Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Taste oznamuje nové vedení. Reflektuje tak strategický posun agentury k byznysově orientovaným službám16:50 Digitální agentura Taste v návaznosti na nové strategické směřování posiluje klíčové pozice svého vedení. Anna Mejsnarová se stává Chief Product Officer, Robert Čížek přebírá roli Head of Strategy and Analytics a David Janoušek byl jmenován Chief Marketing Officer. Článek Taste oznamuje nové vedení. Reflektuje tak strategický posun agentury k byznysově orientovaným službám se nejdříve objevil na … Emirates se stávají oficiálním sponzorem basketbalového týmu Real Madrid13:37 Společnost Emirates a Real Madrid oznámily spolupráci, díky níž se letecká společnost stává oficiálním hlavním sponzorem španělského profesionálního basketbalového klubu. V rámci několikaletého partnerství se bude značka Emirates „Fly Better“ objevovat na dresech hráčů, stejně jako u fotbalových týmů mužů i žen. Článek Emirates se stávají oficiálním sponzorem basketbalového týmu Real Madrid se ne… „Jednoduchost ve složitém světě.“ Investiční platforma Direct Fondee spustila novou reklamní kampaň13:37 Investiční platforma Direct Fondee v nové reklamní kampani vyzdvihuje jednoduchost a bezstarostnost nabízených investičních produktů. Do povědomí je plánují dostat sadou spotů a statických vizuálů pro použití v digitálním i outdoorovém prostředí. Poběží od půlky září do konce listopadu. Článek „Jednoduchost ve složitém světě.“ Investiční platforma Direct Fondee spustila novou reklamní kampaň se n… Chio zachraňuje cringe momenty v nové kompletně lokální kampani od Publicis Groupe12:32 Kreativní agentura Saatchi & Saatchi Prague v úzké spolupráci s mediální divizí z agenturní skupiny Publicis Groupe připravila lokálně vytvořenou kampaň „Cringe? Crunch the moment“ pro značku Chio. Článek Chio zachraňuje cringe momenty v nové kompletně lokální kampani od Publicis Groupe se nejdříve objevil na MAM . Letní turistická sezóna přála menším lázním i horskému wellness11:27 Většina českých lázeňských oblastí letos zažila úspěšnou letní sezónu, oproti loňsku také vzrostl zájem o wellness pobyty na horách. Vyplývá to z dat rezervačního portálu Spa.cz. Článek Letní turistická sezóna přála menším lázním i horskému wellness se nejdříve objevil na MAM . Nová etapa Ogilvy PR: Rambouska ve vedení posilují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová8:15 Od září 2025 se dosavadní vedení PR týmu české pobočky agentury Ogilvy ve složení Václav Rambousek a Tereza Raidová upravuje a rozšiřuje svou strukturu. Díky nárustu byznysu i celkového týmového obsazení se zaměří na tři hlavní větve – consumer, corporate a influencer engagement, a to se zachováním intenzivní spolupráce napříč všemi specializacemi. Dominantní větví PR týmu Ogilvy je dlouhodobě B2… MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku15.září Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Vyplývá to z průzkumu agentury MNForce o nákupním chování pro Českou distribuční. Článek MNForce: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku se nejdříve objevil na MAM . CzechTourism: Polští lékaři znovuobjevují české lázně15.září Polští lékaři se po čtyřiceti letech letos v srpnu vydali na balneologickou studijní cestu do Česka. Mezi navštívená místa patřily například Karlovy Vary, Mariánské a Františkovy Lázně nebo lázně Jáchymov. České lázně se podle agentury CzechTourism stále výrazněji profilují jako místo pro prevenci i odpočinek. Institut lázeňství a balneologie (ILaB) v Karlových Varech pro upevnění míst na mapě lá… Golden Drum představil program i řečníky15.září Mezinárodní festival kreativity Golden Drum letos proběhne ve dnech 13. až 14. října v Portoroži. Organizátoři zveřejnili program, hlavní řečníky i složení porot. V pořadí 31. ročník láká na přednášky, debaty a „to nejlepší z mezinárodního kreativního průmyslu“. Článek Golden Drum představil program i řečníky se nejdříve objevil na MAM . Plzeňský Prazdroj: Klimatická změna nahrává nealkoholickým pivům. V tropických dnech jím lidé hasí žízeň nejčastěji15.září Konzumaci piva podle Plzeňského Prazdroje ovlivňuje počasí. Ukazuje to průzkum pivovaru z konce letošního léta, který zkoumá jak se s rostoucí teplotou mění chuť na pivo. Článek Plzeňský Prazdroj: Klimatická změna nahrává nealkoholickým pivům. V tropických dnech jím lidé hasí žízeň nejčastěji se nejdříve objevil na MAM . |