15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketing&Media

Popis:

Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.

URL:

http://mam.cz/

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

3,7 položek/den

Taste oznamuje nové vedení. Reflektuje tak strategický posun agentury k byznysově orientovaným službám

16:50
Digitální agentura Taste v návaznosti na nové strategické směřování posiluje klíčové pozice svého vedení. Anna Mejsnarová se stává Chief Product Officer, Robert Čížek přebírá roli Head of Strategy and Analytics a David Janoušek byl jmenován Chief Marketing Officer. Článek Taste oznamuje nové vedení. Reflektuje tak strategický posun agentury k byznysově orientovaným službám se nejdříve objevil na …

Emirates se stávají oficiálním sponzorem basketbalového týmu Real Madrid

13:37
Společnost Emirates a Real Madrid oznámily spolupráci, díky níž se letecká společnost stává oficiálním hlavním sponzorem španělského profesionálního basketbalového klubu. V rámci několikaletého partnerství se bude značka Emirates „Fly Better“ objevovat na dresech hráčů, stejně jako u fotbalových týmů mužů i žen. Článek Emirates se stávají oficiálním sponzorem basketbalového týmu Real Madrid se ne…

„Jednoduchost ve složitém světě.“ Investiční platforma Direct Fondee spustila novou reklamní kampaň

13:37
Investiční platforma Direct Fondee v nové reklamní kampani vyzdvihuje jednoduchost a bezstarostnost nabízených investičních produktů. Do povědomí je plánují dostat sadou spotů a statických vizuálů pro použití v digitálním i outdoorovém prostředí. Poběží od půlky září do konce listopadu. Článek „Jednoduchost ve složitém světě.“ Investiční platforma Direct Fondee spustila novou reklamní kampaň se n…

Chio zachraňuje cringe momenty v nové kompletně lokální kampani od Publicis Groupe

12:32
Kreativní agentura Saatchi & Saatchi Prague v úzké spolupráci s mediální divizí z agenturní skupiny Publicis Groupe připravila lokálně vytvořenou kampaň „Cringe? Crunch the moment“ pro značku Chio. Článek Chio zachraňuje cringe momenty v nové kompletně lokální kampani od Publicis Groupe se nejdříve objevil na MAM .

Letní turistická sezóna přála menším lázním i horskému wellness

11:27
Většina českých lázeňských oblastí letos zažila úspěšnou letní sezónu, oproti loňsku také vzrostl zájem o wellness pobyty na horách. Vyplývá to z dat rezervačního portálu Spa.cz. Článek Letní turistická sezóna přála menším lázním i horskému wellness se nejdříve objevil na MAM .

Nová etapa Ogilvy PR: Rambouska ve vedení posilují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová

8:15
Od září 2025 se dosavadní vedení PR týmu české pobočky agentury Ogilvy ve složení Václav Rambousek a Tereza Raidová upravuje a rozšiřuje svou strukturu. Díky nárustu byznysu i celkového týmového obsazení se zaměří na tři hlavní větve – consumer, corporate a influencer engagement, a to se zachováním intenzivní spolupráce napříč všemi specializacemi. Dominantní větví PR týmu Ogilvy je dlouhodobě B2…

MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku

15.září
Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Vyplývá to z průzkumu agentury MNForce o nákupním chování pro Českou distribuční. Článek MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku se nejdříve objevil na MAM .

CzechTourism: Polští lékaři znovuobjevují české lázně

15.září
Polští lékaři se po čtyřiceti letech letos v srpnu vydali na balneologickou studijní cestu do Česka. Mezi navštívená místa patřily například Karlovy Vary, Mariánské a Františkovy Lázně nebo lázně Jáchymov. České lázně se podle agentury CzechTourism stále výrazněji profilují jako místo pro prevenci i odpočinek. Institut lázeňství a balneologie (ILaB) v Karlových Varech pro upevnění míst na mapě lá…

Golden Drum představil program i řečníky

15.září
Mezinárodní festival kreativity Golden Drum letos proběhne ve dnech 13. až 14. října v Portoroži. Organizátoři zveřejnili program, hlavní řečníky i složení porot. V pořadí 31. ročník láká na přednášky, debaty a „to nejlepší z mezinárodního kreativního průmyslu“. Článek Golden Drum představil program i řečníky se nejdříve objevil na MAM .

Plzeňský Prazdroj: Klimatická změna nahrává nealkoholickým pivům. V tropických dnech jím lidé hasí žízeň nejčastěji

15.září
Konzumaci piva podle Plzeňského Prazdroje ovlivňuje počasí. Ukazuje to průzkum pivovaru z konce letošního léta, který zkoumá jak se s rostoucí teplotou mění chuť na pivo. Článek Plzeňský Prazdroj: Klimatická změna nahrává nealkoholickým pivům. V tropických dnech jím lidé hasí žízeň nejčastěji se nejdříve objevil na MAM .
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes