15
new stories - click to show

Marketingové noviny

Description:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Catalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publishes:

2.8 items/week

Česká kampaň s Prvokem obletěla svět

5:46
Stavební spořitelna České spořitelny (Buřinka) letos vsadila na spolupráci s umělci a vědci. Cílem symbiózy s týmem sochaře Michala Trpáka bylo nastartovat změny ve stavebnictví a v bydlení. Společně v červnu za 48 hodin vytiskli první český 3D tištěný dům, Prvoka. Díky unikátnosti projektu Prvoka zmiňují média na všech světových kontinentech. Doma i v zahraničí […]

Swatch spouští comebackovou kampaň

2.December
Legendární švýcarská značka hodinek Swatch posiluje komunikační a marketingové aktivity na českém trhu a chystá otevření prvního monobrandového butiku u nás. Komunikaci pro český a slovenský trh má na starost pražská kreativní agentura advertia digital Honzy Borýska. Tradice Swatch sahá až do roku 1983 a i dnes udává značka trendy po celém světě. Přes silné […]

Mluvčí roku 2020 zná své vítěze

1.December
Nejlepší mluvčí veřejného sektoru, soukromého sektoru a PR tým roku. PR Klub představil výsledky letošního ročníku oborového ocenění. Kvůli koronavirovým opatřením byl slavnostní galavečer nahrazen předáváním cen v ateliéru. „Role profesionálů v oblasti komunikace a vnějších vztahů je dnes nezastupitelná. Profesní cena Mluvčí roku oceňuje ty nejlepší mluvčí, manažery PR či ředitele komunikace a...

Vodafone v castingu vybral svou GIGA rodinu, kterou představuje v nové vánoční kampani

27.November
V polovině srpna odstartoval Vodafone nový komunikační koncept „Domácnosti“, ve kterém kromě komunikace Gigabit internetu formou autentických komentářů a výpovědí odstartoval i castingovou výzvu na členy své nové GIGA rodiny. Tu se na základě zaslaných videí podařilo najít a pod taktovkou režiséra Ondřeje Sokola se můžeme s novými hereckými aktéry seznámit v aktuální GIGA vánoční […]

LCG New Media vyhrála s kampaní na podporu dárcovství plazmy hlavní cenu

25.November
V rámci konference o digitálním marketingu WebTop100 probíhá každoročně soutěž digitálních projektů. Absolutním vítězem letošního ročníku, který se tentokrát konal kvůli pandemii online, se stala digitální agentura LCG New Media s kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. Na absolutním vítězi se porota shodla 100 % hlasů. Zároveň projekt vyhrál i kategorii Výkonnostní […]

SodaStream a ikona amerického rapu spojili síly ve vánoční kampani

23.November
SodaStream představila svou vánoční kampaň zaměřenou na „užívání si malých smysluplných radostí”. Tato největší kampaň v historii značky sází na spolupráci s hip-hopovou legendou Snoop Doggem a vyzývá lidi, aby si o svátcích užívali radostí, které život a Vánoce přináší. Reklamní spot se odehrává v době vánočních svátků a zaměřuje se na rodinu, která se […]

K postupu do extraligy pomůže Rytířům nový generální partner Kaufland

20.November
Rytíři Kladno to s postupem do extraligy myslí vážně. Na začátku sezóny získali do sestavy zvučnou posilu, kterou se stal Tomáš Plekanec. Navíc mají další zbraň, která pomůže k dosažení hlavního cíle a také k úspěšnějším výsledkům. Tradiční hokejový klub uzavřel spolupráci se společností Kaufland, která se stala novým generálním partnerem kladenského hokeje. Vedle A-týmu […]

Agentury Knowinstore a ONEplanet,ONEbusiness představily Tokinomo

18.November
Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj – promo robot TOKINOMO, který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo a zvuk. Díky pokročilé technologii propagovaný produkt doslova ožije před kupujícím, osloví ho, začne se hýbat a vysvětlí mu výhody, proč výrobek koupit. Pilotní projekt pro značku L’Oréal Česká republika již […]

Nové video Greenpeace varuje před ničením pralesů v Amazonii

16.November
Nová data o odlesňování amazonského pralesa ukazují, že jen za letošní rok v Brazílii shořely deštné pralesy na ploše, která se téměř rovná trojnásobku rozlohy České republiky. Na hrozivý vývoj upozorňuje mimo jiné i nové animované video organizace Greenpeace. Českou verzi videa Mám v kuchyni příšeru namluvila herečka Aňa Geislerová, která se o téma ničení […]

Startuje nový komunikační koncept Generali České pojišťovny

13.November
Generali Česká pojišťovna spouští nový komunikační koncept RED. První kampaní nového konceptu je REDITUDE. Cílem je představit hodnoty a strategii značky. REDITUDE prezentuje pojišťovnu jako celoživotního partnera, který klade důraz na empatii, péči, jednoduchost a inovace. A právě na jednoduchost a inovace se zaměřuje první verze TV spotu. Ústředním atributem nového komunikačního konceptu RED ...

Kampaň Perfektní páníček značky Brit nabádá k odpovědnému chovatelství

11.November
Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka. Letošní ekonomicko-společenská situace v prodeji malých savců odhalila, že v krizovém období lidé ke zvířatům tíhnou víc než kdy jindy a Brit nabádá k jejich odpovědnému chování. A […]

Ocenění POP STAR měsíce září 2020 získala kampaň pro cukrovinky JOJO

9.November
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc září se stala s výraznou převahou realizace Paletová vystavení pro cukrovinky JOJO. V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Vítězná realizace získala...

Když se potkají dvě ikony

6.November
Tento rok slaví legendární animovaný seriál Bugs Bunny 80 let od svého vzniku. V nové podzimní kolekci se promítají veselé animované postavičky na plátno tenisek Converse. Bugs Bunny je vždy pozitivní pohádková postava, kterou nic nedokáže vyvést z míry. Seriál, který si oblíbily nejen děti, se vrací a přináší každodenní dávku nostalgie a dobré nálady. […]

Velkopopovický Kozel vylepšuje recepturu a mění design svých produktů

4.November
Oblíbená česká pivní značka Velkopopovický Kozel se rozhodla vylepšit recepturu svých dvou nejpopulárnějších variant. Kozel 10 a 11 se dočkaly plnější, bohatší chuti a proměnou si prošly také obaly – celé portfolio dostalo nový prémiovější design. „Vylepšení v receptuře Kozla 10 a 11 jsou přirozeným vývojem naší snahy vařit poctivé pivo ještě lépe. Nový Kozel […]

BOHEMATIC – Nový český výrobce na trhu s luxusními hodinkami

4.November
Nová česká značka na trhu s luxusními hodinkami vznikla jako výsledek společné záliby podnikatele a investora Josefa Zajíčka a dvojice designérů Michala Froňka a Jana Němečka, kteří stojí za proslulým designovým studiem Olgoj Chorchoj. Ze společné vášně pro techniku, řemeslnou zručnost a staré závodní automobily se zrodil nápad na ambiciózní projekt, který by české hodinářské […]
© 2000-2020 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes