výsledky překvapující? číst dál

Jak (ne)dělat reklamu - 12

27.června
Na první pohled to vypadá pěkně. Podle informace MarketingJournal.cz si v Pepsi vypočítali, že každý ze tří stovek tisíc zaměstnanců má v průměru 190 přátel na sociálních sítích, a teď dělají vše pro to, aby je oslovili. V interních newsletterech přibyla tlačítka pro sdílení obsahu a pracovníci jsou školeni, co a jak pouštět ven. "Tento trend by se mohl ujmout v řadě velkých korporací," soudí aut…

Facebook a věrozvěsti technologického pokroku

25.června
Facebook koupil Instagram a tím dal najevo, že budoucnost patří mobilům a s počítači nepočítá. Alespoň podle ekonomického komentáře Josefa Šlerka v Lidových novinách (středa 11.4.2012). Malé vysvětlení: Instagram je prográmek pro úpravu a sdílení fotografií v mobilech. Ve verzi pro počítače neexistuje a to je právě, alespoň podle komentátora, jasným důkazem, že tyto stroje nemají žádnou budoucnos…

Soumrak „zaručeně nejnižších cen“?

21.června
Pomalu jsme si už zvykli, že zadáme-li do vyhledávače název zboží, na prvním místě se zobrazí cenové porovnávače. Kultura "nejnižších cen" nemohla samozřejmě vynechat internet. Zvláště když je zde srovnávání cen technicky obzvláště jednoduché. Honba za lácí se však začíná zadrhávat a pokusy o její další akceleraci porovnávače spíše diskreditují. číst dál

Jak (ne)dělat reklamu 11

19.června
Jmenuje se to Vypráskaná velikonoční nabídka a má ji na svědomí Albert. Typická ukázka, jak se v reklamě plýtvá penězi a mrhá časem. Ostatně na stránkách Alberta se téměř vyrovnávají hodnocení "Super" a "Nudné" (a to se vsadím, že autoři ještě občas zaklikají na první položku, aby se posunula o kousek napřed.) V čem je problém? číst dál

Příležitosti není radno zahazovat

15.června
Jak jsme informovali v článku Diskuse na Fresh Food 2012: mimořádná příležitost pro tradiční obchodníky, řetězce se potýkají s poklesem důvěry. V poslední době pomalu nemine den, aby se neobjevila zpráva o odhalených nepravostech, jako je například prodej zkažených nebo zfalšovaných potravin (nyní zejména z Polska), nesprávné informace o původu zboží, podvádění při slevách a tak dále. Nakupující,…

Ten správný nákupní zážitek

11.dubna
Z vícera internetových zdrojů k nám dorazila senzační zpráva: Maloobchod zažívá nový trend zážitkového nakupování. Například na Retail Info se můžete dočíst: "Developeři i sami retaileři se podle vedoucí Consulting & Research mezinárodní poradenské společnosti DTZ Lenky Šindelářové snaží ustoupit od prodeje produktu k větší péči o zákazníka". Protože to není první trendová vlna, dovolím si ze zku…
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes