Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
HR marketing bez agentur? Více práce i větší autenticita14:20 Na scéně employer-brandingu často bodují projekty velkých agentur, zatímco firmy v nich vystupují jen jako tiší zadavatelé, kteří si objednávají produkt na klíč. Jak ale takový model skutečně funguje? A není větší konkurenční výhoda v týmech, které znají realitu značky zevnitř? Článek HR marketing bez agentur? Více práce i větší autenticita se nejdříve objevil na MAM . STEM/MARK: Polovina spotřebitelů považuje letáky za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj nákupních informací14:20 Tištěné letáky jsou pro Čechy velmi důležitým zdrojem nákupních informací. Alespoň občas je čte 73 procent české populace. Třetina Čechů sleduje letáky pravidelně, každý třetí Čech používá letáky více než v minulosti nebo nově začal. Polovina domácností považuje letáky za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj nákupních informací a tato preference dále roste s věkem respondentů. Vychází to z n… MARK BBDO a Happy Foto připomínají kouzlo skutečných fotografií a tisknou lidem radost12:11 Kampaň reaguje na skutečnost, kterou zná každý: telefony a cloudová úložiště máme plné snímků, ale málokdy se k nim vracíme. Agentura MARK BBDO spustila pro Happy Foto televizní a online kampaň, která se snaží lidem připomenout tisk. Článek MARK BBDO a Happy Foto připomínají kouzlo skutečných fotografií a tisknou lidem radost se nejdříve objevil na MAM . Student UK zastupoval český sociální marketing na světové konferenci11:07 Česká republika zaznamenala významný milník v sociálním marketingu. Na největší světové konferenci oboru, World Social Marketing Conference, byl poprvé v historii vybrán český příspěvek. K prezentaci byl vybrán 28letý student Katedry marketingové komunikace a PR FSV UK, který představil rozsáhlý projekt zaměřený na včasný záchyt vad páteře u dětí a dospívajících. Článek Student UK zastupoval česk… Obchod Košíku převzal Jan Navrátil. Zaměří se na privátní značky a klíčová partnerství18:03 Posílit privátní značky, navázat a rozvíjet důležitá strategická partnerství, ale také poznat, jak se změnil český zákazník, a umět mu přinést, co hledá. To je klíčová část mise Jana Navrátila, který se stal novým obchodním ředitelem online supermarketu Košík.cz. Přichází s dlouholetou zkušeností z kamenného retailu i FMCG. Článek Obchod Košíku převzal Jan Navrátil. Zaměří se na privátní značky a… POPAI Awards: Agentura POS Media získala 11 cen16:58 V letošním ročníku POPAI Awards bodovala instorová agentura POS Media, která získala za svá vystavení 11 ocenění. POPAI Awards představuje to nejlepší, co bylo v oblasti in‑store komunikace v uplynulém roce realizováno a patří mezi vrcholné události oboru. Vzhledem k tomu, že soutěž má návaznost na globální klání Shop!/POPAI GLOBAL Awards a na celoevropskou soutěž SHOP! Awards Paris v Paříži, př… Rohlik.cz oznamuje změny ve vedení. Personální změny jsou součástí širších změn celé skupiny1.prosince Online supermarket Rohlík oznamuje několik klíčových změn ve vedení společnosti na lokální i skupinové úrovni. Tyto kroky jsou součástí celoskupinové snahy centralizovat a zefektivnit klíčové funkce, a zároveň posílit lokální trhy tak, aby se mohly maximálně soustředit na zákazníky a ziskovost. Článek Rohlik.cz oznamuje změny ve vedení. Personální změny jsou součástí širších změn celé skupiny se … Židovské muzeum v Praze představuje novou vizuální identitu1.prosince Prvním dárkem ke 120. výročí založení Židovského muzea v Praze je nová vizuální identita a logo z dílny Klára Kvízová Graphics, již instituce začíná postupně implementovat. Koncept vzešel z designérské soutěže pořádané ve spolupráci s organizací Czechdesign. Článek Židovské muzeum v Praze představuje novou vizuální identitu se nejdříve objevil na MAM . Wolt a Teta drogerie spojují síly: lidem ve městech i regionech doručí drogistické zboží až domů1.prosince Technologická společnost Wolt uzavírá partnerství s největším řetězcem drogerií v zemi – Teta drogerií. Zákazníci si tak mohou přes aplikaci Wolt objednat veškeré drogistické zboží ze sortimentu Tety a nechat si jej doručit až domů. Služba je k dispozici ve všech regionech, kde Wolt aktuálně působí. Článek Wolt a Teta drogerie spojují síly: lidem ve městech i regionech doručí drogistické zboží až… Kapr jako hvězda Vánoc. Řetězec Penny spustil vánoční kampaň1.prosince Hlavní hvězdou letošních Vánoc bude tradiční český kapr. Ten se objeví nejen na štědrovečerním stole Čechů, ústřední roli bude hrát také ve vánoční kampani obchodního řetězce Penny. A bude to hned kapří dvojice, které propůjčí hlasy Michal Suchánek a Richard Genzer, kteří budou už od 1. prosince glosovat vše kolem Vánoc. Článek Kapr jako hvězda Vánoc. Řetězec Penny spustil vánoční kampaň se nejdř… |