15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketing&Media

Popis:

Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.

URL:

http://mam.cz/

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

4,6 položek/den

Vítězové Křišťálové lupy přehledně: Kdo obsadil první příčky?

1:26
Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je čtenářská anketa serveru Lupa.cz a vydavatelství Internet Info, která každoročně oceňuje nejzajímavější tuzemské online projekty a služby. Kdo si letos v jednotlivých kategoriích prestižní ankety odnesl zlatá umístění? Článek Vítězové Křišťálové lupy přehledně: Kdo obsadil první příčky? se nejdříve objevil na MAM .

Evropa přitvrzuje pravidla online světa. Co znamená chat control?

16:59
Když rodiče dvanáctileté Lucky zjistili, že si sama založila profil na Instagramu, nebyli zrovna nadšení. Nevěděli, jestli jí mají účet povolit, nebo zakázat, a jestli by takový zákaz vůbec fungoval. Lucka mezitím nadšeně objevovala nový svět reelsů, chatů se spolužáky a algoritmy, které jí servírovaly na zlatém podnose nekonečný proud obsahu na míru. Článek Evropa přitvrzuje pravidla online svět…

McDonald’s v Česku uvedl limitovanou edici Friends Menu a sběratelské figurky

12:43
McDonald's v celé České republice uvedl speciální limitovanou edici nazvanou Friends Menu. Její součástí je kolekce figurek s postavami ze seriálu Přátelé. Ve spolupráci s Warner Bros. Discovery byla vytvořena kampaň, která podle společnosti kombinuje nostalgii kultovního seriálu s oblíbenými jídly McDonald's. Článek McDonald’s v Česku uvedl limitovanou edici Friends Menu a sběratelské figurky se…

VLM zavádí jednotné vedení cestovatelského obsahu. National Geographic a Koktejl povede Barbora Literová

12:43
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) pokračuje ve své strategii rozvoje nezpravodajského obsahu a mění vedení redakcí značek Koktejl a National Geographic Česko ze segmentu Cestování. Článek VLM zavádí jednotné vedení cestovatelského obsahu. National Geographic a Koktejl povede Barbora Literová se nejdříve objevil na MAM .

ASCOPA vyhlásila finalisty ocenění Mluvčí roku 2025

12:43
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností dnes oznámila finalisty oborového ocenění Mluvčí roku 2025. Porota z téměř dvě stě padesáti nominací vybrala nejlepší komunikátory z České republiky, kteří postoupili do závěrečného kola hodnocení. Vítězové získají titul v kategoriích Mluvčí roku veřejného a neziskového sektoru, Mluvčí roku soukromého sektoru a PR tým roku. Slavnostní vyhlášen…

Jak na efektivní hodnocení reklamy s pomocí AI?

26.listopadu
Umělá inteligence umožňuje značkám přicházet se zajímavým kreativním ztvárněním. Zároveň může pomoci rychle vyhodnocovat potenciál reklam oslovit cílové spotřebitele. Článek Jak na efektivní hodnocení reklamy s pomocí AI? se nejdříve objevil na MAM .

Rohlík spouští vánoční kampaň „Almost. Not This Time“

26.listopadu
Rohlík představil svou novou vánoční kampaň s názvem „Almost. Not This Time.“, která staví na potřebě přítomnosti, blízkosti a opravdových momentů v období svátků. Hlavní téma navazuje na dlouhodobé poslání značky ulehčovat lidem povinnosti a umožnit jim tak se věnovat tomu, na čem nejvíce záleží. Online spot vznikl výhradně s využitím umělé inteligence. Článek Rohlík spouští vánoční kampaň „Almo…

Společnost dm upevňuje pozici lídra na českém trhu

26.listopadu
Díky konceptu dlouhodobých cen a rozvoji online služeb zůstává dm atraktivní volbou pro zákazníky hledající kvalitu, rozmanitost a dostupnost. Článek Společnost dm upevňuje pozici lídra na českém trhu se nejdříve objevil na MAM .

Forum Media oslavilo 25. výročí v plném O2 universu a s prezidentem Pavlem

26.listopadu
Největší oborová konference ve střední Evropě je pro letošek uzavřena. Forum Media symbolicky 25. listopadu oslavilo 25. ročník a přivítalo kolem osmi stovek návštěvníků. A své insighty a novinky ze světa strategické komunikace nabídlo více než sedm desítek spíkrů z řady zemí. Hlavním tématem se stala zejména snaha oslovit mladou generaci, která konzumuje média zcela novým způsobem. Davide Zicca,…

Lafluence Agency posiluje vedení a připravuje se na sezónu 2026

26.listopadu
Influencer 360° marketingová agentura Lafluence Agency oznamuje strategické posílení svého managementu a vstupuje do příprav pro rok 2026 s rozšířeným vedením. Tým agentury se v posledním půl roce rozrostl o tři zkušené manažerky, které přicházejí z předních agenturních domů. Článek Lafluence Agency posiluje vedení a připravuje se na sezónu 2026 se nejdříve objevil na MAM .
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes