15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketingové noviny

Popis:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

2,1 položek/týden

Allegro spouští nový mezinárodní komunikační koncept

6:37
Společnost Allegro oznámila novinku v podobě nového komunikačního konceptu. Kreativní myšlenka, doprovázena sloganem „Když něco, tak Allegro“, se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů „Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazní…

Komerční banka přichází poprvé s inovativními 3D digitálními billboardy

23.dubna
Komerční banka využívá ve své kampani poprvé 3D digitální billboardy. Jde o premiérové využití nově instalovaných ploch u O2 Universum a nad vchodem do OC Harfa v Praze. Dvacetisekundové 3D reklamní spoty KB s hokejovou tématikou zde bude možné vidět v době od 6:00 do 22:00 hodin 3D anamorfní DOOH reklama kombinuje techniky 3D a […]

Staropramen spouští kampaň 12. hráč

18.dubna
Staropramen je hrdým partnerem České fotbalové reprezentace. S nastupující pivní sezonou a blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale spouští kampaň 12. hráč. Ta ukazuje, že fanoušci, kteří si rádi vychutnají kvalitní pivo, k fotbalu prostě neodmyslitelně patří Značka při této příležitosti vydává i limitovanou fotbalovou edici plechovkového piva Staropramen 12. K dispozici bude v obchodech […]

PUMA spouští velkou brandovou kampaň s cílem posílit svou pozici v oblasti sportu

16.dubna
PUMA spouští po deseti letech svou první celosvětovou kampaň „FOREVER. FASTER – See the game like we do“, která si klade za cíl posílit pozici Pumy jako nejrychlejší sportovní značky na světě. Kampaň akcentuje jedinečné spojení značky s rychlostí a vyzývá všechny, profesionální i příležitostné sportovce, aby vnímali hru tak, jako ji vnímá PUMA „Každý […]

Globus zařazuje do prodeje novou privátní značku s převážně českým zbožím

11.dubna
Nabídnout zákazníkům kvalitní zboží za výhodnou cenu. To je záměr Globusu, který aktuálně posiluje sortiment privátních značek o řadu Váš výběr. Sortiment s tímto názvem se promítne do nabídky potravinového i nepotravinového zboží, ale nemá roli náhradníka za stávající dodavatelské produkty Globus doplňuje řadou Váš výběr své portfolio čtyř nepotravinových a deseti potravinových privátních značek…

V nové kampani České spořitelny se objeví malá dívka, poník i Jenovéfa

9.dubna
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů. V TV spotu se znovu objeví populární herečka Jenovéfa Boková v roli samotné České spořitelny „Pro naše klienty máme jasný vzkaz – až […]

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace

6.dubna
Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průz…

Matadoři nejznámějších ekologických projektů v ČR zakládají vlastní PR agenturu

4.dubna
PR agentura, která nese název EnviWeb navazuje na více než dvacetiletou historii stejnojmenného informačního online serveru, přinášející aktuality ze světa ekologie a ochrany životního prostředí. Nastavení komunikační strategie v rámci posouzení záměru procesem EIA, prezentace zavedení nové technologie do výroby podléhající změně integrovaného povolení nebo vysvětlení životní cyklu výrobku. Ani t…

Becherovka v nové kampani uvádí nový produkt Becherovka Orange & Ginger

28.března
Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger a v kampani hrají hlavní roli použité ingredience. Likér z řady Fruits & Herbs se inspiruje kouzlem tradičních bylinných tónů Becherovky a vytváří neodolatelnou kombinaci osvěžující chuti šťavnatého pomeranče s jemným nádechem zázvoru To reflektuje i reklamní spot, jehož zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat. […]

Decathlon vstupuje do nové etapy a mění vizuální identitu

26.března
Společnost Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání: Move People Through the Wonders of Sport. Na základě toho přijímá ambiciózní strategii založenou na inovacích, digitalizaci, udržitelnosti a diverzitě. Nová vizuální identita zahrnuje mimo jiné nové logo. V Česku se veškeré změny budou implementovat postupně. S nový designem a emocemi se však mohou čeští zákazníci setkat…

Slavný herec Michele Morrone v nové reklamě pro HELL Energy znovu dobývá svět

21.března
Známý producent energetických nápojů, společnost HELL Energy, rozjíždí novou reklamní kampaň, postavenou na charismatickém Michelu Morronem, modelovi, zpěvákovi a herci, který se mezinárodně proslavil rolí ve žhavé filmové sérii „365 dní“ Klikatá cesta Michela Morroneho od jeho skromných začátků v severní Itálii až ke světové slávě je inspirativním příběhem, který se HELL Energy snaží předat […]

Kofola představila nové logo

19.března
Kofola dostává po letech nový impulz. Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Navzdory zdánlivé jednoduchosti stála za proměnou dlouhá cesta, která zahrnovala sedm let hledání, desítky návrhů od renomovaných grafických a kreativních studií a několik spotřebitelských testů, ze kterých vzešel vítězný návrh. Značka Kofola je dnes vnímána jako […]

Velikonoční sběratelská kampaň v Albertu odmění malé stavitele i velké kutily

14.března
Oslavte Velikonoce s novou sběratelskou kampaní, která potěší děti i dospělé. Malí stavitelé se mohou těšit na oblíbené stavebnice Lego, dospělí ocení prémiové nářadí značky Bosch. Kampaň probíhá v obchodech Albert do 14. května. S příchodem jara a velikonočních svátků se každoročně pojí práce na zahradě a jarní úklid. Pomoc s oběma aktivitami usnadní Albert s novou […]

IKEA upozorňuje na nové nižší ceny novou reklamní kampaní

12.března
IKEA na českém trhu od loňského podzimu dlouhodobě zlevnila téměř 6000 výrobků, tedy přes polovinu svého sortimentu. Na nové nižší ceny upozorňuje marketingovou kampaní, jejíž součástí je i video na sociálních sítích. Tramvaj v barvách IKEA projíždí kolem Národního divadla a táhne za sebou obří balonky ve tvaru dětské židličky a stoličky MAMMUT. Video na sociálních […]

Společnost LEGO Group ve spolupráci s hypermarketem Globus podpoří prodejem stavebnic organizaci Nedoklubko®

7.března
Silné značky se spojily, aby přispěly na pomoc předčasně narozeným dětem. Z každé stavebnice LEGO® prodané v březnu a dubnu v hypermarketech Globus poputuje 10 korun neziskové organizaci Nedoklubko®. Ta dlouhodobě pomáhá rodinám předčasně narozených miminek a spolupracuje s neonatologiemi napříč Českem. Z výtěžku organizace tak pořídí například NedoVaky pro blízký kontakt rodičů s jejich nedonoše…
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes