Marketingové noviny |
Popis: Váš průvodce marketingem.
|
||||||
Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“24.června Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Pivovar Zubr spojuje síly s organizací OKTAGON MMA17.června Zubr zahajuje novou etapu své cesty. Spojením s největší mezinárodní organizací bojových sportů OKTAGON MMA potvrzuje svůj nový směr – oslovit novou generaci spotřebitelů, posílit vizuální identitu značky a ukázat, že síla může mít mnoho podob. Zubr se od června 2025 stává oficiálním partnerem organizace OKTAGON MMA, čímž se historicky poprvé pouští do prostředí profesionálních […] Zalando s novou kampaní v hlavní roli s Táňou Pauhofovou10.června Zalando spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň navržená speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru. Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. V […] Jupík má ovocnou chuť vymýšlet3.června Jupík představuje novou komunikační kampaň s názvem Dovolené ovoce. Chce pomocí ní podnítit bezbřehou dětskou fantazii. Značka prošla také rebrandingem a přináší produktovou novinku v podobě ovocných svačinek Jupík Ovokous. Jupík podporuje dětský svět jako místo, kde logika ustupuje kouzlu představivosti. Nová kampaň Dovolené ovoce dává dětem prostor vymýšlet a dát průchod tvořivosti. „Děti berem… Niceboy ukazuje nový rozměr s novou kampaní na domácí spotřebiče27.května Spotřebiče do domácnosti jsou od začátku letošního roku nejrychleji rostoucí kategorií značky Niceboy. Květnová kampaň svým sloganem „Tvůj styl, tvůj domov“ odráží novou komunikační linku značky a zdůrazňuje, že stylový a funkční design může být dostupný bez rozdílů pro každého. „Spotřebiče do domácnosti jsou naší nejrychleji rostoucí produktovou kategorií od začátku letošního roku. Jasně to […] Na trh míří nový Mustang – černý kůň mezi hořkými pivy20.května Pivovar Ostravar ze skupiny Pivovary Staropramen tento týden zahájil novou marketingovou kampaň, ve které představuje svou letošní novinku. Nový ležák Mustang Hořký. „Naše nové pivo má ambici stát se pomyslným černým koněm mezi hořkými pivy,“ řekl marketingový manažer pivovaru Dalibor Dubb. V letošním roce Ostravar rozšířil nabídku piv Mustang o nový hořký ležák Mustang Hořký. […] Mora slaví 200 let existence kampaní13.května Ikonická značka MORA letos slaví jubilejních 200 let existence a při této příležitosti s hrdostí představuje novou kampaň, jejíž tváří se staly tři generace žen z rodiny Neumannových – legendární lyžařka Kateřina Neumannová, její dcera Lucie a babička Zdena. Tyto tři dámy propojuje aktivní životní styl, láska k dobrému jídlu, tradice a smysl pro kvalitu […] Ve Štatlu se teď všechno točí kolem nové dvanáctky od Starobrna6.května Dvanáctku, kolem které se teď v Brně všechno točí, představuje v nové kampani pivovar Starobrno. Prémiová novinka Štatl 12 se inspirovala moderním duchem a přátelskou atmosférou brněnského centra, po kterém je pojmenovaná. Nyní se představuje v integrované kampani, která sází na brněnské reálie a pro Starobrno typický lehký humor. Štatl 12 je na čepu ve […] Ad Intel News: reklama v segmentu KNIHY29.dubna Březen je od nepaměti měsícem knihy. Z toho důvodu právě nyní připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého pravidelného měsíčního seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček TOP 5 produktových značek v segmentu KNIHY v období duben 2024-březen 2025. S velkým odstupem vložených investic obsadila 1. místo v žebříčku TOP 5 produktových značek kniha Když jídlo SPOJUJE. Na této „pětce“ … Revolut a Anomaly zahájili globální kampaň „Banking and Beyond“22.dubna Revolut, globální fintech a licencovaná evropská banka, a agentura Anomaly přicházejí s novou globální kampaní „Banking and Beyond“, která startuje ve více než 20 zemích včetně České republiky. Kampaň, která zahrnuje obsah v podobě klipu, venkovní reklamy, digitální venkovní reklamy, sociálních sítí a audia, posouvá Revolut do nových a vzrušujících výšin pomocí prvotřídní estetiky a […] BILLA vynáší trumf v podobě nové privátní značky piva16.dubna S blížícím se grilovací sezónou představuje BILLA novou privátní značku piva Trumf s cílem uvést na trh značku tohoto oblíbeného nápoje s výhodným poměrem ceny a kvality. Pivo je vyráběno v pivovarech s dlouhou tradicí z českého chmele a českého ječného sladu. „Se značkou Trumf chceme oslovit pivaře, kteří u nás nakupují piva českých značek. […] Chance dává Lavimu šanci v nové kampani8.dubna Sázková společnost Chance navázala na předchozí spolupráci s Jakubem Štáfkem v roli Julia Lavického. Jako hlavní partner se spojila s druhým Laviho filmem Vyšehrad Dvje a spolupráci posunula na vyšší úroveň díky komunikační kampani, která na film navazuje. Kampaň má ústřední claim Dejte Chanci Lavimu. Julius Lavický se totiž pokouší dostat zpátky do nejvyšší fotbalové ligy. Reklamní […] Supraphon mění vizuální identitu1.dubna Prestižní agentury Boomerang Communication a Brainz Studios spojily síly a vytvořily novou brand identitu a webové stránky pro vydavatelství Supraphon. Vizuální identita zahrnuje modernizované logo, písmo z dílny předního českého typografa Tomáše Brousila i jasnější komunikaci napříč žánrovými kategoriemi – Classic, Gold, Hits, Fresh, Slovo a Kids. Hlavním autorem celkové brand identity je grafic… Puma mění pravidla hry s novou kampaní „GO WILD“25.března Značka PUMA představuje svou dosud největší globální kampaň – „Go Wild“. Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál. „PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou k úspěchu,“ říká […] Nejčastější chyby v online marketingu aneb neztrácejte zbytečně klienty a peníze21.března Přestože pro nás online marketing není žádnou novinkou a většina firem se ho už naučila efektivně využívat, stále se setkáváme se zbytečnými chybami. Některé firmy online marketing podceňují, jiné zase jedou podle starých pravidel. Důležité je držet se osvědčených rad a zároveň sledovat trendy. V článku vám přiblížíme několik pravidel, na které byste neměli zapomenout, pokud […] |