Marketing&Media |
Popis: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Pět minut klidu uprostřed Vánoc. Ploom představuje lokální kampaň se svými zaměstnanci12:45 Vánoce bývají obdobím radosti, ale také momentů, kdy se dárky sypou z rukou, cukroví se připaluje nebo se kočka rozhodne, že stromek má být „vyzdoben” trochu jinak. Tyto drobné „vánoční katastrofy” zachycuje nová kampaň značky Ploom. Vznikla kompletně lokálně, se skutečnými českými a slovenskými zaměstnanci značky v hlavních rolích. Článek Pět minut klidu uprostřed Vánoc. Ploom představuje lokáln… Converse uvádí limitovanou edici Stranger Things inspirovanou rokem 198411:41 Společnost Converse představila speciální kolekci tenisek, která vzdává hold populárnímu seriálu Stranger Things a jeho očekávané závěrečné sezóně. Limitovaná edice dvou ikonických modelů – Chuck 70 a Weapon – přináší výrazné retro prvky, odkazy na děj seriálu i estetiku 80. let. Článek Converse uvádí limitovanou edici Stranger Things inspirovanou rokem 1984 se nejdříve objevil na MAM . Dentsu mění vedení klíčových divizí: Slezáková přebírá Digital Trading, management iProspectu posiluje Krajkovičová11:41 Komunikační skupina Dentsu oznamuje strategické změny ve svém managementu. Martina Slezáková si ke své stávající roli výkonné ředitelky agentury iProspect přibírá vedení obchodních aktivit skupiny na pozici Head of Digital Trading. Vedení iProspectu se zároveň rozšiřuje o novou pozici Head of Client Service & Business Growth. Tu obsadí Katarína Krajkovičová, která se na post posouvá z role Client… Letní aktivace MOL: CGI vedle billboardů10:37 Co mají společného párek v rohlíku, hudba a tankování? No, přece dovolenou snů! Společnost MOL si v létě otestovala, jak dokáže zasáhnout digitální publikum. Společnost MOL v letní kampani opět vsadila na gamifikaci a touhu zákazníků vyhrávat, vedle tradičních mediálních kanálů, jakými jsou venkovní plochy či rozhlasové spoty, se ale pokusila sdělení k lidem dostat také pomocí CGI videa na sociál… Marketing pro dobrou věc9:33 Podporovat charitu a být společensky zodpovědnou firmou je dnes už pro většinu agentur samozřejmostí. Je to příležitost, jak si zlepšit karmu, a zároveň možnost seberealizace pro kreativce, kteří si udělají pěknou kampaň do portfolia. Nebo je to trochu složitější? Článek Marketing pro dobrou věc se nejdříve objevil na MAM . Kolik vydělá nový Avatar? První odhady naznačují, že to třetí díl nebude mít snadné8.prosince Poslední a zároveň největší filmová premiéra roku je skoro tady. Jaké tržby predikují odborníci snímku Jamese Camerona Avatar: Oheň a popel? Článek Kolik vydělá nový Avatar? První odhady naznačují, že to třetí díl nebude mít snadné se nejdříve objevil na MAM . Za měsíc přes 25,8 milionů korun. Crowdfungingový projekt Radka Starého Exarie míří do realizace8.prosince Rekordy trhající kampaň Radka Starého, Exarie, je u konce. Na platformě Startovač za 30 dní přesáhla částku 25,8 milionů korun od téměř 11 tisíc podporovatelů. Jedná se tak o nejúspěšnější komerční crowdfungingový projekt v Česku. Článek Za měsíc přes 25,8 milionů korun. Crowdfungingový projekt Radka Starého Exarie míří do realizace se nejdříve objevil na MAM . Svengali Digital vede Tomáš Dvořák, přichází ze Socialsharks8.prosince Komunikační agentura Svengali Communications získala posilu do svého vedení. Novým šéfem její dceřiné digitální společnosti Svengali Digital se od začátku prosince stal Tomáš Dvořák. Článek Svengali Digital vede Tomáš Dvořák, přichází ze Socialsharks se nejdříve objevil na MAM . Adform a Spotify spouštějí nové integrované řešení pro efektivnější audio reklamu a omnichannel kampaně8.prosince Společnost Adform, globální programatická platforma, nezávisle působící a stvořená pro účely moderního marketingu, oznamuje další krok ve spolupráci se Spotify. Přímá integrace Adformu do Spotify Ad Exchange má usnadnit a zefektivnit inzerentům možnost oslovit a aktivovat fanoušky Spotify ve mnohem větším měřítku. Článek Adform a Spotify spouštějí nové integrované řešení pro efektivnější audio re… HolkyzMarketingu čekají velké změny. „Chceme se přiblížit firmám.“8.prosince Fenomén, který vyrostl z facebookové skupiny a stal se vstupní branou do oboru. #HolkyzMarketingu nyní čekají změny, o kterých Marketing & Media mluvil s její CEO Anetou Martinek. A samozřejmě jsme se dotkli také velkých pohybů v oblasti marketingu nejen v souvislosti s umělou inteligencí a mluvili i o jejích knihách. Článek HolkyzMarketingu čekají velké změny. „Chceme se přiblížit firmám.“ se ne… |