igloonet blog |
Popis: Tento blog vznikl na podnět zaměstnanců společnosti igloonet a jeho cílem je podělit se a prezentovat různé poznatky, které jsme získali. Baví nás hlavně technologie, vývoj software a internetový marketing.
|
||||||
Rozdíly v datech mezi Universal Analytics a GA421.července Universal Analytics nám postupně přestávají měřit (nakonec to nebyl tak ostrý konec 30. 6., jak se očekávalo). Pokud jste migraci na GA4 brali vážně, pak jste nejspíš nějakou dobu měřili paralelně jak do GA4, tak do Universal Analytics. Je ale rozdíl mezi „měříme do GA4“ a „pracujeme s GA4“. Aby byl přechod méně bolestný, projdeme si hlavní důvody, proč a jak se data mezi nástroji liší. Předně – … Seriál – e-mail marketing v Evropě: Polsko19.května Vítejte v naší nové sérii blogových článků, ve kterých se ponoříme do světa e‑mail marketingu v jednotlivých oblastech a zemích Evropy! Ukážeme vám rozdíly i spojitosti mezi e‑mailingem napříč kontinentem. Pokud zvažujete vstup na určitý trh, pomůžeme vám se v něm zorientovat. V prvním díle se zaměříme na Polsko. V dalších článcích se podíváme na DACH region (Německo, Rakousko, Švýcarsko) nebo Sk… PenguinTalks 2022 – strasti a slasti interní konference27.února V igloo jsme obnovili tradici konferencí #PenguinTalks. Jedno místo, jeden čas a ta nejzásadnější témata. Co nás to popadlo, na co si dát s podobnými nápady pozor a jak to celé dopadlo? Čtěte (skenujte, inspirujte se) dál! A jelikož mám tu a tam rád checklisty, jeden zdarma a k okamžitému použití najdete na chvostu. Proč interní konference? Vedu oddělení, jehož členové disponují v průměru více ne… #EmailRestart: 7 tipů jak vdechnout mailingu druhý život31.ledna Druhý ročník E‑mail Restartu přinesl hromadu nových podnětů, jak k tomuto kanálu propagace přistupovat. Pojďte se inspirovat s námi. Sepsali jsme 7 tipů, které nakopnou váš e‑mailing a dodají mu nový rozměr. TIP č. 1: Rozhýbejte to Statické maily jsou dávno přežité. Jakub Malý na konferenci představil, jak do tvorby rozesílek zapojit i kinetické prvky. Hromada nástrojů už dnes umí do newsletteru … Nenechte padat e‑maily příjemcům do spamu19.ledna Otázku „Nemáte to ve spamu?“ zná snad každý, kdo kdy použil e‑mail. Jak funguje rozpoznávání nevyžádaných zpráv a co dělat, pokud zprávy padají do spamu, se podíváme v článku. Proč kontrolovat zprávy antispamem Doručení e‑mailové zprávy je pozoruhodně jednoduché. Po odeslání zprávy ji přijme od e‑mailového klienta váš poštovní server. Ten se spojí se serverem příjemce a zprávu mu předá. Na něm už… Jak využít SMS kampaně a nespálit se?15.listopadu Hledáte možnost rozšíření marketingového mixu vaší společnosti nebo klienta? Pak jste možná narazili na SMS kampaně. Lidé tráví na svých chytrých telefonech stále větší a větší množství času, tak proč ho pro propagační aktivity nevyužít ještě víc? Velkou výhodou je obří míra engagement‑rate. Mobil totiž používáte neustále a jakákoliv notifikace si uždibuje pozornost. SMS jsme navíc naučeni otevír… Jak efektivně pečovat o zaměstnance?25.října Péče o zaměstnance je nedílnou součástí podnikání. Chceme mít zdravé, spokojené, vzdělané a nepřepracované zaměstnance. Jak toho dosahujeme vám přiblížíme v článku. PROČ je to důležité? V igloo klademe důraz na balanc mezi osobním životem a prací. Zároveň ale sobecky víme, že se nám odpočatí a nepřepracovaní zaměstnanci vyplácí. Nábor a zaučování nových lidí jsou drahé, stejně tak dlouhodobé vykr… Jak vytvořit personu v 6 krocích22.ledna Persony jsou skvělý nástroj, s kterým poznáte cílovou skupinu opravdu do hloubky. Musíte je ale navrhnout tak, aby vašemu týmu skutečně pomohly. Ukážu vám, jak na to a odhalím nejčastější pasti, do kterých se při tvorbě můžete chytit. Co je to persona? Persona je poměrně známý (často bych řekl až nadužívaný) nástroj pro reprezentaci cílové skupiny. Jedná se v podstatě o „falešné CV” našeho ideáln… Večírkování v igloonetu30.listopadu Na igloo blogu často píšeme o marketingu, vývoji nebo hostingu. Jsme ale firma se zaměstnanci a k tomu patří i stmelování kolektivu pomocí nejrůznějších akcí. Přečtěte si, jak nad nimi přemýšlíme a proč je vlastně děláme. V závěru najdete tipy na program a hry, které slavily největší úspěch. Let’s get the party started! Nedílnou součástí péče o zaměstnance je setkávání se a budování vztahů i mimo… Cookie lišta: Přehled změn a nejasností od 1. 1. 202216.listopadu Od příštího roku platí nová pravidla pro sběr uživatelských dat. Probrali jsme to s právníky a přinášíme přehledný seznam všech změn i sporných oblastí. Od 1. 1. 2022 se mění požadavky na nakládání (nejen) s cookies kvůli novelizaci Zákona o elektronických komunikacích (ZEK). Na internetech se o tématu píše tolik, že jste mu nejspíš neunikli, a tak vynechám úplné základy typu co jsou to vůbec coo… |