Marketingové noviny

Popis:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

5,6 položek/týden

V reklamě na Skyr účinkuje opět Ondřej Bank

5:21
Nový televizní spot připravila produkční společnost AZN kru, vedení projektu se ujal Robert Janča. Hlavní tváří reklamy je Ondřej Bank. Spojení známého alpského lyžaře a bohušovického Skyru má divákům ukázat, že zdravý životní styl, sport a kvalitní strava plná bílkovin k sobě neodmyslitelně patří. To podporuje i claim kampaně: „Žij zdravě, žij Skyr.“ Reklama má celkem několik různých verzí […]

BeBe Dobré ráno podporuje snídaně

21.ledna
Se třemi skupinami žen pracuje v první letošní kampani určené pro digitální prostor značka snídaňových sušenek BeBe Dobré ráno. Oslovuje milující maminky, aktivní ženy a trendy ženy, přičemž pro každou z nich má vlastní příběh. Pracuje tak s konceptem obsahu šitého na míru a cílí na individuální potřeby a specifické ranní rituály vybraných skupin. Reklamní spoty a návrh i exekuci […]

Sedm digitálních trendů roku 2019

19.ledna
Studie Fjord Trends 2019 přináší pohled na vývoj digitálních řešení, technologií a byznysu v roce 2019, tak jak jej vnímá Fjord, inovační a vývojářská sekce Accenture Interactive. Tváří v tvář digitálnímu chaosu, který vznikl během dvou desetiletí rychlého růstu technologií a inovací, lidé a firmy přehodnocují své skutečné potřeby, uvádí nová zpráva o digitálních […]

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

18.ledna
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Nový permanentní shop in shop (SIS) nabízí zákazníkům díky modernímu designu přátelštější a pohodlnější prostředí pro jednání s klienty na pevném místě. Hlavním záměrem bylo přiblížit značku opět o něco více lidem. „Nový shop in shop je vedle dalšího místa pro kontakt se zákazníky […]

V kurzu jsou emoční akce na netradičních místech

17.ledna
Tajemství úspěchu eventu, vedle jeho hodnotné náplně, spočívá také v tom, zda jde s dobou. Lidé v letošním roce budou vyhledávat takové, které odráží blahobyt, jsou bohaté na emoce, konají se na netradičních místech, a používají nejnovější digitální technologie. Zážitky se neobejdou bez personalizace Lidé chtějí trávit více času v rodinném kruhu. Tomu je nutné se přizpůsobit. Na akci […]

Třikrát víc zájemců o životní pojištění? Ano, díky dobrému UX a SEO

16.ledna
Třikrát víc návštěvníků než na starém webu zadává online poptávku a devětkrát víc potenciálních zákazníků využívá online kalkulačky. Porota Internet Effectiveness Awards 2018 ocenila tento přínos pro byznys klienta prvním místem. Analýza ukázala, že starý web nebyl zaměřen na prodej. V první řadě byla chybná nekonzistentní navigace. Ta má být vždy na stejném místě […]

Online aktivitu spotřebitelů nejefektivněji generuje venkovní reklama

15.ledna
Výsledky výzkumu Activation Survey realizovaného společností Nielsen Admosphere a inspirovaného obdobnou americkou studií ukázaly, že online aktivace uživatele je v případě využití venkovní reklamy (OOH) pro zadavatele nejefektivnější. Výzkum, který sledoval chování spotřebitelů na internetu v návaznosti na zhlédnutí reklamy v OOH, TV, rádiu, printu a onlinu, byl realizován v květnu a červnu 20...

Kampaň Lindt vánoční jízda s Teddym získala ocenění za měsíc listopad

14.ledna
V listopadu 2018 bylo přihlášeno rekordních 11 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň Lindt vánoční jízda s Teddym, která v řetězcích Tesco za POS materiály použila vánoční sáně, nafukova...

Mickey a Minnie rozehrají rána věrných zákazníků BILLY

13.ledna
Společnost BILLA připravila pro své zákazníky další věrnostní akci ve spolupráci se společností Disney. Decentní servis v bílošedé barvě sestává z hrníčků, misek, talířků a boxu na ovoce či oříšky. Snídaňové nádobí s Mickeym a Minnie promění každé ráno, v hravé ráno. Novou kampaň pro celou rodinu startuje BILLA ve středu 9. ledna a potrvá do 5. března. V tomto období […]

Značka Orbit vstupuje do nového roku s jógovou výzvou

10.ledna
Značky žvýkaček bez cukru Orbit a Airwaves se v novoroční výzvě představují jako jednoduchý prostředek, díky kterému lze snadno a rychle získat dobrý pocit, který je pro každého z nás tou nejlepší odměnou. „Orbit touto kampaní reaguje na přirozený vývoj značky, kdy je kladen důraz na myšlenku, že zdravý úsměv jde ruku v ruce se sebevědomím a přichází […]

Kampaň na bankovnictví budoucnosti George České spořitelny pokračuje

9.ledna
Po vánoční kampani k bankovnictví budoucnosti George spouští kampaň zaměřenou na jeho funkcionality. Od 7 ledna tak vysílá spot upozorňující na možnost připojit si v aplikaci George účtenku k platbě. Díky tomu mohou klienti snadno vrátit nepovedené nákupy. Spot poběží na televizních obrazovkách skupiny Nova a v síti kin Cinestar a Cinema City do 27. […]

Společnosti GfK a Trax navazují spolupráci

8.ledna
GfK a společnost Trax oznámily, že spojí své síly a nabídnou výrobcům technického zboží a zboží dlouhodobé spotřeby novou úroveň digitálních poznatků, jež pomohou zlepšit prodejní výsledky kamenných obchodů. V rámci této aliance vznikne společná nabídka Trax a GfK nazvaná In-store Intelligence. Toto řešení je odpovědí marketérům i vedení prodejen na klíčové otázky ohledně uspořádání […]

Nejnovější kampaň Raiffeisenbank připomíná detektivní pátrání

7.ledna
Počínaje druhým dnem letošního roku Raiffeisenbank spustila kampaň ohledně spořicího účtu eKonto XL s úrokem ve výši tří procent ročně, což je jasně nejvíc na celém českém trhu. TV šoty jsou koncipovány v duchu detektivky, divák sleduje bankéře nebo klienty banky skrytým fotoaparátem. První z nich dává do výlohy banky upozornění na nejvyšší sazby na spořicím účtu, druhý […]

Virtuální realita v marketingu, reklama na kterou zákazníci stojí fronty

3.ledna
Jaké by to bylo, kdyby se váš zákazník mohl dostat do světa, kde ho obklopí všechny benefity vašeho produktu a on si to navíc bude užívat? Právě to umožňují brýle pro virtuální realitu a vhodně navržená VR aplikace. Technologický fenomén virtuální reality se čím dál více prosazuje také v marketingu. Neobvyklé zážitky s brandem prožívají […]

BILLA je levná i v roce 2019

3.ledna
Už od ledna se mohou zákazníci BILLY těšit na novou kampaň, která jim pravidelně přinese výběr produktů za extra výhodné ceny. Akce je pokračováním kampaně „Billa je levná,“ která odstartovala již v roce 2016. „Dobrá hospodyňka pro slevu i přes plot skočí,“ tak zní jeden ze sloganů nové kampaně společnosti BILLA. Ta si obecně hraje […]
© 2000-2019 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes