Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
„Navrženo pro všechny studenty.“ Apple v krátkém filmu ukazuje funkce pro lidi se zdravotním postižením5.prosince Apple uvádí nový krátký film, ve kterém prezentuje své funkce u příležitosti Mezinárodního dne osob se zdravotním postižením. Film ukazuje, jak studenti se zdravotním postižením po celém světě používají produkty Apple a funkce usnadnění přístupu ve svém každodenním životě. Článek „Navrženo pro všechny studenty.“ Apple v krátkém filmu ukazuje funkce pro lidi se zdravotním postižením se nejdříve ob… Největší český výrobce a distributor lihovin Stock Plzeň-Božkov sází na inovace5.prosince Stock Plzeň-Božkov posílil ve fiskálním roce 2025 pozici lídra trhu. Společnost i přes další růst spotřební daně navýšila svůj tržní podíl. Budoucí rozvoj firma vidí nejen v podpoře svých tradičních značek, ale velký význam přikládá i produktovým inovacím. Na výroční tiskové konferenci to uvedla Romana Jourdren, generální ředitelka společnosti Stock Plzeň-Božkov. Článek Největší český výrobce a d… Rum Heffron posiluje komunikaci novým spotem z Panamy5.prosince Rum Heffron z portfolia Palírny U Zeleného stromu uvádí nový televizní spot, jenž je klíčovým prvkem nové komunikační linky značky. Nová kampaň staví na autenticitě, tradičním řemeslu a důrazu na kvalitu, které jsou pro značku dlouhodobě klíčové. Článek Rum Heffron posiluje komunikaci novým spotem z Panamy se nejdříve objevil na MAM . AI poškozuje vydavatele: SPIR hlásí propady návštěvnosti u kategorií servisního a zájmového obsahu5.prosince Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) upozorňuje na výrazný pokles návštěvnosti českých webů z internetových vyhledávačů. Tradiční model – zadat dotaz a prokliknout se na web s odpovědí – narušil nástup umělé inteligence (AI), kdy uživatelé stále častěji získávají informace přímo v AI nástrojích. Situaci dále zhoršilo zavedení AI generovaných odpovědí ve vyhledávání Google (AI Overviews). Článek… UniCredit Bank prodlužuje spolupráci s agenturou Carat o další dva roky5.prosince Agentura Carat ze skupiny Dentsu bude i v následujících dvou letech pokračovat ve spolupráci se značkou UniCredit Bank. Partnerství zahájené v roce 2023 se postupně rozrostlo o strategické plánování digitálních médií a od srpna letošního roku také o správu výkonnostních kampaní. Článek UniCredit Bank prodlužuje spolupráci s agenturou Carat o další dva roky se nejdříve objevil na MAM . Media Bohemia startuje éru technologického ekosystému AI Digital Newsroom5.prosince Mediální skupina Media Bohemia oznamuje spuštění projektu „AI Digital Newsroom“. Tato interní zpravodajská platforma využívá pokročilou umělou inteligenci k vyhledávání, hodnocení a zpracování informací, ze kterých následně vytváří komplexní mediální výstupy – od podkladů pro moderátory až po hotové audio relace čtené digitálními hlasy. Pilotní provoz, který generuje plně automatizované zpravodaj… Investona v kampani od McCANN Prague rozhýbává Česko k investování4.prosince Investona je nová platforma, která chce „rozinvestovat Česko“. Vznikla rebrandingem společnosti Colosseum a jejím cílem je přiblížit svět investování běžným lidem – srozumitelně, důvěryhodně a bez složité finanční hantýrky. Kampaň s claimem „Investovat má smysl“ představuje značku, která dává investování nový, přístupnější význam. Za kreativní strategií i exekucí stojí McCANN Prague. Článek Inves… Američtí recenzenti vyhlásili 10 nejlepších filmů roku. Vítěz je favoritem i na Oscara4.prosince Jak vypadá letošní topka nejlepších filmů podle amerických kritiků? Článek Američtí recenzenti vyhlásili 10 nejlepších filmů roku. Vítěz je favoritem i na Oscara se nejdříve objevil na MAM . Živina spustila punkovou kampaň. Má reagovat na stres v kuchyni a poptávku po kvalitních „základech“4.prosince Domácí vaření je pro Čechy stále důležité, zároveň ale představuje zdroj každodenního stresu. Ukázal to probíhající výzkum značky Živina, který potvrdil dlouhodobý trend: lidé chtějí jíst kvalitně a pestře, ale během pracovního týdne nemají čas ani energii na složitou přípravu. Právě na tento moment reaguje nová kampaň „Živina ti kryje záda“, kterou firma spustila v polovině listopadu. Článek Živ… Od voleb a Charlieho Kirka až po Reebok a Labubu. Co letos Češi hledali na Googlu?4.prosince Volby a politika, ale také seriál Squid Game, skibidi a potenciálně levná koupě tenisek Reebok. Nejen to letos Češi vyhledávali na Googlu. Z tuzemských osobností dominovali politici, ze zahraničních hvězdy, které Česko navštívily – například Dua Lipa, Dakota Johnson či Dan Brown, který sem umístil děj nové knihy. Čechy zajímal také start videotéky Oneplay, sběratelská mánie Labubu, pořad Bachelor… |