15
new stories - click to show

Marketingové noviny

Description:

Váš průvodce marketingem.

URL:

http://www.marketingovenoviny.cz

Catalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publishes:

6 items/month

Komunitní chaty umožní nové formy konverzací ve skupinách i v Messengeru

22.September
Společnost Meta začala mezi uživateli testovat možnost vytváření komunitních chatů v aplikaci Messenger. Nová funkce umožní lidem ve skupinách zakládat hromadné chaty i hovory a zvát ostatní uživatele, aby se ke skupině a jejím konverzacím připojili. Komunitní chaty poskytnou možnost budovat ve skupinách silnější vazby a diskutovat o tématech v různých formátech – textově, zvukově […]

OMV podpořila kampaní novou věrnostní aplikaci OMV MyStation

20.September
OMV Česká republika podpořila komplexní marketingovou kampaní start zcela nového věrnostního klubu založeného na mobilní aplikaci OMV MyStation. Jako první informovaly zákazníky o možnosti zapojit se do věrnostního klubu vizuály na všech čerpacích stanicích, příspěvky na sociálních médiích, bannerová on-line kampaň a reklama na vybraných outdoorových plochách. Během léta se postupně přidaly další…

7 chyb marketingových manažerů

15.September
Víte, kolik marketingových manažerů potřebujete k výměně žárovky? Dva. Jednoho, který žárovku vymění, a druhého, který by ji vyměnil lépe. My marketéři jsme sebevědomé osobnosti, máme názor na každý problém a odpověď na každou otázku. Tu a tam však, zahleděni do své geniální kreativity a brilantních rozhodovacích schopností, nemusíme přes stromy vidět les. Pojďme se […]

Meta spouští kampaň představující sociální a ekonomický dopad nové kapitoly internetu

13.September
V několika evropských zemích dnes začíná kampaň společnosti Meta „The Impact Will Be Real“. Kromě Česka poběží v Německu, Itálii, Španělsku, Francii a Belgii. Kampaň představí výhody Metaverse a ukáže lidem, co vše v něm bude možné. Velkou příležitostí se díky 3D technologii stane například pro obory školství či architektury, kterým nabídne to, co školní […]

Díky aplikaci Práce za rohem máte novou práci v kapse

6.September
Společnost LMC, provozovatel pracovních portálů Jobs.cz a Prace.cz, připravila s agenturou McCann Prague novou kampaň na aplikaci Práce za rohem, která pomáhá lidem najít práci blízko domovů, jednoduše a odkudkoli Původní komunikační kampaň je založena na myšlence, že každý dnes může práci najít rychle a spolehlivě. Nástroj, který mu k tomu jednoduše pomůže, nosí většinou […]

Teads pomohl v kampani pro Birell s video spoty v in-read reklamních pozicích

25.August
Mediální agentura Starcom si v rámci kampaně značky Birell vybrala pro nákup reklamního video prostoru na obsahových webech řešení od společnosti Teads. S video spoty se jim podařilo dosáhnout velmi dobrých výsledků v rámci jejich vizibility Jarní kampaň vylepšeného nealkoholického nápoje Birell proběhla napříč většinou hlavních mediálních kanálů. Videokampaň cílenou na obsahová média na internet…

Společnost Meta spouští v České republice a dalších evropských státech kampaň

23.August
Společnost Meta spouští v České republice a dalších evropských státech kampaň s názvem „Moje Místo”. Cílem je zvýšit mezi uživateli povědomí o již existujících nástrojích, které mohou použít pro zvýšení vlastní bezpečnosti a ochrany soukromí během užívání sociálních sítí Facebook a Instagram. Meta připravila kampaň po konzultacích s mladými uživateli a v Česku se na […]

McDonald’s představuje exkluzivní nabídku ve spolupráci s kapelou MIRAI

2.August
Famous order, světová kampaň společnosti McDonald’s, v níž největší hudební hvězdy sestavují vlastní menu, míří poprvé v historii do tuzemských restaurací. Prvním zástupcem z řad české hudební scény, který se se značkou v rámci kampaně spojil, je populární kapela MIRAI. Kampaň poběží po dobu 7 týdnů, kdy si budou moci zákazníci a fanoušci skupiny menu […]

Hlavní roli v nové kampani Coca-Cola hraje hudba

28.July
Hudba povznáší a spojuje. Její schopnost probudit v lidech emoce a naladit je na společnou vlnu je obdivuhodná. I proto si ji nyní Coca-Cola vybrala jako ústřední motiv své nové 360stupňové letní kampaně. Ta bude vidět v TV, na internetu, v obchodech či na billboardech. Výjimečnost kampaně spočívá v silném spojení s českými i zahraničními […]

Sociální sítě pro přímé nákupy Čechy příliš nelákají. Mladé zákazníky ale přivádí do e-shopů

26.July
Sociální sítě hrají v našich životech stále významnější roli. A to nejen v oblasti zábavy nebo sdílení informací. Významně také ovlivňují to, co, jak a kde nakupujeme. Přestože v ČR objednávání přímo prostřednictvím tohoto zdroje příliš netáhne, jsou sítě významným dodavatelem zákazníků pro e-shopy. Jak prostřednictvím klasické reklamy, tak i díky influencerům. Právě tomuto tématu se věnoval výzk…

Značka Maltesers představila nové komunikační karty na podporu dialogu ve vztahu

21.July
Značka Maltesers, pod níž společnost Mars vyrábí čokoládové bonbony, uvedla novou kampaň, která se zaměřuje na podporu zdravé komunikace ve vztazích. V rámci projektu představila interaktivní komunikační hru „Karty, které otevřou srdce,“ která je dostupná na platformě a zároveň byla vytvořena i limitovaná edice karet ve fyzické podobě. Celý projekt včetně strategie a kreativy vznikl […]

Přechod na Google Analytics 4: nejdůležitější informace

19.July
Se začátkem července nastala pro uživatele Google Analytics velká změna, přestal fungovat GA Universal a kompletně jej nahradila verze Google Analytics 4. Jak nový přechod hravě zvládnout a co nová verze obnáší shrnula fullservisová agentura LCG New Media. Jedná se o novou verzi GA a kompletně jiný typ měření i jiné UI. GA4 spojuje data o […]

Jak efektivně pracovat s reklamní slepotou a zaujmout publikum?

14.July
Denně k nám promlouvají tisíce reklamních nosičů v různých formách a na různých platformách. Dlouhodobě se bavíme o regulaci reklamního smogu ve veřejném prostoru. V online prostředí jsme si zvykli využívat všemožných nástrojů pro blokování reklam. Vedle toho je lidský mozek atakován řadou dalších informací, ať už prostřednictvím televize, rozhlasu, internetu či podcastů. Je naprosto […]

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

12.July
Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly. Ve spotu plném „negativ“ upozorňuje na pozitívní přínos nové obalové cesty – systému skleněných vratných lahví, které Kofola uvedla na trh pod […]

DODO načíná další etapu s novou vizuální identitou

1.July
Technologicko-logistická firma DODO, která se specializuje na efektivní městskou last-mile logistiku, má novou vizuální identitu. Ta odráží zejména vstup firmy do fáze dospělosti a reflektuje přerod startupu v mezinárodní skupinu a firmu se skutečně celoevropskou ambicí. Nový brand pak také lépe odpovídá aktuálnímu B2B zaměření služby. Firma kromě změny barvy a loga rovněž oficiálně ukončuje […]
© 2000-2022 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes