15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketing&Media

Popis:

Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.

URL:

http://mam.cz/

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

3,5 položek/den

GymBeam představil virtuální zrcadlo založené na AI. Na stránkách ukáže, jak oblečení padne

11:20
Společnost GymBeam spustila novou funkci virtuálního zrcadla, která zákazníkům umožňuje vyzkoušet si sportovní oblečení přímo na sobě prostřednictvím nahrané fotografie. Tato technologie kombinuje umělou inteligenci (AI) a rozšířenou realitu (AR) a představuje další krok v digitální transformaci nakupování. Článek GymBeam představil virtuální zrcadlo založené na AI. Na stránkách ukáže, jak obleče…

Mereo ve své první kampani ukazuje, že ví, jak to chodí v českých koupelnách

11:20
Český výrobce vybavení do koupelen Mereo spustil svou první brandovou kampaň. V ní upozorňuje na to, že velmi dobře zná každodenní problémy svých zákazníků, díky čemuž jim dokáže okamžitě nabídnout lepší řešení. Za kreativním konceptem stojí YYY agency. Článek Mereo ve své první kampani ukazuje, že ví, jak to chodí v českých koupelnách se nejdříve objevil na MAM .

MSL Czech Republic posiluje vedení agentury o Barboru Fryč Šumanskou a Petru Kopeckou

11:20
PR agentura MSL Czech Republic, spadající do komunikační skupiny Publicis Groupe, posiluje vedení agentury o dvě ženy. Radka Vítka nově ve vedení MSL doplňují Barbora Fryč Šumanská a Petra Kopecká. Zároveň do dalších let MSL plánuje ještě větší propojení s ostatními disciplínami v Publicis Groupe, aby klientům přinášela komplexní řešení v duchu skupinového přístupu Power of One. Článek MSL Czech …

BigMedia představí v CAMPu digitální platformu PLAYON

11:20
Společnost BigMedia pořádá konferenci, jejíž součástí se stane představení nové platformy PLAYON. Digitální síť by podle společnosti měla zásadně změnit způsob, jakým mohou její klienti plánovat a maximálně flexibilně spravovat a cílit své digitální venkovní kampaně po celé ČR. Článek BigMedia představí v CAMPu digitální platformu PLAYON se nejdříve objevil na MAM .

Vánoční kampaň Coca-Cola ožívá díky AI. Přiváží s sebou zvoneček, kamion i pomoc potřebným

11:20
Vánoce se blíží. Svět zpomalí, domovy provoní skořice a města rozzáří tisíce světýlek. Nová vánoční kampaň Coca-Cola „Ať se rozezní kouzelné Vánoce“ přináší nejen osvěžení v podobě nápoje Coca-Cola, ale také zapojuje tradiční zvoneček a vyzývá všechny, aby se na chvíli zastavili a užili si radost ze společně strávených chvil. Článek Vánoční kampaň Coca-Cola ožívá díky AI. Přiváží s sebou zvoneček…

Čeští a slovenští e-shopaři využívají AI zatím jen k jednoduchým činnostem. Strategický potenciál zůstává nevyužitý

13:51
Umělá inteligence se v české a slovenské e-commerce prosazuje, její využívání je však zatím soustředěno především na jednodušší operativní úkony. Podle aktuálního průzkumu společnosti Seyfor realizovaného ve spolupráci s agenturou B-inside využívá AI intenzivně pouze deset procent e-shopů, zatímco více než čtvrtina firem je teprve na úplném začátku a třináct procent s jejím nasazením vůbec nepočí…

Český rozhlas: Jana Ciglerová bude novou zpravodajkou v USA, do investigativního týmu přichází Štorkán a Šopfová

4.listopadu
Český rozhlas bude mít od dubna 2026 novou zahraniční zpravodajku ve Spojených státech amerických – stane se jí novinářka Jana Ciglerová. Nahradí tak Pavla Nováka, který se vrací do Česka. Zároveň se rozšiřuje investigativní tým zpravodajství: od listopadu ho posílil Martin Štorkán a v prosinci nastupuje Kristýna Šopfová. Článek Český rozhlas: Jana Ciglerová bude novou zpravodajkou v USA, do inve…

Kreativu v Symbiu nově vede Tomáš Urbánek, přichází z vedení Triple Bangu

4.listopadu
Jako brandový stratég pracoval například pro KKCG, Colours of Ostrava nebo Krušovice. Působil jako brand consultant pro Český olympijský výbor. Kreativní tým Symbia posiluje také Michal Vitásek na pozici Creative Lead. Článek Kreativu v Symbiu nově vede Tomáš Urbánek, přichází z vedení Triple Bangu se nejdříve objevil na MAM .

Agentura Dentsu Creative servíruje v kampani pro listopadovou Sbírku potravin „jídlo, jaké svět neviděl“

4.listopadu
Agentura Dentsu Creative vytvořila pro Českou federaci potravinových bank (Potravinovou banku) komunikační kampaň zastřešenou televizním spotem motivující veřejnost k účasti v podzimní vlně celorepublikové Sbírky potravin. Ta se letos koná v sobotu 8. listopadu. Článek Agentura Dentsu Creative servíruje v kampani pro listopadovou Sbírku potravin „jídlo, jaké svět neviděl“ se nejdříve objevil na M…

„Úžasné věci se vyplatí každý den.“ Lidl spouští mezinárodní vánoční kampaň

4.listopadu
Lidl zahajuje vánoční sezónu uvedením své mezinárodní kampaně s mottem „Úžasné věci se vyplatí každý den!“. Kampaň podle řetězce přesahuje rámec tradiční vánoční reklamy a navazuje na globální strategický koncept „Lidl. To se vyplatí.“ Článek „Úžasné věci se vyplatí každý den.“ Lidl spouští mezinárodní vánoční kampaň se nejdříve objevil na MAM .
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes