Marketing Journal

Description:

zajímavosti moderního marketingu

URL:

http://www.m-journal.cz

Catalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publishes:

2.3 items/day

Twitter a Facebook trestají účet prezidenta Trumpa pro šíření dezinformací o Covid-19

17:14
Účet pro kampaň Donalda Trumpa byl dočasně pozastaven Twitterem. Sdílel útržek z rozhovoru s Trumpem z Fox News, kde uváděl dezinformace o imunitě dětí vůči koronaviru. Facebok pak příspěvek se stejným obsahem smazal.

Instagram oficiálně spouští Reels

9:52
Konkurent TikToku opouští svou testovací fázi a je na Instagramu již zabydlen oficiálně. The time has come for you to lip-sync for your life.

Coca-Cola přichází do Spojených států s kávovou příchutí. Chce lidi odnaučit pít Starbucks

6.August
Téměř celé dvacáté století Američané ráno vstali a dali si kolu. Pak se objevil Starbucks a horká káva se stala ranním nápojem číslo jedna. Tento rok se vlivem pandemie kavárny uzavřeny. Pro Coca-Colu je to výjimečná příležitost získat zpět svrchované místo na trhu. Stačí lidi přesvědčit, že místo kaváren si pro kávu mohou ráno chodit do ledničky ...

Messenger firmám umožní chatovat se zákazníky, kteří nejsou přihlášeni k Facebooku

6.August
Facebookový plugin pro chat si vysloužil nový update. Firmy teď budou moci komunikovat i s těmi zákazníky, kteří nejsou přihlášeni ke svému facebookovému účtu.

Potřebujeme ke kreativcům přidat i 'ty, co vidí všude penisy'?

5.August
Holčička s banánem opřená o Audi jako „pedofilní úkaz" a následná omluva automobilky je jen dalším z řady příkladů těžkostí, které v hyperkorektní době reklama zažívá. Nemusí to tak ale být. Chce to jen trochu odvahy stát si za svým.

Hra nebo realita? Originální kampaň láká k návštěvě Nového Zélandu

5.August
Sjíždění řeky, rybolov, túry lesem, návštěva domorodé vesnice. To je jen krátký výčet aktivit, které si mohou lidé vyzkoušet v rámci hry Play NZ. Tedy alespoň to si mysleli. Ve skutečnosti si je všechny můžou prožít na vlastní kůži. Pokud tedy vycestují do této krásné země.

Facebook si brousí zuby na YouTube, spouští sekci s hudebními videi

5.August
Potvrzeno. V USA už můžete na Facebooku v sekci Hudba sledovat a sdílet oficiální videa známých hudebních umělců. Má šanci se tato sociální síť stát výchozí platformou pro hudební fanoušky a „zaútočit“ na YouTube, nebo je to jen „mnoho povyku pro nic“?

Twitter chystá verzi za předplatné. Zde je seznam jeho výhod

4.August
Brandingové průzkumy, monitoring zmínek, ale i automatické odpovědi. To jsou jen některé z výhod připravované placené verze Twitteru, která by mohla zaujmout minimálně značky.

Letošní kolekci značky Dior předvedly malé figuríny a oblékla je bájná stvoření. Není ale vše až moc bílé?

4.August
Novou kolekci Dior na molech kvůli koronaviru neuvidíte. Značka ji představuje prostřednictvím filmu spojujícího bájný mytologický svět s fenoménem Théâtre de la Mode, divadla módy, které předvádělo po druhé světové válce modely světoznámých módních domů na drátěných figurínách.

Dá Google inzerentům na 1. místě tučnou odměnu?

3.August
Test Google Search Ads odhaluje citelné posílení první zobrazené reklamy. Získává výrazně větší písmo u nadpisu ve srovnání s nižšími pozicemi.

Nike ztělesňuje odhodlání sportovců v nové, střihově dokonalé reklamě

3.August
„Nás nezastavíte,” burácí Nike v střihově precizní reklamě složené ze 72 sportovních momentů. Dost možná jde o dosud nejlepší „covidový spot”. Místo patosu z něj totiž teče odhodlání.

Trump chce zakázat TikTok v USA. ByteDance má bolestivý plán, jak to zvrátit

2.August
Donald Trump už nehází jen slovní šrapnely a vypadá to, že vlastník TikToku, společnost ByteDance, se bude snažit uchránit, co ještě jde. Třeba i za cenu odprodání svého provozu v USA do rukou Microsoftu.

Hoax z budoucnosti sdílelo 52 tisíc lidí

31.July
Proč nepomoci? To si řeklo více než 50 tisíc lidí sdílejících starou černobílou fotografii ztracenou u teplického nádraží. Ve skutečnosti ale šlo o fotografii z filmu Návrat do budoucnosti a zároveň test toho, jak moc si lidé dokážou ověřit informace, než je budou sdílet.

7. ročník soutěže Fénix Content marketing zná své vítěze

31.July
Deepfake Zeman nebo Masaryk jako král Instagramu. Vskutku státnické figury se vtěsnaly mezi oceněné soutěže Fénix Content marketing hodnotící kvalitu offline i online firemních médií. Podívejte se na desítky dalších oceněných.

V tomto akčním trháku hrají hlavní roli hi-tech vychytávky vozů Kia

31.July
V jakém akčním filmu se dozvíte zajímavosti o automobilu, ve kterém právě ujíždí hlavní hrdina před padouchy? Kia představuje The Features Film, který obsahuje všechno – napětí, adrenalin i popis moderních technologií vozů Kia.
© 2000-2020 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes