Marketingové noviny |
Popis: Váš průvodce marketingem.
|
||||||
PENNY spouští novou věrnostní kampaň19.října PENNY přichází s novou věrností kampaní „Obří měkouši a dekouši,“ která navazuje na loňský velký úspěch a nabídne produkty, které zpříjemní zimní večery i chvíle odpočinku. Od 16. října 2025 do 7. ledna 2026 mohou zákazníci získat nejen obří plyšové kamarády v podobě zvířátek, ale také měkké hřejivé deky s beránkem se slevou až 65 %. Pět dlouhých […] XTB spouští novou reklamní kampaň12.října Investiční aplikace XTB představuje svou nejnovější reklamní kampaň v čele s globálním ambasadorem Zlatanem Ibrahimovićem. Jde o dosud nejrozsáhlejší komunikační aktivitu v historii značky, která se postupně spustí na třinácti trzích v Evropě, Latinské Americe, na Blízkém východě a v Asii. Kampaň poběží až do konce letošního roku. V kampani XTB navazuje na svou dlouhodobou […] Guinness cílí na fotbalové fanoušky Premiere League kampaní „Lovely Day for a Guinness“5.října Se startem nové sezóny britské fotbalové soutěže Premier League spustil Guinness svou dosud největší globální kampaň, která oslavuje fotbalové fanoušky ze všech dvaceti klubů nejsledovanější ligy světa. Již podruhé se ikonický irský stout stal oficiálním pivem soutěže, letos navíc jako partner hned tří slavných fotbalových klubů. Pivovary Staropramen, distributor značky Guinness v Česku, u této p… Olomoucké tvarůžky omládly. Ikonická značka dostala novou tvář28.září Legendární Olomoucké tvarůžky přicházejí s novým vizuálním stylem. Tradiční pochoutka, která se v Lošticích vyrábí už téměř 150 let, získala moderní a svěží podobu, jež odkazuje na příběh svého zakladatele Aloise Wesselse a zároveň mluví jazykem dnešních spotřebitelů. Tradiční český sýr tak získává modernější kabát, který má oslovit nejen dlouholeté fanoušky, ale také mladší generaci […] Trinity Bank generálním partnerem Českého slavíka20.září V září odstartoval další ročník tradiční hudební ankety Český slavík, který vyvrcholí slavnostním galavečerem 21. listopadu. Generálním partnerem populární hudební události se už popáté stala česká banka Trinity Bank. Ta navíc zaštítí i kategorii Objev roku a pro diváky i klienty si připravila i další akce a novinky. Trinity Bank tak v letošním roce navázala na úspěšnou […] „Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani14.září Praotec Čech, Bivoj, kat Mydlář a Jan Žižka – čtveřice ikonických postav z českých dějin se objevuje v nové televizní kampani Košíku. Ta s nadsázkou a humorem ukazuje, jak by to vypadalo, kdyby hrdinové naší minulosti nemuseli těžce dobývat svou kořist, ale mohli si, stejně jako dnešní zákazníci, vše vyřešit na pár kliknutí. „Jsme smělejší, […] Síla spojení Coca-Cola a Star Wars přináší fanouškům limitovanou edici6.září Coca-Cola a Disney spouštějí globální kampaň „Coca-Cola x Star Wars: Refresh Your Galaxy“ (Osvěž svou galaxii). Společně tak oslavují miliony fanoušků legendární ságy a navazují na své 70leté partnerství. Nová spolupráce propojuje svět značky Coca-Cola s epickými příběhy Star Wars. Výsledek spolupráce je vznik limitované edice plechovek a lahví s ikonickými postavami, která symbolizuje pouto […] Prima zmrzlina investuje ze značek nejvíce25.srpna Monitoring reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen přináší tentokrát data z kategorie ZMRZLINA v období srpen 2024-červenec 2025. Na prvním místě je česká značka zmrzlin Prima s poměrně velkým odstupem objemu investic v ceníkových cenách*. Následuje Algida a na třetím místě najdeme značku Kinder. Žebříček TOP 5 uzavírají MONTE a Nutella. V Ostravě a Olomouci nabízí PENNY s Foodorou nákupy až do domu17.srpna Řetězec s nejrozsáhlejší sítí prodejen v Česku PENNY rozšiřuje možnosti doručování nákupů až do domu. Díky čerstvě uzavřenému partnerství s platformou foodora mohou pohodlné nakupování s dovozem potravin nově využívat jeho zákazníci v Ostravě a Olomouci.Další města postupně přibydou. Celkem již PENNY nabízí možnost doručení potravin v šestadvaceti českých a moravských městech a pokrývá tak […] Česká spořitelna vydává novou limitovanou edici OLED svítících a virtuálních karet s motivy hry Mafia: The Old Country10.srpna Díky uzavřené spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 připravila Česká spořitelna pro své klienty řadu novinek z gamingového prostředí, které souvisí s uvedením pokračovaní celosvětově populární hry Mafia. Herní fanoušci z řad Spořitelny tak mohou od 8. srpna soutěžit o limitovanou edici OLED svítících karet s motivem hry Mafia: The Old Country, vybrat […] Kreativ Gang rozjel další kampaň pro Hellmann’s28.července Marketingová agentura Kreativ Gang ve spolupráci se street artistou YUDOE 06 připravila pro Hellmann’s unikátní branding tramvaje. Ta bude brázdit pražské ulice od května do října a cílí především na mladé lidi, které čím dál více oslovuje kreativní reklama ve veřejném prostoru. OOH reklama na tramvaji se stala středobodem nové kampaně značky Hellmann’s. Kreativ Gang, […] Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“24.června Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […] Pivovar Zubr spojuje síly s organizací OKTAGON MMA17.června Zubr zahajuje novou etapu své cesty. Spojením s největší mezinárodní organizací bojových sportů OKTAGON MMA potvrzuje svůj nový směr – oslovit novou generaci spotřebitelů, posílit vizuální identitu značky a ukázat, že síla může mít mnoho podob. Zubr se od června 2025 stává oficiálním partnerem organizace OKTAGON MMA, čímž se historicky poprvé pouští do prostředí profesionálních […] Zalando s novou kampaní v hlavní roli s Táňou Pauhofovou10.června Zalando spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň navržená speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru. Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. V […] Jupík má ovocnou chuť vymýšlet3.června Jupík představuje novou komunikační kampaň s názvem Dovolené ovoce. Chce pomocí ní podnítit bezbřehou dětskou fantazii. Značka prošla také rebrandingem a přináší produktovou novinku v podobě ovocných svačinek Jupík Ovokous. Jupík podporuje dětský svět jako místo, kde logika ustupuje kouzlu představivosti. Nová kampaň Dovolené ovoce dává dětem prostor vymýšlet a dát průchod tvořivosti. „Děti berem… |