Marketingové noviny

Popis:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

6 položek/měsíc

PRAHA SOBĚ ve videoklipu podpořilo mnoho známých osob i prezidentští kandidáti

4.června
Občanská iniciativa PRAHA SOBĚ zveřejnila videoklip, ve kterém ji podpořila víc než desítka Pražanů, včetně známých osobností. Jeho cílem je, aby klip dopomohl sebrat potřebný počet podpisů. Jako občanská iniciativa jich k tomu, aby mohli dle zákona kandidovat na pražský magistrát, potřebuje 100 000. Nyní má 60 000 podpisů, do konce července nám jich tak […]

Značka Naše bio změnila název i svůj vzhled

4.června
Společnost BILLA dokončila proces rebrandingu své produktové řady bioproduktů. Nově bude bio sortiment v supermarketech BILLA k dostání pod značkou BILLA Naše BIO. Cílem změny je lepší propojení značky Naše bio s korporátní značkou společnosti BILLA. „Privátní značky BILLA tvoří v současné době 17,5 % celkového obratu firmy. V porovnání s dubnem 2017 vzrostly prodeje privátních bio produktů mez...

Hornbach slaví 20. let

1.června
Hornbach k 20. letému výročí svého působení v Česku přichází s novou tajemnou kampaní. Vše je zatím skryté a na rozuzlení si veřejnost musí počkat. Záhadné spoty se objevují v několika verzích. V jednom upoutává rozdělaným projektem – vrtačka, popruh, nůžky a dřevo jsou na pracovišti pohozené, jaké by někdo odešel od rozdělané práce. Fotografii doplňuje text „Něco se […]

Toma startuje televizní kampaň na podporu projektu Živé studánky

31.května
Výrobce balených vod Toma spustil televizní kampaň k druhému ročníku projektu Živé studánky. Jejím prostřednictvím opět vybízí veřejnost k hlasování o renovaci studánek a zároveň se snaží podpořit její vztah k přírodě. Projekt má vedle televizního vysílání podporu také v digitálu a PR. Aktivita je vidět na webu, YouTube, Facebooku a letos nově také na Instagramu ve formě […]

Soutěž pivovaru Samson má šťastného výherce

30.května
Budějovický Pivovar Samson uspořádal pro zájemce exkluzivní soutěž. Využil toho, že je v České republice oficiálním pivem Mistrovství světa ve fotbale v Rusku. Výherce Jan Pacher z Brna získal zájezd pro dvě osoby na semifinále šampionátu v Moskvě. „Pivo a fotbal jsou spojené nádoby. Díky partnerství s AB InBev je Samson oficiálním pivem MS ve fotbale pro Českou republiku. […]

Top 10 reklamních trhů světa z pohledu investic

30.května
V roce 2017 patřily mezi největší reklamní trhy na světě Spojené státy (197,474 mld. USD), následované Čínou (80,440 mld. USD) a Japonskem (42,972 mld. USD). Podle předpovědi mediální agentury Zenith se tito tři největší mediální giganti z hlediska reklamních investic na svých příčkách udrží i v následujících letech. Změny agentura předpovídá na spodních 3 příčkách top 10 nejvýznamnějších rekla...

Clever Monitor spouští kontroverzní marketingovou kampaň

29.května
Společnost Clever Monitor chce prostřednictvím kontroverzní marketingové kampaně “A marketéři nebudou mít co žrát!” upoutat pozornost na nový produkt. V červnu uvede na trh novou marketingovou retenční platformu Clever AIM, která díky umělé inteligenci zefektivní a zjednoduší správu a řízení marketingových aktivit až o 63 %. Kampaň osloví především na sociálních sítích digitální marketéry, na […]

Pokračující růst trhu technického spotřebního zboží v České republice v prvním čtvrtletí roku 2018

28.května
Trh s technickým spotřebním zbožím zaznamenal v České republice za první čtvrtletí roku 2018 ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku solidní nárůst na úrovni téměř 6 procent. Na pozitivním vývoji se podílely zejména sektory telekomunikací (TC), velkých a malých domácích spotřebičů (MDA a SDA) a neposlední řadě i spotřební elektroniky (CE). Naopak negativní vývoj […]

ROSSMANN se v novém věrnostním programu cestovní tašky Bric’s

28.května
Síť drogerií ROSSMANN spustila novou věrnostní kampaň se slavnou italskou značkou cestovních zavazadel Bric’s. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou nyní zákazníci pořídit exkluzivní tašky za výjimečné ceny. Kampaň potrvá do 14. srpna 2018. Nová věrnostní kampaň vychází vstříc všem, kteří mají rádi stylové doplňky, a pro zákazníky přichystala prémiové produkty […]

„Dvojky nepotřebují tolik řvát“, komunikují s klidem v nové kampani GEEKové z CZC.cz

25.května
Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz navazuje na svou vánoční kampaň, ve které otevřeně přiznává, že v segmentu IT a elektroniky je na online trhu dvojkou. Tentokrát se ale zaměřuje na konkrétní důvody, proč mají dvojky před jedničkami navrch. U příležitosti svých 20. narozenin navíc dává lidem možnost si každý týden až do konce června zlevnit […]

Síla umělé inteligence tkví v tom, že lidský potenciál doplňuje a posiluje

24.května
Nová kniha odborníků na AI ze společnosti Accenture ukazuje, že budoucnost byznysu bude definována „inteligencí zaměřenou na spolupráci“ mezi lidmi a stroji. Kniha „Lidé versus stroje“ je příručkou pro úspěšný vstup do éry umělé inteligence. Podle nové knihy, kterou napsali dva odborníci na AI ze společnosti Accenture, spočívá skutečná síla umělé inteligence v tom, že […]

Národní galerie má první mobilní aplikaci

23.května
Klášter sv. Anežky České v posledních letech ožívá i prostřednictvím digitálních technologií. Národní galerie v Praze představuje svoji vůbec první mobilní aplikaci, která umožňuje nahlédnout pod povrchy středověkých pokladů. Nová mobilní aplikace Skrytá tajemství středověkých obrazů uživatelům nabízí nevšední interaktivní prohlídku deskových maleb z expozice středověkého umění v Anežském klášt...

Kampaň Vodafonu: Kde je připojeno, tam je dovoleno

23.května
Vodafone pustil novou celostátní kampaň, která nese slogan Kde je připojeno, tam je dovoleno, ve které dále promuje konvergentní řešení Red+Home, které spojuje mobilní služby, mobilní internet a pevný internet. Tuto nabídku Vodafone představil již v předchozí kampani Spolu už na pevno. Důraz je i nyní kladen na propojení neomezených mobilních tarifů s Vodafone Passy […]

Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky soutěže Marketér roku 2017

22.května
V podvečer 17. května 2018 se v Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu odehrálo finále soutěže 13. ročníku Marketér roku 2017. Večerem provázel skvělý moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým […]

POS Media slaví 20 let existence a oznamuje nové obchodní partnerství

22.května
POS Media Group hrdě oslavila své 20. výročí jako přední evropský poskytovatel řešení pro maloobchodní média a marketing v místě prodeje. Z malého v Praze sídlícího projektu o šesti lidech se společnost rozrostla do celoevropské organizace s pobočkami v sedmi zemích, jednou pobočkou ve výstavbě a více než 500 zaměstnanců. „Byla to úžasná a náročná […]
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes