Marketing&Media |
Description: Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.
|
||||||
Hudba mladé lidi u televize neudrží. Óčko sází na lákavější formáty5:24 Óčko vsadilo na lákavější formáty a cílení na různé skupiny posluchačů. Generální ředitel Štepán Wolde chce také dovršit přerod na lifestylovou TV. Díky nový formátům a vysílacímu bloku O 18+ stoupla Óčku sledovanost a zásah. Největší podíl na tom má „nahatá seznamka“ Naked Attraction. Pandemie zase zvedla sledovanost v dopoledních hodinách. Hudba v pandemii slouží jako způsob úniku. Jak se to ... Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let23.January Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel pořady Larry King Now a Politicking with Larry King. Zdál se nesmrtelný, jeho pořady měly i po desítkách let stejný švih a svými geniálně jednoduchými otázkami dokázal z desítek tisíc hostů, mezi něž se počítali obyčejní lidé, celebrity i lidé […] Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie23.January Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy pochopily, že prestižní tištěné tituly si budou moci v budoucnu dovolit pouze s pomocí digitální základny svých organizací. I reklamní zadavatelé logicky zareagovali zvýšeným zájmem o média se silným zastoupením a přesvědčivým, tedy měřitelným, zása... Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds22.January Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým. Na otázky odpovídá zakladatel a šéf značky Jan Straka. Během uplynulého roku jste ve firmě měnili marketing – jakým způsobem? Naše výrobky jsou výstupem mnoha let zkoušení a osobní praxe, kterou je třeba zákazníkovi předat, což v onlinu nemusí vždy... Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál22.January Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen generální ředitel TV Óčko Štepán Wolde. V rozhovoru pro Marketing & Media, který vyjde v magazínu 25. ledna 2021, řekl, že postupně bude na Óčku přibývat lifestylových pořadů a letos bude televize pro nehudební formáty hledat samostatný model. „Nemůžeme zůstat ... Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?22.January ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle přerostou. Loňský rok zcela změnil svět obchodování a jasně ukázal, že bez možnosti on-line prodeje nemohou obchodníci přežít. Zákazníci, kteří loni začali nakupovat on-line, se totiž ani po uvolnění všech protiepidemických opatření do kamenných obchodů už nevrátí –... Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž oceňuje nejlepší PR projekty22.January Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna. Sabre Awards je globální soutěž, která v každém regionu oceňuje nejlepší projekty oboru public relations, ať ze strany klientů, nebo agentur. Vítězné regionální práce jsou poté automaticky zařazeny do Global Sabre Awardes. Z nich porota následně vybírá světovou špič... Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy22.January „Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku vytvořily Verizon a Unit9. Určena je pro mobilní telefony a umožňuje uživatelům rozmístit poklady ze sbírek třeba v jejich domovech či kdekoli jinde na tak dlouho, dokud budou sledovat obrazovku. Přímo na ulici tak můžete překročit řeku Delaware s Wa... Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah21.January Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace vydavatelů zpravodajského tisku l’Alliance de la Presse d’Information Générale (APIG) reprezentující celostátní a regionální vydavatele novin a internetových zpravodajských webových portálů uzavřela se společností Google rámcovou dohodu o respektov... Nové závazky Unileveru: chce více reklam s větší diverzitou lidí21.January Společnost Unilever, do jejíhož portfolia patří značky jako Hellmann’s, Lipton, Dove, Rexona, Magnum, Algida, Coccolino či Domestos, oznámila rozsáhlý soubor závazků a opatření, které mají pomoci vybudovat spravedlivější společnost s větší podporou rozmanitosti. Cílí přitom na podporu diverzity a bourání stereotypů, a to nejen uvnitř organizace, ale také navenek, například v marketingu a v rámc... Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce21.January Novým šéfredaktorem webu eXtra.cz, spadajícího pod vydavatelství Extra Online Media, se od 1. ledna 2021 stal Jan Potměšil. Ve funkci vystřídal Josefa Šťastnu, který eXtra.cz vedl pět let. Nový šéfredaktor se chce zaměřit na původní obsah, vlastní reportáže či exkluzivní rozhovory. Potměšil posledních 8 let zastával v České televizi pozici manažera vývoje a vedoucího Centra dramaturgie hudební,... Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk21.January Christina Sulebakk byla dosud šéfkou HBO Europe, hrála zásadní roli při spuštění HBO ve Skandinávii, Španělsku a Portugalsku, i při přechodu středoevropského HBO do streamovacích služeb. Podílela se také na strategii HBO pro Latinskou Ameriku. Nyní povede rozšiřování HBO Max v Evropě a na Blízkém východě. Společnost WarnerMedia oznámila, že Christina Sulebakk, dříve general manager HBO Europe, ... |