Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Story TLRS pomáhají skrze rozhovory ve skříni vzniku queer média12:15 Nové queer online médium Qult spustilo kampaň, jejímž cílem je získat podporu pro vznik prostoru, který v Česku dosud chyběl – bezpečného, otevřeného a seriózního média o LGBTQ+ tématech. Kreativní koncept kampaně připravila agentura Story TLRS, která téma „coming outu informací“ převedla do série intimních rozhovorů i influencer obsahu. Článek Story TLRS pomáhají skrze rozhovory ve skříni vzniku… Češi uspěli na European Excellence Awards. Comba si odváží 2 zlata11.prosince Na shortlistu této prestižní evropské PR soutěže se ocitli hned dva čeští zástupci. A to agentura Commlab se třemi nominacemi s kampaní „Malí superhrdinové” a agentura Grayling s oceňovanou kampaní „Mámy to chtěj taky” pro MUMDOO. Článek Češi uspěli na European Excellence Awards. Comba si odváží 2 zlata se nejdříve objevil na MAM . Jaro na Nově: Markovič, komediální kriminálka a Survivor třikrát týdně11.prosince Skupina Nova vstoupí do jara 2026 s dosud nejrozsáhlejší nabídkou seriálů, dokumentů a reality show. Programová strategie stojí na dvou pilířích: silném lineárním vysílání a rostoucí roli Oneplay Originálů, které mají posilovat prémiové vnímání značky a konkurovat globálním streamovacím službám. Článek Jaro na Nově: Markovič, komediální kriminálka a Survivor třikrát týdně se nejdříve objevil na M… Mustang a Marpo hledali černého koně české hudební scény. Vítěz předskakoval ve vyprodaném Roxy11.prosince Když zpěvák a bubeník Marpo letos v létě křtil nové pivo Mustang Hořký, slíbil, že spolu se značkou najdou další talenty, kteří na české hudební scéně ještě neprorazili. Slib dodržel. Soutěž Black Horse Talent přilákala 475 začínajících interpretů a vyvrcholila dvěma vyprodanými koncerty v pražském klubu Roxy, kde vítěz Alvin Star poprvé vystoupil před tisícovkou fanoušků. Článek Mustang a Marpo … Dvě ikony, jedno dědictví. Spojení Baťa a Botas uvádí nový model Baťasky11.prosince Dvě české značky s nezaměnitelným dědictvím představují společnou kolekci, která navazuje na historii tuzemské obuvi. Baťa a Botas uvádějí Baťasky, novou verzi ikonických siluet obou značek – moderní, hravou, a přitom hluboce zakořeněnou v tradici obou obuvnických firem. Článek Dvě ikony, jedno dědictví. Spojení Baťa a Botas uvádí nový model Baťasky se nejdříve objevil na MAM . Grand Prix si z Effie odnáší Plzeňský Prazdroj s agenturou VCCP a kampaní pro Proud11.prosince Ve 28. ročníku soutěže Effie Czech Republic získala ocenění Grand Prix společnost Plzeňský Prazdroj společně s agenturami VCCP, Publicis Group a Btl Partner & Media za kampaň k uvedení ležáku Proud. Nejvíce ocenění si za své kampaně odnesly Česká spořitelna a Česká asociace pojišťoven. Letošní slavnostní vyhlášení soutěže Effie Czech Republic, kterou vyhlašuje Asociace komunikačních agentur (AKA)… Skip Pay v nové kampani vytvořené pomocí AI ukazuje, že dobírka je „nejlepší“ způsob, jak se nechat obrat10.prosince S vrcholem nákupní sezóny se v honbě za nejlepší nabídkou Češi častěji vydávají i do neznámých e-shopů. Falešný pocit bezpečí jim zhruba v 30 procentech případů přináší dobírka. Skip Pay v nové kampani ukazuje, že je tato platební metoda přežitá a zákazníci dnes mohou platit za zboží, které už skutečně viděli – a to levněji než s dobírkou. Kampaň si fintech vytvořil in-house za pomoci AI nástrojů… Herní koncept Good Game a McCANN Prague přivedl aplikaci Práce za rohem téměř 25 000 nových uživatelů10.prosince Aplikace Práce za rohem uvedla svou první gamingovou kampaň, kterou připravila agentura McCANN Prague ve spolupráci s kreativním studiem Good Game. Cílem bylo upozornit na negativní dopady dlouhého dojíždění do práce prostřednictvím záměrně úmorného mobilního simulátoru. Hra si získala pozornost tisíců Čechů a Slováků. Článek Herní koncept Good Game a McCANN Prague přivedl aplikaci Práce za rohem… Vyplatí se značkám influenceři? Když firmy vědí, co dělají, májí potenciál10.prosince Influenceři umí značkám přinést výkonnost i důvěru zákazníků, ale také snadno propálit rozpočet. Odborníci se ale shodují, že spolupráce funguje jen tehdy, když ji firmy drží pevně v rukou a nespoléhají jen na „velká čísla“. Co rozhoduje o úspěchu? Článek Vyplatí se značkám influenceři? Když firmy vědí, co dělají, májí potenciál se nejdříve objevil na MAM . AI Policy Framework: profesní sdružení v marketingu a kreativitě vytvoří standardy pro využívání AI10.prosince Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace producentů v audiovizi (APA) iniciují vznik oborového AI Policy Frameworku. Zástupci několika oborových organizací a sdružení hledají společný standard pro práci s umělou inteligencí. Článek AI Policy Framework: profesní sdružení v marketingu a kreativitě vytvoří standardy pro využívání AI se nejdříve objevil na MAM . |