15
new stories - click to show

Marketing Journal

Description:

zajímavosti moderního marketingu

URL:

http://www.m-journal.cz

Catalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publishes:

2.3 items/day

Twitter testuje nákupní sekci

16:04
Twitter zkouší vody e-commerce. Aktuálně testuje nákupní carousel produktů s možností nakoupit přímo na platformě.

Společnosti bojující za lidská práva vyvěsily v Turecku netradiční duhovou vlajku

4:29
Vyvěšení LGBT vlajky v Turecku sice není trestné, ale přesto jsou často ti, kteří se ji odváží vztyčit pronásledováni státními autoritami. Greenpeace, Amnesty International a čtyři další organizace si proto pronajaly billboardy vedle sebe a vytvořily improvizovanou Pride vlajku. Jako jednotliví zadavatelé ale přišli vlastně jen s jednobarevnými billboardy.

Nike povzbuzuje diváky olympiády neonovými barvami, které vyměnila za poselství udržitelnosti

2.August
Značka Nike obléká sportovce ze Spojených států od zimních olympijských her 2006 v italském Turínu. Na svých nových kolekcích pracuje vždy od konce předchozích her. Nyní je však neočekávaný vpád pandemie a odsun tokijské olympiády donutil improvizovat. Začali tedy znovu a již okoukané připravované udržitelné obuvi „přišili“ trochu povzbudivé energie.

Facebook přichází se sérií reklam o skateboardingu. Jednu z nich režírovala FKA twigs

30.July
Facebook přichází se sérií reklam zaměřených na nováčka olympijských her, skateboarding. Jednu z nich režírovala britská zpěvačka a herečka FKA twigs. Spoty mají poukazovat na důležitost komunity a roli Facebooku při jejím budování.

Analýza: který ministr zdravotnictví za dobu pandemie to schytal na sociálních sítích nejvíce

29.July
Desetitisíce nadúmrtí, pomalá distribuce respirátorů do nemocnic, „kázání vody a pití vína“, Sputnik V nebo nepřiznaný majetek a střet zájmů — to je jen část z věcí, za které ministři zdravotnictví dostávají za poslední rok a půl na sociálních sítích „kartáč“. Analýza Newton Media vyhodnotila, kdo byl ze čtveřice Vojtěch, Prymula, Blatný a Arenberger kritizovaný nejvíce.

Burger King konečně vysvětlil, proč sportovci kousají do medailí

29.July
Mají snad sportovci v puse detektor kovu? Nikoliv. Burger King objasnil jejich skutečnou motivaci a zároveň si připravil půdu proto, aby mohl být na sociálních sítích zmíněn při každém medailovém ceremoniálu na olympiádě.

Instagram chrání teenagery: omezí možnosti jejich cílení reklamami a přednastaví jejich účty jako soukromé

28.July
Instagram oznámil řadu aktualizací s cílem změnit aplikaci na bezpečnější místo pro teenagery. Společnost uvádí, že nyní bude při registraci těmto uživatelům přednastavovat účty jako soukromé a omezí inzerentům možnosti jejich cílení. Instagram také vylepšuje technologii zaměřenou na omezení nežádoucích kontaktů ze strany dospělých.

Po Praze vyjedou knihotaxíky. Pomůžou lidem s prodejem knížek, které už v knihovně nechtějí

28.July
Knihotaxík secondhandu Knihobot může zdarma objednat každý, kdo by rád prodal již přečtené knížky, ale nechce trávit čas jejich focením nebo komunikací se zájemci.

TikTok podle nové studie předčil další sociální platformy. Reklamou umí více zaujmout, lépe cílí na emoce svého publika

28.July
TikTok skrývá pro marketéry větší potenciál, než by se mohlo zdát. Podle nové studie má reklama na této sociální síti silnější odezvu než na jiných platformách. Lépe se zde pracuje s podvědomím a emocemi uživatelů a reklamy jsou mnohem lépe zapamatovatelné. Může za vše formát krátkého video obsahu?

Instagram nově umožnuje překlad textů ve Stories do 90 jazyků

27.July
Nyní můžete rozumět textům ve Stories třeba i v hindštině. Instagram zavádí možnost jejich překladu do 90 jazyků.

První HIV pozitivní spermobanka na světě boří mýty originálním způsobem

27.July
Novozélandská nadace AIDS Foundation se rozhodla bojovat se stigmatem kolem HIV nebývalým způsobem – založením první HIV pozitivní spermobanky na světě! Výsledkem je novorozená holčička a šest cen z Cannes Lions 2021! Podívejte se, jak lze i s malým rozpočtem zaujmout celý svět.

Visa se připravuje na budoucí digitální ekonomiku rebrandingem značky

27.July
Společnost Visa se rozhodla aktualizovat svou image a chce sdělit lidem, že je více než jen plastová kreditní karta. Proto zahajuje globální marketingovou kampaň, která zahrnuje několik spotů a přepracované logo.

Instagram testuje novou funkci, která by uživatelům umožnila spolupracovat na příspěvcích a Reels

26.July
Instagram spustil testování funkce „Collab“, která by uživatelům umožnila zveřejňovat společné příspěvky ve feedu i v rámci Reels. Tato funkce může navýšit dosah i engagement a benefitovat z ní mohou i značky.
© 2000-2021 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes