Marketingové noviny

Popis:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

4,9 položek/týden

Havas veze zlato z Epica Awards

16.listopadu
Komunikační agentura Havas Prague získala zlato na prestižní reklamní soutěži Epica Awards. Printová kampaň „Illegal Celebration“ pro Amnesty International zvítězila v kategorii Veřejný zájem – společnost. Cílem kampaně bylo poukázat na absurditu ruského zákona proti propagaci homosexuality a podpořit práva gayů a leseb v Rusku. Zveřejnění bylo načasováno na dobu, kdy se v největší zemi světa o...

29 procent Čechů využívá své chytré telefony a tablety k mobilní platbě

15.listopadu
Čeští spotřebitelé již velmi intenzivně využívají svá mobilní zařízení (chytrý telefon, tablet) v rámci svého nákupního rozhodovacího procesu. Chytré telefony používají především mladší generace, starší generace dává přednost tabletům. 29 procent Čechů přes svá mobilní zařízení platí za nákup zboží na internetu nebo přímo na prodejně; evropský průměr je ovšem už 48 procent. Tato zjištění […]

Komunikaci českých chatbotů Feedyou zajišťuje AMI Communications

14.listopadu
Společnost Feedyou se v komunikaci spojila s jedničkou na českém PR trhu, AMI Communications. Ta má Feedyou pomoci šířit povědomí o možnostech využití tohoto online komunikačního nástroje ve firmách. Feedyou navrhuje především náborové chatboty pro řadu významných firem, jako je ŠKODA Auto, Lufthansa In Touch, Dr. Max, Hypoteční banka nebo Jablotron. Jako první firma v Česku zapojila […]

Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower

13.listopadu
Alza.cz rozšiřuje sortiment o vlastní značku – zatím o IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower už nabízí baterie, výkonné nabíječky nebo datové kabely, další produkty budou postupně přibývat. Od příštího roku pak firma plánuje také vlastní produkci hobby vybavení. „Zákazníkům chceme přinášet spolehlivé zboží prvotřídní kvality, které sami testujeme a používáme. Na zahraničních veletrzí...

MarketUP pracuje pro VITALAND

12.listopadu
Digitální agentura MarketUP má nového klienta. Je jím značka VITALAND, která se specializuje na proteiny, gainery, kreatiny a různé další doplňky pro zdravý životní styl. Agentura pro VITALAND zajišťuje ROPO kampaň, která má za cíl zvýšit podporu prodeje zboží v kamenných prodejnách. Kampaň je postavena na tom, že si zákazníci stáhnou na webu VITALAND kupon […]

Nový výzkum Accenture dává firmám návod, jak z digitálních technologií vytěžit maximum

9.listopadu
Zpráva “Delivering Digital Dividends” identifikuje oblasti, na které by se firmy měly při zavádění technologií zaměřovat, protože použití technologie může hodnotu dané oblasti zvýšit. Nový výzkum společnosti Accenture poskytuje klientům nástroj, díky kterému budou moci vytěžit ze zavádění digitálních technologií maximum, a který podpoří růst zisků. Výzkum — nazvaný “Delivering Digital Dividends...

Nová kampaň na kojeneckou výživu Hamánek

8.listopadu
Hamé začátkem listopadu spustilo podzimní komunikační kampaň na kojeneckou výživu Hamánek. Kampaň upozorňuje na to, že základem vhodné stravy pro kojence jsou právě kvalitní suroviny. „Při realizaci spotu nás překvapilo, jak krásné a veliké jsou sady, kde se pěstuje české ovoce, a jak jsou jablka chutná. Kreativu jsme založili na prolnutí rodiny a kvality od […]

Pilsner Urquell představuje novou konceptovou hospodu

7.listopadu
Podmanivou atmosféru starého Žižkova oživuje nově otevřená Plzeňka Olše, vůbec první nová konceptová hospoda Pilsner Urquell nejen v Praze, ale v celé republice. Nápaditý interiér zdobí skleněný výčep a leštěné nerezové pivní tanky. V hlavní roli je zde tankové pivo Pilsner Urquell a tradiční česká kuchyně. „Koncept Plzeňka volně navazuje na tradici a historii značky, ale představuje je soudobý...

Obchodní centrum Letňany v novém kabátě

6.listopadu
Obchodní centrum Letňany, v návaznosti na modernizaci a rekonstrukci svých prostor, představuje také svou novou Brand Identity. Zobrazení nové grafiky včetně loga probíhalo postupně ve třech fázích komunikace. Autorem nové tváře OC Letňany je grafické a designové Studio 071. Cílem nové grafické image je zvýšení atraktivity OC Letňany pro zákazníky i nájemce. Dominantním prvkem nového loga je př...

Absolut mění novou limitovanou edicí Drop of Love nenávist v lásku

5.listopadu
Tématem letošní limitované edice švédské vodky Absolut je láska a otevřenost. Lahev s kreativním designem přináší kapku lásky pro celý svět, slovo „láska“ na ní najdete v šestnácti jazycích. Pozitivní není jen vzhled edice, ale i myšlenka, kterou šíří. K její výrobě byl použit inkoust z nenávistných vzkazů z celého světa, které Absolut přetvořila v lepší zprávu. Limitovaná edice je […]

Astratex spustil novou kampaň s Ivou Kubelkovou

2.listopadu
V závěru října se na většině českých televizních stanic poprvé objevil nový reklamní spot Astratexu. V roli neodolatelné průvodkyně světem spodního prádla vystupuje Iva Kubelková po boku dalších krásných modelek. Spot největšího českého online prodejce spodního prádla společnosti Astratex vznikal tentokrát se záměrem cíleně oslovit jednotlivé skupiny žen. Právě proto zvolil Astratex také nový c...

Ocenění TOP In-store realizace měsíce září 2018 získala kampaň END CAP Kaštany

1.listopadu
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc září 2018 se vítězem stala realizace END CAP Kaštany. V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. V tomto soutěžním kole získala u ...

Nový průzkum Accenture zkoumal změny nákupních trendů

31.října
On-line průzkum mezi 1500 americkými spotřebiteli zjistil, že Američané na letošní svátky v průměru vydají 658 dolarů, v porovnání s loňským rokem, kdy to podle průzkumu bylo 632 dolarů. Devět z deseti respondentů uvedlo, že plánují utratit stejně (53 %) nebo více než v minulém roce (36 %), a pouze 11 % plánuje utratit méně. Starší mileniálové […]

Češi sponzoring firem vítají, nejvíce by ocenili podporu vzdělávání

30.října
Veřejnost je jednoznačně přesvědčena, že by se firmy sponzoringu měly dále věnovat. Podpora firem by se ale neměla omezovat pouze na aktivity přímo související s předmětem jejich podnikání. Z vybraných oblastí by měly firmy v rámci sponzoringu podporovat zejména vzdělávání, sport na amatérské úrovni a také vědu a výzkum. Vyplynulo to z říjnového výzkumu agentury Ipsos ve spolupráci s Marketingo...

Ester Ledecká se spojuje se značkou Milka

29.října
Pro dvě nadcházející sezóny se Ledecká stane tváří marketingových kampaní známé čokolády a sušenek. Milka patřící do portfolia globálního potravinářského producenta Mondelēz International se už více než pětadvacet let spojuje s lyžařskými závody i světově proslulými sportovci, které sdružuje v takzvaném Milka Ski Stars týmu. „Ester si díky své přirozenosti, autenticitě a věčnému optimismu získa...
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes