Marketing Journal

Popis:

zajímavosti moderního marketingu

URL:

http://www.m-journal.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

2,3 položek/den

Na Golden Drum zazářil z českých prací Jágrláma i kampaň Touching Masterpieces

20:46
„Hokejový Dalajlámo, přijměte naše pozvání do Mulbekhu. A naučte nás prosím hrát hokej. Mistře Jardo, jste tu vítán," tak zní pozvání z Himalájí adresované Jaromíru Jágrovi. I to přispělo ke zlatu v kategorii Film náležící Marku Partyšovi. Podívejte se na další ocenění českých prací, včetně zasloužených Grand Prix.

Jak udělat levné CSR, které zazáří na Facebooku? V České spořitelně si nazuli papuče

19.října
Potřebujete pro CSR, co je vidět skutečně fotku s šekem v nadživotní velikosti. Zapojení ČS do tzv. Papučového dává lekci v tom, že někdy stačí jen skutečné zapojení zaměstnanců a jeden facebookový příspěvek.

Pozor na typografické zločiny. Vznikla knížka, která vám je pěkně spočítá

19.října
Žádný typografický přečin nezůstane nepotrestán. Typografická knížka pokut vám vytmaví použití špatného fontu i rozmístění mezer a vypočítá vám tučnou pokutu.

Facebook bude penalizovat webové stránky s ukradeným obsahem

18.října
Facebook chce podpořit autenticitu obsahu a ještě více bojovat s clickbait technikami. Příspěvky s linky na weby s převzatými texty, videi a fotografiemi bez přidané hodnoty se proto budou mnohem méně zobrazovat.

‚Do the right thing.' Motto Googlu se bortí pod tlakem nedávných úniků

18.října
Společnost, která se již dlouho prezentovala jako etická, se v poslední době obrací k temné straně. Vyhledávací gigant se stále více podobá organizaci, která se snaží dosáhnout opaku svého motta „dělat správnou věc".

Pračky Samsung propaguje i Michelangelův David (v trenkách)

18.října
Až 75 % mužů neumí zacházet s pračkou. Michelangelův David si trenky vyprat umí, Rodinův Myslitel stále neví, jaký zvolit program.

Český crowdfundingový rekord: Nový deník vybral na rozjezd 7 milionů korun

17.října
Potřeba velkého nezávislého média je v Česku zřejmě silná. 7 milionů korun od prvních předplatitelů Nového deníku bylo vybráno s kampaní, co stála jen 20 tisíc Kč. Za prvních 24 hodin měl již 1500 předplatitelů.

Reklama týdne: IKEA mění pozici. Už nechce být „ten levný“ nábytek

17.října
Krásný zámek, mramorové schodiště, princezna obletovaná motýli, vznášející se radostí ze svého nového šperku. Usedá na pohovku a spokojeně rozjímá. Jaká značka nábytku se vám vybaví? IKEA to asi nebude, že?

Engagement v YouTube reklamách se nově započítá již po 10 sekundách

17.října
YouTube mění pravidla pro reklamy v rámci Trueview for action. Engagement se místo třiceti sekund započítá již po deseti, konverze bude muset být uskutečněna místo třiceti dnů během tří.

YouTube podniká další kroky proti videím s duplicitním obsahem

16.října
YouTube začal z Partnerského programu odstraňovat kanály porušující jeho podmínky a autorská práva. Pokud se jedná o duplicitní obsah, který nenabízí žádnou přidanou hodnotu ani unikátní informace, mohou se uživatelé rozloučit se zpoplatněním svých videí.

Nespresso recykluje. Z použitých kapslí vznikne kultovní nůž Rybička

16.října
Značka kávy Nespresso a česká nožířská společnost Mikov, s.r.o. zahájily spolupráci a přicházejí s limitovanou edicí ikonického kapesního nože Rybička, vyrobeného z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

Košík.cz představuje klub Plná péče. Nabídne dotované potraviny pro seniory a hendikepované i dopravu zdarma

16.října
Chleba pod deset korun, mléko za méně než 12 korun. Cena dopravy se zároveň odečte jako sleva od dalšího nákupu. To má nabídnout nový program pro seniory a hendikepované od online prodejce potravin, Košík.cz.

ZOOT dosáhl v prvním pololetí 2018 růstu tržeb o 10 %, do černých čísel se přesto nedostal

15.října
ZOOT prodal zboží za více než půl miliardy korun. Letní počasí už od jara nicméně přispělo k tomu, že se prodávalo především ve slevových kolekcích.

Konference Future of TV, jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy

15.října
Jsou už všichni vždy a všude jen na telefonech a počítačích? Ani zdaleka ne, klasické televize se ovšem nutně změní. Zjistěte jak.
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes