15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketing&Media

Popis:

Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.

URL:

http://mam.cz/

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

5,5 položek/den

Hymna, houby a diverzita. Prague Pride letos staví na emocích a české identitě

15:35
Letošní Prague Pride nabídne od 28. července přes 180 akcí – od diskuzí a komunitního programu po kulturu a sport na osmi místech v Praze. Parties letos nejsou součástí oficiálního programu, přehledně je ale najdete na novém webu Qalendar.cz, který slouží jako duhová navigace pro queer publikum i jeho spojence. Článek Hymna, houby a diverzita. Prague Pride letos staví na emocích a české identitě …

WOO potvrzuje silnou pozici. Od ledna uspěla ve všech tendrech

14:24
Agentura WOO dál upevňuje svou pozici největší specializované agentury v Česku a na Slovensku. Od začátku roku 2025 se zúčastnila dvanácti výběrových řízení – a ve všech zvítězila. Značky se čím dál častěji rozhodují pro spolupráci se specializovanými partnery místo univerzálních 360° agentur. Klíčovou roli hrají unikátní strategie šité na míru, silné datové zázemí a kvalitní exekuce. Díky největ…

Jan Hotels pokračuje v expanzi akvizicí hotelu Pentahotel Prague, který nově ožije pod značkou Pulse8

14:24
Jan Hotels rozšiřuje své působení v Praze akvizicí hotelu Pentahotel Prague v Karlíně. Ten projde rebrandingem na Hotel Pulse8 – nový koncept pro moderní cestovatele. Článek Jan Hotels pokračuje v expanzi akvizicí hotelu Pentahotel Prague, který nově ožije pod značkou Pulse8 se nejdříve objevil na MAM .

Tahle linka jede bez potu. Kampaň Rexony dává zápachu stopku přímo v MHD

13:13
V mnoha vlacích a autobusech od Prahy po Košice se objevily žluto-černé cedule „tahle linka jede bez potu“. Jde o letní kampaň Rexony od agentury Digičáry, která vtipně využívá vizuál dopravních výstrah k boji proti zápachu v MHD. Jádro nápadu je prosté: kdo používá Rexonu, nemusí se bát zvednout ruce a držet se madla. Tuhle každodenní obavu agentura Digičáry proměnila ve velké sdělení […] Článek…

Cruxo otevírá vlastní konzultační butik. Značkám má pomoci uspět v boji o místo v digitálním regálu

12:04
Cruxo otevírá vlastní konzultační butik. Značkám má pomoci uspět v boji o místo v digitálním regálu Článek Cruxo otevírá vlastní konzultační butik. Značkám má pomoci uspět v boji o místo v digitálním regálu se nejdříve objevil na MAM .

Too Good To Go slaví rok na českém trhu a vydává kuchařku obohacenou o recepty Zachraň jídlo

9:49
Aplikace Too Good To Go slaví rok na českém trhu. Stáhlo si ji přes 130 000 lidí a do záchrany přebytků se zapojilo více než 480 podniků, nejčastěji Zrno Zrnko, Costa Coffee a Matoka. K výročí vydává společnost bezplatnou Remix kuchařku s recepty, které pomáhají omezit plýtvání a využít suroviny naplno. Článek Too Good To Go slaví rok na českém trhu a vydává kuchařku obohacenou o recepty Zachraň …

Luxury slaví čtvrtstoletí ve velkém stylu. Výroční číslo kurátorovali špičky oboru

8:43
Luxury slaví čtvrtstoletí ve velkém stylu. Výroční číslo kurátorovali špičky oboru Článek Luxury slaví čtvrtstoletí ve velkém stylu. Výroční číslo kurátorovali špičky oboru se nejdříve objevil na MAM .

Galerie: Alza v showroomu vystavila Lego model Ferrari F1 v životní velikosti

29.června
Od soboty 28. června je v prodejně Alzy v pražských Holešovicích k vidění unikátní model Ferrari SF-24 v měřítku 1:1 postavený z téměř 400 tisíc kostek Lego. Článek Galerie: Alza v showroomu vystavila Lego model Ferrari F1 v životní velikosti se nejdříve objevil na MAM .

Jak posilovat značku názorně ukázal Mark Ritson, svoje MiniMBA prodal za půl miliardy

29.června
Že se nejen značkám vyplácí stavět na neměnných základech marketingu, ukázal Mark Ritson prodejem svého programu MiniMBA skupině Brave Bison. Přímočarý profesor marketingu Mark Ritson ve svých vystoupeních, workshopech a lekcích propojuje data, výzkumy, pravidla a poučky se selským rozumem občas proloženým slovníkem dlaždiče. A vyplácí se mi to. Daří se mu díky konzistentnosti, kterou doporučuje …

Nechť je provází síla! Cola-Cola s Disney osvěžují předalekou galaxii

29.června
Po úspěchu s limitovanou edicí plechovek s hrdiny Marvelu vsadily Coca-Cola s Disney na Hvězdné války. Globálně vypouští edicí sběratelských plechovek a lahví, ale i rozšířenou realitu. Článek Nechť je provází síla! Cola-Cola s Disney osvěžují předalekou galaxii se nejdříve objevil na MAM .
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes