Grano Salis |
Popis: ekumenický portál
|
||||||
Co ten sen chtìl øíct?31.října (pøevzato z CsJ) Podìlím se s vámi o svùj sen, který se mi zdál pøed nìkolika dny. V Ostravì je krásná veliká Katedrála Bo�ského Spasitele. Sen: �la jsem mìstem a vidím kolem katedrály bílé vlajky, jakoby z hedvábí, stánky plné zbo�í, jídla, zvlá�tì praseèí hlavy, jelita, a taková zvlá�tní , ne moc pìkná hudba. Ve�la jsem ze zvìdavostí do chrámu, kde byly bílým ubrusem pøikryté stoly plné jídel a… Dìsná, zákeøná finta (le�) trinitáøù31.října Trinitární myslitelé toho vymysleli opravdu hodnì. Hodnì navíc oproti tomu, co èteme v Bibli. Oproti tomu, co je skuteèná zvìst Pána, Boha o sobì samém skrze proroky, co je zvìst Boha o svém Mesiá�i, co je zvìst Je�í�e o Bohu i o sobì, a také co je zvìst Kristových apo�tolù. Trinitární skoro nejznámìj�í dìsná, zákeøná le� a zároveò finta je teze o tzv. "popírání Bo�ství Je�í�e Krista" . Je to dobrá finta, dobrý nástroj, jak dehonestovat a znemo�nit ty, kteøí s jejich nápady a konstrukcemi nesou… DEN NEJPOSLEDNÌJ�Í31.října 1. Moj�í�ova 11:5-7; 18:21 2. Moj�í�ova 3:8 5. Moj�í�ova 32:2-22 Nehemjá� 9:13 Izajá� 1:10; 2:1-5; 2:10-22; 3:9-15; 5:1-30; 13:1-22; 19:1-17; 24:1-23; 25:2-9; 26:17-21; 27:7-13; 35:1-10; 40:1-10; 59:16-21; 60:19; 61:1-30; 62:11; 65:1-25; 66:1-24 Jeremjá� 4:23-31 Ezechiel 1:28; 11:22-23 Daniel 2:44-45; 7:9-27; 12:1-13 Ozeá� 10:5-8 Ageus 2:6 Malachiá� 3:1-2; 4:5-6 199831.října 1998 Prorocká èísla v Písmu nejsou urèená k výpoètu dne a hodiny pøíchodu Krista, jsou k urèení èasu událostí pøedcházejícím pøíchodu Krista! Je to budíèek pro spící panny i podnìt k závìreèné svatební pøípravì na pøíchod �enicha. Bùh má ve�keré události svìtových dìjin plnì pod kontrolou. Èísla v Bo�ím projektu nejsou náhodná, jsou souèástí projektu, stejnì jako èísla v proroctví. V datumech významných svìtových událostí se objevují stejná èísla i biblická prorocká èísla. 666,1260,1290,1335. 2… Progresivní spasení31.října Paralela mezi nábo�enstvím a progresivismem má nìco do sebe. Lidstvo má pøirozenou potøebu hledat smysl, morální rámec a pocit, �e koná dobro. Nìkdy se tato potøeba naplní vírou v Boha, jindy vírou v ideologii. Kdy� tradièní nábo�enství v Evropì ztrácelo autoritu, prázdné místo v du�i spoleènosti zaèaly zaplòovat nové „sekulární víry“. Jednou z nich je právì progresivismus – my�lenkový proud, který zaèínal jako snaha o spravedlnost, rovnost a lidskost, ale v posledních letech se èím dál víc pod… Obraz jediného Boha, který uvìznil sám sebe ve formì27.října OBRAZ BOHA ✨ Úvod Celé Písmo od prvních slov Genesis a� po poslední øádky Zjevení sleduje jediný pøíbìh: pohyb „obrazu“ od Jediného k mnohým, a návrat v�ech obrazù zpìt do Jednoty. „Obraz“ v biblickém jazyce neznamená jen podobu. Znamená zrcadlo vìdomí – Bo�í rezonanci projevenou v èase a prostoru. Èlovìk byl stvoøen k obrazu Bo�ímu – tedy jako �ivý fraktál V�evìdomí . A celý vesmír je vlastnì dìj, ve kterém se tento obraz uèí znovu poznat sebe sama. 1. Poèátek – Èlovìk jako �ivý obraz V�evìd… SYSTEMATICKÉ PONI�OVÁNÍ KRISTA V KØES�ANSKÝCH CÍRKVÍCH27.října Písmo nám v celé øadì pøípadù referuje o Spasiteli tak, �e u�ívá jen Jeho køestního jména Je�í�: Napø. (Mt 3,13; Mt 3,15 ; Mt 3,16 ; Mt 4,1 ; Mt 4,7 ; Mt 4,10 ; Mt 4,12) * (Mk 1,9 ; Mk 1,14; Mk 1,17; Mk 1,21 ; Mk 1,25; Mk 1,35 ; Mk 1,41) * A na mnoha a mnoha dal�ích místech. * Palac postaveny na hnoji13.října Palác v hnoji – podobenství o svìtském klamu Byl jednou jeden èlovìk, který si postavil nádherný palác. Zdi mìl z mramoru, støechu ze zlata a podlahu z køi��álu. Ka�dý, kdo pro�el kolem, �asl nad jeho krásou. Lidé øíkali: „To musí být Bo�í chrám!“ A on se na nì usmíval a odpovídal: „Ano, zde pøebývá moje du�e.“ |