Marketing Journal |
Popis: zajímavosti moderního marketingu
|
||||||
Primark spustil kampaň 'Jsme s vámi' na podporu boje proti rakovině prsu27.září Primark odstartoval už čtvrtou kampaň na podporu boje proti rakovině prsu. Jeho nejnovější kolekce zahrnuje 37 produktů, které poskytnou podporu a pohodlí ženám, které se s ní potýkají. Novinky na Instagramu: nálepky na fotkách a komentáře i nové fonty ve Stories27.září Instagram v posledních měsících přidává další a další vějičky na engagement. Pojďte se podívat na ty nejzajímavější. Ohlédnutí za legendou: Reklama Levi's z osmdesátých let zvýšila značce prodeje o 800 %26.září Ikonická reklama Levi's, ve které se Nick Kamen svlékl jen do spodního prádla, zvýšila značce prodeje o 800 %. Z hudebního podkresu udělala hit a stoupl díky ní i zájem o pánské trenýrky. Podívejte se na kultovní spot, jehož spolutvůrce můžete vidět naživo již 3. října na konferenci Brand Management. Odstartovala anketa Křišťálová Lupa 2024 – Cena českého Internetu25.září Devatenáctý ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu startuje hlasování. Rozhodněte o nejzajímavějších a nejužitečnějších projektech za uplynulý rok. Reklama týdne: Asics straší tím nejděsivějším šéfem na světě25.září „Kdo by řekl, že nejsem ta nejsmrtonosnější věc v kanceláři," říká od pohledu tyranský šéf ztvárněný hvězdou ze seriálu Succession, Brianem Coxem. Ve skutečnosti nejvíce škodí zcela přirozená součást kanceláří E-Business Forum 2024 bude o profitabilitě a retail médiích24.září Růst byznysu, retail media, AI i příchod marketplaces. To jsou hlavní témata konference E-Business Forum, které proběhne už 3. října v DOXu. K jejímu 15. výročí jsme připravili několik novinek a také afterparty po skončení programu. IKEA využívá 'sleepfluencery'. Ti dobrovolně mění na noc svá okna v billboardy24.září Dobrovolní sleepfluenceři vyměnili roletu zdarma za to, že s ní v noci přemění své okno v billboard IKEA, který propaguje její matrace, přikrývky a polštáře. Čedok má novou vizuální identitu i slogan23.září Čedok spouští novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků. Přes úpravu vizuální identity zůstává původní logo, používat se ale bude ve zjednodušené podobě. Slovenská ministryně zdravotnictví citovala z Drákuly na výročí Národní transfuzní stanice. Šlo o dílo umělé inteligence?23.září „Krv je život. A táto veta vystihuje podstatu toho, čo robíte,“ uvedla slovenská ministryně zdravotnictví Zuzana Dolinková slova hraběte Drákuly během proslovu k 20. výročí Národní transfúzní stanice. Indicie naznačují, že proslov tvořila s pomocí AI. Pizza Hut nabízí: zašleme vaše CV vytištěné na krabici od pizzy20.září „Haló. Je tady HR oddělení? Někdo vám poslal pizzu!“ Soutěž PizzaHut nabízí chutný hack, jak se vetřít do přízně potenciálních zaměstnavatelů: CV na víku krabice s pizzou. Kampaň British Airways skvěle pracuje s exkluzivitou byznys třídy18.září Vizuály spolu s copy představují mistrovsky prostornost a soukromí, které jsou součástí prémiové služby. A to, i když to ze snímků jen tušíte. Seznam.cz nabízí uživatelům nově možnost zobrazování svých služeb bez reklam17.září Na webech Seznam.cz přibyla k možnostem souhlasit s cílenou reklamou nebo zaplatit si za přístup s necílenou reklamou (nyní levněji za 49 Kč) i ta poměrně logická: zaplatit si za přístup bez reklam. Muž byl obžalován z podvodu. Vydělal 10 milionů dolarů za poslech písní falešných kapel pomocí botů17.září Umělé písně a umělé poslechy. Aktuální případ o dlouholetém vypalování rybníku Spotify, YouTube a dalším platformám nasvěcuje lživá zákoutí digitálního byznysu. |