15
new stories - click to show

Marketingové noviny

Description:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Catalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publishes:

3 items/month

Liberec hostí první ročník Marketing Masters 2024

10.September
Strategie, značka, obsah, komunikace – to jsou hlavní témata jednodenní konference, která 17. září proběhne v Liberci. První ročník Marketing Masters pořádá Agentura regionálního rozvoje ve spolupráci s Libereckým krajem a agenturou Parliamo. S teorií, praxí i nejnovějšími trendy vás seznámí šestice respektovaných odborníků v čele s brandovým stratégem Pavlem Cahlíkem a vizionářským marketérem Ro…

Makro ČR spustilo inovativní marketingovou kampaň

3.September
Velkoobchod makro ČR představil marketingovou kampaň, která využívá nejmodernější CGI technologii. Hlavním prvkem kampaně byla kinetická socha burgeru, která se stala hitem sociálních sítí. Kampaň byla na sociálních sítích spuštěna koncem července a mezi širokou veřejností vzbudila zájem díky unikátnímu a technologickému zpracování. Jejím cílem bylo upozornit na novinku letošní grilovací sezóny –…

Coca-Cola a Marvel představují spolupráci formou limitované edice lahví a plechovek

27.August
Společnost Coca-Cola odhalila nejnovější spolupráci s Marvelem. V limitované edici lahví a plechovek na fanoušky čekají příběhy a digitální zážitky s jejich oblíbenými postavami. Skutečná kouzla pak uvidí vítězové soutěže o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paříži. Kromě cesty do filmového světa mohou milovníci superhrdinů získat další stovky lákavých cen. Aktuální limitovaná edice […

ČSOB rozdává k dětským účtům 600 Kč

20.August
Dvě třetiny rodičů dávají svým dětem kapesné, v průměru 600 korun měsíčně. Výše kapesného pak skokově narůstá s přechodem na střední školu, vyplývá z aktuálního průzkumu ČSOB. Většina dotázaných se svými potomky mluví o rodinném rozpočtu už od předškolního věku, zhruba polovina pak útraty svých dětí kontroluje nebo přímo určuje, co si smějí koupit. V této snaze o […]

Letecká doprava dominovala: nejvíce investovala společnost Turkish Airlines

30.July
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejvýznamnějších zadavatelů za období leden až červen 2024 v segmentu doprava a skladování. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*. V porovnání 1. pololetí 2023 vs. 1. pololetí 2024 zůstává objem investic do reklamy v tomto segmentu přibližně stejný, nicméně oproti […]

Primark uvádí novou kolekci na oslavu výročí Lvího krále od Disneyho

23.July
U příležitosti 30 let od uvedení filmu Lví král od Disneyho se Primark spojil se společností Disney a představil kolekci oblečení a doplňků. Poprvé v historii Primarku je ve spolupráci s Disneyho Lvím králem veškeré oblečení v kolekci vyrobeno z recyklovaných nebo udržitelnějších materiálů. Vybrané produkty jsou také vyrobeny tak, aby se daly znovu použít […]

Drogerie ROSSMANN využila pro svou kampaň první CGI reklamu

18.July
Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v prodejně drogerie na Václavském náměstí, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na […]

Angry Beards představují novou značku spodního prádla Calm B

16.July
Kosmetická značka Angry Beards spustila novou značku spodního prádla Calm B. Jejím cílem je přinést mužům tížené pohodlí, které značně ovlivňuje jejich klid. Z průzkumu Angry Beards vyplývá, že nálada 62 % lidí souvisí se spodním prádlem Naštvaní vousáči z Třebíče se tak kromě kosmetiky pro chlapy a dámské kosmetiky Busy B nově pouští do […]

Upvest získal novou vizuální identitu a nový web

27.June
Společnost Upvest, která patří do skupiny Komerční banky a je finančním partnerem významných realitních projektů, získala v průběhu posledních měsíců novou vizuální identitu. Ta ovlivnila také vzhled nového webu. Společnost Upvest vznikla v roce 2017 a od té doby fungovala s dočasnou verzí brandu, která vydržela až do současného rebrandingu. Upvest totiž za tu dobu […]

MUMDOO představuje novou kampaň „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat.“

25.June
Nová kampaň platformy MUMDOO s poutavým názvem „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat“ upozorňuje na předsudky a překážky, s nimiž se potýkají pracující rodiče, a které jsou často součástí návratu do práce během nebo po rodičovské dovolené. Česko dlouhodobě patří k zemím s nejnižším podílem částečných úvazků (pouze 6 %), zatímco evropský průměr se […]

Tváří nové kampaně české přírodní a BIO kosmetiky Natava je Jitka Kocurová

20.June
Tváří nové kampaně značky české přírodní a BIO kosmetiky Natava se stala Jitka Kocurová, oblíbená herečka, moderátorka, modelka a někdejší finalistka Miss ČR. Jitka Kocurová je propagátorkou zdravého životního stylu a přírodních produktů, a je tedy ideální ambasadorkou značky, která klade důraz na kvalitu, ekologii a udržitelnost Spojení Jitky Kocurové a značky Natava je logickým […]

Fotbal hezky česky: PENNY startuje novou kampaň

18.June
PENNY představuje novou kampaň, v níž prezentuje široké veřejnosti své čerstvě stvrzené generální partnerství s českou fotbalovou reprezentací. Hlavních rolí se v reklamě opět zhostili Michal Suchánek s Richardem Genzerem, kteří se coby kustodi národního týmu ukazují jako svébytní rádci a pomocníci. Řetězec PENNY podporuje český fotbal na různých úrovních a nedávno vstoupil na tu […]

V letošní Pride kampani Primark oslavuje sílu být sám sebou

13.June
S příchodem oslav Pride po celé Evropě společnost Primark oslavuje radost z oblékání novou kampaní, a to velmi autentickým způsobem. Soustřeďuje se na poselství Buď autentický, buď hrdý, buď sám sebou. Kampaň ukazuje sílu sebevyjádření a reprezentuje rozmanitost zaměstnanců a zákazníků značky Letos Primark daroval 150 000 liber několika charitativním organizacím po celé Evropě a […]

OMV Česká republika zařadila do nabídky novou kávu VIVA Classic Selection

11.June
Na čerpacích stanicích OMV v České republice mohou zákazníci ochutnat novou kávu Classic Selection. Vybrán byl blend, který se vyrábí již devátým rokem a nyní se na základě rozsáhlých ochutnávek dočkal vylepšení. Zároveň byl zdokonalen dohled nad celým procesem pěstování a prodeje. Káva VIVA Classic Selection je nyní dostupná na všech čerpacích stanicích OMV v […]

Globus zatraktivňuje systém odměňování svých věrných zákazníků

6.June
Věrnostní program Globus Bonus se s koncem května změnil na Můj Globus. Svým věrným zákazníkům může ušetřit významné částky. Viditelné to bude už z letáků hypermarketů Globus, které budou nově uvádět vedle akčních cen i nižší ceny věrnostní. Přes 60 procent nákupů je v Globusu učiněno s věrnostní kartou, jeho věrnostní program využívá více než 800 […]
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes