15
nových článků - klikněte pro zobrazení

ManagementNews.cz

Popis:

HR News je první portál pro manažery a pracovníky v oblasti řízení lidských zdrojů, který nabízí 17953 odborných článků, rozhovorů a studií

URL:

http://www.managementnews.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

6,3 položek/týden

5 tipů, jak podpořit spokojenost na pracovišti

1:06
Čím spokojenější zaměstnanci ve vašem týmu budou, tím budou produktivnější, loajálnější a kreativnější. Mít spokojené zaměstnance znamená moci dosáhnout maximálního potenciálu svého týmu. Zde je pět tipů, jak můžete z pozice manažer spokojenost vašich podřízených podpořit.

Etický leadership: Co to je a proč byste se měli snažit tento princip uplatňovat i vy?

23.dubna
Etický leadership. Termín, se kterým se v anglicky psané odborné literatuře můžeme setkat poměrně často (ve znění: „ethical leadership“). O jaký princip se jedná? A proč byste se jej měli snažit do svého stylu řízení zakomponovat i vy?

Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze

22.dubna
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně zbytečně. Ke svojí práci se dostanete až večer. Povědomé? Podle Jiřího Janouška, který výzkumem pracovních meetingů strávil několik let, existují tři důvody, proč je většina schůzek neefektivních. A na letošní technologické konferenci WebExpo nabídne překvapivá řešení, díky kterým už na schůzkách nikdy nebudete ztrácet čas.

Na AI transformaci je připravena méně než polovina českých firem. Potíže mají i s novou legislativou ESG reportingu

22.dubna
Přes 80 procent firem nemá spolehlivé metriky pro měření sociální složky ESG určovaných novou evropskou směrnicí CSRD. Jasnou představu, jak procesy pro ESG reporting nastavit, má méně než třetina společností. Vyplývá to z analýzy Trendy v oblasti lidského kapitálu 2024 poradenské a technologické společnosti Deloitte. České a slovenské firmy zároveň čelí potížím při integraci AI a nastavování spolupráce mezi lidmi a technologiemi. Klíčovou roli bude podle nich hrát představivost a další…

Nezvládnete zavést umělou inteligenci? Můžete zkrachovat

19.dubna
V to, že zavedení umělé inteligence (AI) přinese do byznysu výhody, věří 98 % ředitelů firem. AI má potenciál firmám pomoci, ale zároveň její nepodařené zavedení může ohrozit reputaci i provoz. Upozorňují na to odborníci společnosti Stanton Chase, která se zabývá vyhledáváním vrcholových manažerů (Executive Search) a firemním poradenstvím.

Podnikání na internetu a právo: Odstoupení od smlouvy

18.dubna
Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od uzavření. Známé právo spotřebitelů a „strašák“ podnikatelů. Jak je tomu u poskytování digitálního obsahu?

Několik tipů, jak mohou manažeři zvýšit svoji produktivitu

17.dubna
Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat plnění týmových cílů, ale i a inspirovat a motivovat pracovníky, starat se o jejich rozvoj a fungovat coby efektivní komunikační spojka mezi managementem firmy a řadovými členy týmu. Jak všechny tyto úkoly zkombinovat, pracovat efektivně a být co možná nejproduktivnější? Zde je několik tipů pro manažery, jak dlouhodobě zvýšit svou produktivitu.

Jak vám některé narcisistické vlastnosti mohou pomoci stát se úspěšným manažerem

16.dubna
Často se říká, že mnoho manažerů má narcisistní sklony. Většinou jsou narcisistické vlastnosti (oprávněně) vnímané negativně a většinou svým nositelům v kontextu práce i osobních vztahů dlouhodobě škodí. Při správném a kontrolovaném využití však může mít „zdravý narcismus“ pozitivní vliv na vaši manažerskou kariéru. Pojďme se podívat na několik důvodů, proč tomu tak je.

Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým

15.dubna
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit onen ideální plán. Ten by totiž měl být motivační a ambiciózní, ale zároveň realistický a dosažitelný. Jak správně nastavit svému týmu plán a jak pro něj nadchnout jeho členy? To vám prozradíme v tomto článku.

Umění vyjednávat: Několik tipů pro manažery

12.dubna
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s obchodními partnery, s dodavateli, s nadřízenými, s podřízenými, s kolegy. I když je každé jednání jedinečné, z každého můžete vyjít lépe, pokud budete dodržovat následující rady, se kterými se podělil William Ury, britský expert na vyjednávání a mediaci.

Tři vlastnosti, které musí mít každý úspěšný manažer

11.dubna
Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé neměnné vlastnosti, které musí mít každý manažer, který chce spolu se svým týmem dosahovat úspěchů. Zde jsou tři nejdůležitější.

Potřebujete ukončit konverzaci a odejít? 5 tipů, jak to udělat s grácií

10.dubna
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné akce jsou skvělou příležitostí prohloubit vztah se stávajícími obchodními partnery, navázat nové kontakty a dozvědět se o novinkách a trendech ve vašem odvětví. Ovšem pouze za předpokladu, že nestrávíte celý večer hovorem s jedním člověkem. A někteří výřeční lidé toto riziko představují. Abyste využili čas, který máte na hromadných setkáních co nejefektivněji, je potřeba umět konverzace také s grácií ukončovat.

Několik jednoduchých kroků, kterými můžete podřízeným pomoct vyvážit osobní a pracovní život

9.dubna
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně řeší. Často ve spojitosti s prací na dálku nebo s hybridním modelem práce. Zaměstnanci dnes již mnohem častěji požadují, aby jim práce negativně nezasahovala do soukromého života, a zaměstnavatelé se snaží jim v tomto požadavku vyhovět. Přitom často stačí málo. Zde je několik jednoduchých kroků, které můžete jako manažer učinit, které umožní vašim podřízeným lépe vyvážit osobní a…

Konference „Bez bolesti není růstu II“ přináší unikátní pohled na budoucnost - podcast s CEO FranklinCovey ČR, Tomášem Kopeckým

8.dubna
Jak se připravit na budoucnost a budovat silnější a odolnější organizace? To je hlavní myšlenka konference „Bez bolesti není růstu II“ s podtitulem „Víme, co nás čeká?“. Hlavními tématy jsou filozofické, ekonomické a byznysové pohledy na současné i budoucí výzvy ve společnosti s důrazem na praktické příspěvky ředitelů firem a HR manažerů Konference se koná 18. dubna 2024 v Praze od 9.00 do 17.00 hodin a v rámci programu bude hovořit sedm řečníků, proběhnou dvě panelové diskuze a…

Jestliže chcete dosáhnout úspěchu, musíte se vyhnout těmto pěti zlozvykům

8.dubna
Chcete být úspěšní – v kariéře i v osobním životě? Pak je potřeba vybudovat si zdravé a pozitivní návyky. A také je nutné vyhnout se následujícím pěti zlozvykům, které naopak úspěchu brání.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes