15
nových článků - klikněte pro zobrazení

MediaGuru

Popis:

Milovník médií všeho druhu

URL:

http://www.mediaguru.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

8,5 položek/den

Akademický senát FAMU kritizuje Radu ČT, postavil se za Moravce

12:10
Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady Čt. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.

Vltava Labe Media skončila vloni v zisku a zvýšila tržby

10:29
Skupina Vltava Labe Media skončila v loňském roce v zisku necelých 60 mil. Kč a navýšila také celkové tržby. Letos cílí na tržby ve výši 2,5 mld. Kč.

Nedělní večerní jedničkou se stal film Máma

7:43
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se stala s téměř 900 tis. diváků premiéra televizního filmu Jiřího Stracha Máma. Dosáhla nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách.

Kvalita reklam McDonald’s leží ve špičkové každodenní práci

7:43
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.

Projektovou ředitelkou AKA je nově Michaela Pišiová

7:43
Projektovou ředitelkou Asociace komunikačních agentur se stává Michaela Pišiová. Doplňuje tak nové složení vedení profesní asociace.

Dokument Já, brácha a jméno Hrušínský pořadem sobotního večera

14.prosince
Dokumentární portrét bratrů Jana a Rudolfa Hrušínských s názvem Já, brácha a jméno Hrušínský se stal nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následovaly Zázraky přírody, které měly zároveň těsně nejvyšší sledovanost v 15-54.

Knižní trh rostl jen díky nulové DPH. V retailu expandoval Luxor

14.prosince
Navzdory přetrvávajícím ekonomickým tlakům knižní trh v roce 2024 vzrostl, a to především díky zavedení nulové sazby DPH. Došlo také ke konsolidaci maloobchodní sítě a silnému růstu digitálních formátů. Uvádí to Zpráva o českém knižním trhu 2024/2025.

Vodafone TV překlopila do HD kulturní kanál 3sat

14.prosince
Nově je v nabídce kabelové televize k dispozici kulturní kanál 3sat, který se vysílá v HD kvalitě s rozlišením 1280x720p. Program vzniká ve spolupráci veřejnoprávních médií z Německa, Rakouska a Švýcarska. HD verzi nabízí též SledováníTV.

Programatická DOOH reklama může posílit ostatní mediatypy

13.prosince
Digitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.

Páteční jedničkou Přání Ježíškovi, poté Farma Vojty Kotka

13.prosince
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 se stala filmová komedie Přání Ježíškovi. Následovala Farma Vojty Kotka a s téměř stejným výsledkem Všechnopárty.

Nova Action a Oneplay od 3. ledna zařadí Rally Dakar, prodlouží stopáž

12.prosince
TV Nova představila rozšířenou podobu vysílání Rally Dakar 2026. Nabídne delší pořad, nové experty i zapojení diváků.

Prima+ nasazuje vánoční kolekci, startuje i drama Stíny

12.prosince
Streamovací služba Prima+ představila vánoční kolekci, která od prosince nabízí desítky českých i zahraničních filmů a pohádek.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes