15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketing&Media

Popis:

Týdeník o komerční komunikaci v marketingu, kreativitě, PR, reklamě, jejích zadavatelích, výzkumu a médiích.

URL:

http://mam.cz/

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

5,2 položek/den

You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“

26.dubna
Jak to má vaše firma s AI? Nadšeně zavádíte další a další nástroje, nebo kolem ní chodíte spíš po špičkách a s obavami? Článek You: „Vymysli mi titulek k následujícímu textu. Nápaditě!“ se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Magnesia mění vizuální identitu, do centra pozornosti se dostává symbol lva

25.dubna
Magnesia po 11 letech kompletně aktualizuje svou vizuální identitu. Prostor dostává symbol lva, který je s Magnesií spjatý od jejího počátku a nyní přichází ve výraznějším a moderním pojetí. Článek Magnesia mění vizuální identitu, do centra pozornosti se dostává symbol lva se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Jsou stejní, ale přesto jiní. Český paralympijský tým a VML ukazují, že jsou paralympionici špičkovými sportovci

25.dubna
Podávají špičkové výkony, tvrdě trénují, hrdě reprezentují Českou republiku. Na rozdíl od zdravých sportovců však musí paralympionici překonávat o pár překážek navíc. Právě na tyhle rozdíly chce v nové paralympijské kampani nazvané Stejní, ale jiní upozornit Český paralympijský tým. Článek Jsou stejní, ale přesto jiní. Český paralympijský tým a VML ukazují, že jsou paralympionici špičkovými …

Klientovi jsme partnerem, ne jen servisní organizací

25.dubna
Sama při řízení agentury vnímám, že aktuální doba si říká o otevřenost ke změnám, připouští v rozhovoru výkonná ředitelka Amden Petra Elmerová. Článek Klientovi jsme partnerem, ne jen servisní organizací se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Billa e-shop s novou mobilní aplikací nabízí služby více než milionu domácností

25.dubna
Maloobchodní řetězec Billa přichází s novou mobilní aplikací, která zjednoduší nákupy, rozšíří rozvozové lokality o dalších 75 tisíc adres a nabídne tak své služby více než jednomu milionu domácností. Současně v rámci své nové identity Billa také představila novou podobu e-shopu. Článek Billa e-shop s novou mobilní aplikací nabízí služby více než milionu domácností se nejdříve objevil na Marketin…

Asociace komerčních televizí slaví 7 let, prezidentkou zůstává Klára Brachtlová

25.dubna
Asociace komerčních televizí slaví letos na jaře již sedmé výročí svého založení. Hlavními prioritami zůstávají podpora TV jako reklamního mediatypu, boj proti internetovému pirátství nebo účast v legislativních procesech ovlivňujících podnikání komerčních vysílatelů. Článek Asociace komerčních televizí slaví 7 let, prezidentkou zůstává Klára Brachtlová se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Motivační B2B programy jsou stále silnějším argumentem v „boji“ o zákazníka

24.dubna
Je to každodenní neutuchající boj. Boj o zákazníka – o jeho pozornost, o jeho důvěru, o jeho loajalitu a v neposlední řadě – o jeho peníze. Článek Motivační B2B programy jsou stále silnějším argumentem v „boji“ o zákazníka se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Zavolíme! představilo novou vizuální identitu

24.dubna
Studentský projekt Zavolíme! se po úspěšné debatě při prezidentských volbách věnuje i volbám do Evropského parlamentu. S podtitulem „Get informed“ má i novou vizuální identitu. Článek Zavolíme! představilo novou vizuální identitu se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Volvo se stává exkluzivním partnerem Cinema City IMAX v pražském obchodním centru Atrium Flora

24.dubna
New Age Advertising uzavřela se společností Volvo Car Czech Republic roční smlouvu o sponzoringu unikátního kinosálu Cinema City IMAX v pražském obchodním centru Atrium Flora. Článek Volvo se stává exkluzivním partnerem Cinema City IMAX v pražském obchodním centru Atrium Flora se nejdříve objevil na Marketing & Media .

Česká cena za PR – Lemur vybírá vítěze ze 161 projektů

24.dubna
Už 19. ročník soutěže Lemur uzavřel příjem přihlášek, kterých celkem dorazilo 324. Nejsilnější kategorií je Společenská odpovědnost a filantropie. Článek Česká cena za PR – Lemur vybírá vítěze ze 161 projektů se nejdříve objevil na Marketing & Media .
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes