Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Karlos Vémola a Artur Omarov po Praze na tramvaji12:37 Forbescasino.cz aktivně podporuje české sportovce na jejich cestě na vrchol. To ostatně potvrzují také jeho dva ambasadoři – Karlos Vémola a Artur Omarov. Jak se ke spolupráci s ním vlastně dostali a kde je můžete v Praze potkat? Článek Karlos Vémola a Artur Omarov po Praze na tramvaji se nejdříve objevil na Marketing & Media . Češi oblékli Eiffelovu věž do nástupové kolekce a Czechteam.TV nabízí exkluzivní obsah11:33 Nejznámější památka hlavního města Francie fandí Čechům v modrobílém trenčkotu z nástupové kolekce návrháře Jana Černého. Článek Češi oblékli Eiffelovu věž do nástupové kolekce a Czechteam.TV nabízí exkluzivní obsah se nejdříve objevil na Marketing & Media . Pro přihlášky na Golden Drum zbývá necelý měsíc25.července Už 30. ročník kreativní soutěže je otevřený pro zasílání přihlášek. Vítěze představí 10. října v Portoroži. Článek Pro přihlášky na Golden Drum zbývá necelý měsíc se nejdříve objevil na Marketing & Media . Lidl začne posílat letáky přes aplikaci WhatsApp25.července Společnost Lidl se od 25. července 2024 připojuje k digitální revoluci a začíná zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Článek Lidl začne posílat letáky přes aplikaci WhatsApp se nejdříve objevil na Marketing & Media . Značka Simply Fresh spustila první televizní kampaň s letní soutěží25.července Součástí velké letní kampaně jsou poprvé v historii brandu baget a sendvičů první spoty vytvořené s WMC Grey. Článek Značka Simply Fresh spustila první televizní kampaň s letní soutěží se nejdříve objevil na Marketing & Media . Češi tráví i v létě tři hodiny denně sledováním filmů, seriálů a sportu25.července I v létě tráví čeští diváci 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl roste, zatímco zpravodajské a zábavné pořady klesají. Článek Češi tráví i v létě tři hodiny denně sledováním filmů, seriálů a sportu se nejdříve objevil na Marketing & Media . Spotřebitelé chtějí podporovat značky, ale ty jim nedávají dost příležitostí25.července Fanoušci by byli, značky potenciál dostatečně nevyužívají, zjistil výzkum NMS Market Research pro Asociaci PR (APRA). Reprezentativní průzkum na 1002 spotřebitelích starších 15 let se zaměřil na jejich vazbu k oblíbeným značkám. Článek Spotřebitelé chtějí podporovat značky, ale ty jim nedávají dost příležitostí se nejdříve objevil na Marketing & Media . Přihlašování do ESG žebříčku končí za pár dní! Nezmeškejte šanci na ocenění vaší firmy25.července Přihlášky do ESG žebříčku končí 31. července a zbývá už jen pár dní. Které podniky umí vlastní udržitelnost transparentně komunikovat a implementovat a čím mohou inspirovat? To ukáže další ročník žebříčku od Asociace společenské odpovědnosti a magazínu Forbes Česko. Článek Přihlašování do ESG žebříčku končí za pár dní! Nezmeškejte šanci na ocenění vaší firmy se nejdříve objevil na Marketing & Med… Pořad 168 hodin končí. Nora Fridrichová v ČT zůstává25.července Česká televize nebude od podzimu vysílat pořad 168 hodin. Dohodl se na tom generální ředitel ČT Jan Souček s vedením divize Zpravodajství a publicistiky a divize Programu. Dlouholetá moderátorka a dramaturgyně pořadu Nora Fridrichová v České televizi zůstává, stejně tak jako reportéři redakce. Článek Pořad 168 hodin končí. Nora Fridrichová v ČT zůstává se nejdříve objevil na Marketing & Media . Zemřela Kateřina Fričová. Odešel jeden z největších televizních profíků, říká Jiří Janeček25.července Velkou měrou se podílela na startu TV Nova, řídila konkurenční Primu, v České televizi byla šéfkou programu a vedla i rádia Evropa 2 a Frekvence 1. Kateřina Fričová, velká osobnost českých médií, zemřela ve věku 70 let. Článek Zemřela Kateřina Fričová. Odešel jeden z největších televizních profíků, říká Jiří Janeček se nejdříve objevil na Marketing & Media . |