Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Vlak plný inspirace. Třetí ročník soutěže ADC Creative Express 2025 má vítěze16:28 Art Directors Club Czech Republic vyhlásil vítěze třetího ročníku soutěže Creative Express Česko Slovensko 2025. Intenzivní dvoudenní formát, který spojil briefing, cestu vlakem, mentoring i závěrečné veřejné prezentace, opět ukázal, jaký talent vyrůstá v mladé generaci kreativců. Článek Vlak plný inspirace. Třetí ročník soutěže ADC Creative Express 2025 má vítěze se nejdříve objevil na MAM . HR marketing bez agentur? Více práce i větší autenticita14:20 Na scéně employer-brandingu často bodují projekty velkých agentur, zatímco firmy v nich vystupují jen jako tiší zadavatelé, kteří si objednávají produkt na klíč. Jak ale takový model skutečně funguje? A není větší konkurenční výhoda v týmech, které znají realitu značky zevnitř? Článek HR marketing bez agentur? Více práce i větší autenticita se nejdříve objevil na MAM . STEM/MARK: Polovina spotřebitelů považuje letáky za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj nákupních informací14:20 Tištěné letáky jsou pro Čechy velmi důležitým zdrojem nákupních informací. Alespoň občas je čte 73 procent české populace. Třetina Čechů sleduje letáky pravidelně, každý třetí Čech používá letáky více než v minulosti nebo nově začal. Polovina domácností považuje letáky za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj nákupních informací a tato preference dále roste s věkem respondentů. Vychází to z n… MARK BBDO a Happy Foto připomínají kouzlo skutečných fotografií a tisknou lidem radost12:11 Kampaň reaguje na skutečnost, kterou zná každý: telefony a cloudová úložiště máme plné snímků, ale málokdy se k nim vracíme. Agentura MARK BBDO spustila pro Happy Foto televizní a online kampaň, která se snaží lidem připomenout tisk. Článek MARK BBDO a Happy Foto připomínají kouzlo skutečných fotografií a tisknou lidem radost se nejdříve objevil na MAM . Student UK zastupoval český sociální marketing na světové konferenci11:07 Česká republika zaznamenala významný milník v sociálním marketingu. Na největší světové konferenci oboru, World Social Marketing Conference, byl poprvé v historii vybrán český příspěvek. K prezentaci byl vybrán 28letý student Katedry marketingové komunikace a PR FSV UK, který představil rozsáhlý projekt zaměřený na včasný záchyt vad páteře u dětí a dospívajících. Článek Student UK zastupoval česk… Obchod Košíku převzal Jan Navrátil. Zaměří se na privátní značky a klíčová partnerství1.prosince Posílit privátní značky, navázat a rozvíjet důležitá strategická partnerství, ale také poznat, jak se změnil český zákazník, a umět mu přinést, co hledá. To je klíčová část mise Jana Navrátila, který se stal novým obchodním ředitelem online supermarketu Košík.cz. Přichází s dlouholetou zkušeností z kamenného retailu i FMCG. Článek Obchod Košíku převzal Jan Navrátil. Zaměří se na privátní značky a… POPAI Awards: Agentura POS Media získala 11 cen1.prosince V letošním ročníku POPAI Awards bodovala instorová agentura POS Media, která získala za svá vystavení 11 ocenění. POPAI Awards představuje to nejlepší, co bylo v oblasti in‑store komunikace v uplynulém roce realizováno a patří mezi vrcholné události oboru. Vzhledem k tomu, že soutěž má návaznost na globální klání Shop!/POPAI GLOBAL Awards a na celoevropskou soutěž SHOP! Awards Paris v Paříži, př… Rohlik.cz oznamuje změny ve vedení. Personální změny jsou součástí širších změn celé skupiny1.prosince Online supermarket Rohlík oznamuje několik klíčových změn ve vedení společnosti na lokální i skupinové úrovni. Tyto kroky jsou součástí celoskupinové snahy centralizovat a zefektivnit klíčové funkce, a zároveň posílit lokální trhy tak, aby se mohly maximálně soustředit na zákazníky a ziskovost. Článek Rohlik.cz oznamuje změny ve vedení. Personální změny jsou součástí širších změn celé skupiny se … Židovské muzeum v Praze představuje novou vizuální identitu1.prosince Prvním dárkem ke 120. výročí založení Židovského muzea v Praze je nová vizuální identita a logo z dílny Klára Kvízová Graphics, již instituce začíná postupně implementovat. Koncept vzešel z designérské soutěže pořádané ve spolupráci s organizací Czechdesign. Článek Židovské muzeum v Praze představuje novou vizuální identitu se nejdříve objevil na MAM . Wolt a Teta drogerie spojují síly: lidem ve městech i regionech doručí drogistické zboží až domů1.prosince Technologická společnost Wolt uzavírá partnerství s největším řetězcem drogerií v zemi – Teta drogerií. Zákazníci si tak mohou přes aplikaci Wolt objednat veškeré drogistické zboží ze sortimentu Tety a nechat si jej doručit až domů. Služba je k dispozici ve všech regionech, kde Wolt aktuálně působí. Článek Wolt a Teta drogerie spojují síly: lidem ve městech i regionech doručí drogistické zboží až… |