15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marketingové noviny

Popis:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

3 položek/měsíc

„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani

14.září
Praotec Čech, Bivoj, kat Mydlář a Jan Žižka – čtveřice ikonických postav z českých dějin se objevuje v nové televizní kampani Košíku. Ta s nadsázkou a humorem ukazuje, jak by to vypadalo, kdyby hrdinové naší minulosti nemuseli těžce dobývat svou kořist, ale mohli si, stejně jako dnešní zákazníci, vše vyřešit na pár kliknutí. „Jsme smělejší, […]

Síla spojení Coca-Cola a Star Wars přináší fanouškům limitovanou edici

6.září
Coca-Cola a Disney spouštějí globální kampaň „Coca-Cola x Star Wars: Refresh Your Galaxy“ (Osvěž svou galaxii). Společně tak oslavují miliony fanoušků legendární ságy a navazují na své 70leté partnerství. Nová spolupráce propojuje svět značky Coca-Cola s epickými příběhy Star Wars. Výsledek spolupráce je vznik limitované edice plechovek a lahví s ikonickými postavami, která symbolizuje pouto […]

Prima zmrzlina investuje ze značek nejvíce

25.srpna
Monitoring reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen přináší tentokrát data z kategorie ZMRZLINA v období srpen 2024-červenec 2025. Na prvním místě je česká značka zmrzlin Prima s poměrně velkým odstupem objemu investic v ceníkových cenách*. Následuje Algida a na třetím místě najdeme značku Kinder. Žebříček TOP 5 uzavírají MONTE a Nutella.

V Ostravě a Olomouci nabízí PENNY s Foodorou nákupy až do domu

17.srpna
Řetězec s nejrozsáhlejší sítí prodejen v Česku PENNY rozšiřuje možnosti doručování nákupů až do domu. Díky čerstvě uzavřenému partnerství s platformou foodora mohou pohodlné nakupování s dovozem potravin nově využívat jeho zákazníci v Ostravě a Olomouci.Další města postupně přibydou. Celkem již PENNY nabízí možnost doručení potravin v šestadvaceti českých a moravských městech a pokrývá tak […]

Česká spořitelna vydává novou limitovanou edici OLED svítících a virtuálních karet s motivy hry Mafia: The Old Country

10.srpna
Díky uzavřené spolupráci s herním studiem 2K a Hangar 13 připravila Česká spořitelna pro své klienty řadu novinek z gamingového prostředí, které souvisí s uvedením pokračovaní celosvětově populární hry Mafia. Herní fanoušci z řad Spořitelny tak mohou od 8. srpna soutěžit o limitovanou edici OLED svítících karet s motivem hry Mafia: The Old Country, vybrat […]

Kreativ Gang rozjel další kampaň pro Hellmann’s

28.července
Marketingová agentura Kreativ Gang ve spolupráci se street artistou YUDOE 06 připravila pro Hellmann’s unikátní branding tramvaje. Ta bude brázdit pražské ulice od května do října a cílí především na mladé lidi, které čím dál více oslovuje kreativní reklama ve veřejném prostoru. OOH reklama na tramvaji se stala středobodem nové kampaně značky Hellmann’s. Kreativ Gang, […]

Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“

24.června
Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru. Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní […]

Pivovar Zubr spojuje síly s organizací OKTAGON MMA

17.června
Zubr zahajuje novou etapu své cesty. Spojením s největší mezinárodní organizací bojových sportů OKTAGON MMA potvrzuje svůj nový směr – oslovit novou generaci spotřebitelů, posílit vizuální identitu značky a ukázat, že síla může mít mnoho podob. Zubr se od června 2025 stává oficiálním partnerem organizace OKTAGON MMA, čímž se historicky poprvé pouští do prostředí profesionálních […]

Zalando s novou kampaní v hlavní roli s Táňou Pauhofovou

10.června
Zalando spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň navržená speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru. Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. V […]

Jupík má ovocnou chuť vymýšlet

3.června
Jupík představuje novou komunikační kampaň s názvem Dovolené ovoce. Chce pomocí ní podnítit bezbřehou dětskou fantazii. Značka prošla také rebrandingem a přináší produktovou novinku v podobě ovocných svačinek Jupík Ovokous. Jupík podporuje dětský svět jako místo, kde logika ustupuje kouzlu představivosti. Nová kampaň Dovolené ovoce dává dětem prostor vymýšlet a dát průchod tvořivosti. „Děti berem…

Niceboy ukazuje nový rozměr s novou kampaní na domácí spotřebiče

27.května
Spotřebiče do domácnosti jsou od začátku letošního roku nejrychleji rostoucí kategorií značky Niceboy. Květnová kampaň svým sloganem „Tvůj styl, tvůj domov“ odráží novou komunikační linku značky a zdůrazňuje, že stylový a funkční design může být dostupný bez rozdílů pro každého. „Spotřebiče do domácnosti jsou naší nejrychleji rostoucí produktovou kategorií od začátku letošního roku. Jasně to […]

Na trh míří nový Mustang – černý kůň mezi hořkými pivy

20.května
Pivovar Ostravar ze skupiny Pivovary Staropramen tento týden zahájil novou marketingovou kampaň, ve které představuje svou letošní novinku. Nový ležák Mustang Hořký. „Naše nové pivo má ambici stát se pomyslným černým koněm mezi hořkými pivy,“ řekl marketingový manažer pivovaru Dalibor Dubb. V letošním roce Ostravar rozšířil nabídku piv Mustang o nový hořký ležák Mustang Hořký. […]

Mora slaví 200 let existence kampaní

13.května
Ikonická značka MORA letos slaví jubilejních 200 let existence a při této příležitosti s hrdostí představuje novou kampaň, jejíž tváří se staly tři generace žen z rodiny Neumannových – legendární lyžařka Kateřina Neumannová, její dcera Lucie a babička Zdena. Tyto tři dámy propojuje aktivní životní styl, láska k dobrému jídlu, tradice a smysl pro kvalitu […]

Ve Štatlu se teď všechno točí kolem nové dvanáctky od Starobrna

6.května
Dvanáctku, kolem které se teď v Brně všechno točí, představuje v nové kampani pivovar Starobrno. Prémiová novinka Štatl 12 se inspirovala moderním duchem a přátelskou atmosférou brněnského centra, po kterém je pojmenovaná. Nyní se představuje v integrované kampani, která sází na brněnské reálie a pro Starobrno typický lehký humor. Štatl 12 je na čepu ve […]

Ad Intel News: reklama v segmentu KNIHY

29.dubna
Březen je od nepaměti měsícem knihy. Z toho důvodu právě nyní připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého pravidelného měsíčního seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček TOP 5 produktových značek v segmentu KNIHY v období duben 2024-březen 2025. S velkým odstupem vložených investic obsadila 1. místo v žebříčku TOP 5 produktových značek kniha Když jídlo SPOJUJE. Na této „pětce“ …
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes