Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
„Když je móda a fotbal match.“ Agentura Jung von Matt představila spolupráci Zalanda s Německým fotbalovým svazem10:18 Emotivním a styl definujícím zahájením kampaně představuje hamburská reklamní agentura Jung von Matt nové partnerství mezi Zalandem a Německým fotbalovým svazem (DFB). Agentura představuje módní eshop jako hlavního partnera mužských, ženských a U21 národních týmů s kreativním zaměřením na propojení módy, identity a sportovní kultury. Článek „Když je móda a fotbal match.“ Agentura Jung von Matt př… České PR slaví 30 let: APRA má novou tvář od Creative Friends a míří do éry umělé inteligence11.listopadu České public relations prošlo za posledních třicet let výraznými změnami. Asociace Public Relations (APRA), která u klíčových milníků stála, slaví výročí novým vizuálním stylem z dílny studia Creative Friends. Článek České PR slaví 30 let: APRA má novou tvář od Creative Friends a míří do éry umělé inteligence se nejdříve objevil na MAM . Dobře to Pohlreich uvařil. Jak dopadl MAM Souboj spotů?11.listopadu Vsaď si a buď vítězem volem. Kampaň Sazkabetu s jednoduchým sdělením přesvědčivě vyhrála zářijové kvalifikační kolo MAM Souboje spotů: získala 46 procent hlasů. Druhou příčku obsadil Košík, který pro změnu vsadil na humor. Spot Žádný Čech už nemusí žít v minulosti si získal přízeň 26 procent hlasujících. Článek Dobře to Pohlreich uvařil. Jak dopadl MAM Souboj spotů? se nejdříve objevil na MAM . Vzniká nový LGBTQ+ magazín Qult, spustil crowdfunding11.listopadu V Česku se chystá nový mediální web, která bude zaměřený na queer témata a ponese název Qult (čteno kult). Spuštěná crowdfundingová kampaň, která poběží do začátku prosince, má za cíl nabrat 400 lidí, kteří budou pravidelně podporovat seriózní žurnalistiku zaměřenou na LGBTQ+ témata a dostanou plný přístup k obsahu. Článek Vzniká nový LGBTQ+ magazín Qult, spustil crowdfunding se nejdříve objevil … T-Mobile ukazuje T Fiber jako cestu k porozumění mezi generacemi v kampani od Triadu11.listopadu Současní teenageři prožívají značnou část svého života online – zábava, novinky nebo kontakt s kámoši. Rodiče často zůstávají mimo tento svět a najít s dětmi společnou řeč je pro ně těžší a těžší. T-Mobile proto v rámci T Fiber kampaně představil Rodičova průvodce digitální galaxií, který jim radí, jak se přiblížit, porozumět a začít komunikovat s dětmi o tom, co prožívají online. Kampaň realizuj… Novou výkonnou ředitelkou českého týmu New School Communications se stává Noema Pšenicová10.listopadu Komunikační agentura New School Communications posiluje vedení v Praze. Pozici Managing Directorky přebírá Noema Pšenicová, PR expertka s kariérou sahající od nejčtenějších médií přes startupový ekosystém až po vedení obsahových týmů v korporátním sektoru. Článek Novou výkonnou ředitelkou českého týmu New School Communications se stává Noema Pšenicová se nejdříve objevil na MAM . Parlamentní volby ovlivnily mimořádný zájem uživatelů o zpravodajské servery10.listopadu Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které se konaly 3. a 4. října, výrazně zvýšily počet návštěvníků webů v kategorii Zpravodajství. V pátek 3. října navštívilo webové stránky zpravodajských serverů 3,4 milionu uživatelů ze všech zařízení a v sobotu, tedy druhý den hlasování a zároveň den vyhlášení výsledků voleb, to bylo dokonce 4,3 milionu uživatelů, což představuje rekordn… Marketing jako forma rezistence7.listopadu Kosta Schneider, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Prague a Leo Prague a dlouholetý lídr kreativní agentury Saatchi & Saatchi Ukraine, patří k výrazným osobnostem evropské reklamy. Pod jeho vedením vznikl oceňovaný projekt Minefields Honey, který proměnil zaminovaná ukrajinská pole ve zdroje naděje — a medu. V rozhovoru pro MAM mluví o tom, jak se proměňuje práce kreativce, proč se nebojí umělé… PR nestojí na slovech, ale na činech7.listopadu Čtyři desetiletí sleduje, jak se svět komunikace proměňuje. Paul Holmes, zakladatel a šéfredaktor PRovoke Media, patří k nejvlivnějším hlasům globálního public relations. Brit, který začínal v lokálních novinách na severu Anglie, se přes americký PR Week a Adweek propracoval k vybudování nejrespektovanějšího média o PR na světě. Jeho jméno dnes stojí nejen za PRovoke Media, ale i za soutěží SABRE… AI moderátorka na Primě: Jak vznikala?7.listopadu Umělá inteligence v poslední době proniká do životů čím dál víc a začíná měnit způsob, jakým pracujeme, komunikujeme a získáváme informace. Nový videopodcast AI News v produkci CNN Prima NEWS se snaží divákům tento fenomén představit v jeho komplexnosti. A využívá k tomu netradičních virtuálních moderátorů, kterým pomáhá také umělá inteligence. Jsou AI avataři budoucností televizní tvorby? A jak … |