MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Grand Prix Effie pro Plzeňský Prazdroj a VCCP za ležák Proud23:27 Nejvyšší cenu Grand Prix si z Effie odnáší Plzeňský Prazdroj s agenturou VCCP a kampaní pro Proud. Nejvíce ocenění za své kampaně získaly Česká spořitelna a Česká asociace pojišťoven. Oneplay nasadí série Metoda Markovič: Straka, Monyová i Pád domu Kollerů18:08 Jarní sezóna nového roku 2026 bude na Oneplay ve znamení premiér titulů Metoda Markovič: Straka, Série Monyová nebo Pád domu Kollerů. Taste vydal e-book s více než 350 kroky pro správu PPC kampaní16:20 Digitální agentura Taste uvedla nový e-book, který přináší checklist pro správu PPC kampaní na českém trhu. Publikace nabízí více než 350 doporučení pro sedm hlavních reklamních platforem. Skip Pay v AI kampani vyzývá „Stop dobírce“, ukazuje rizika14:33 AI kampaň od Skip Pay podporuje odloženou platbu jako bezpečnější alternativu dobírce. Ve spotech její výhody ukazuje na postavě Karla Obírky. Nova na jaře: Buldok z Poděbrad, Odznak Vysočina i finále Bratři a sestry14:33 Nové detektivní příběhy i návrat známých pořadů typu reality show nabídne v letošním jarním vysílání televize Nova. ČSOP spustila vánoční darovací kampaň Ježíšek pro přírodu10:57 Český svaz ochránců přírody spustil před Vánoci darovací kampaň Ježíšek pro přírodu, která nabízí lidem možnost nahradit klasické dárky podporou zraněných zvířat, obnovy krajiny či ochrany přírody. Polabí patří úterní večer, následuje Inspektorka Renoirová8:18 Seriál Polabí stále udržuje pozici nejsledovanějšího úterního pořadu po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následuje Inspektorka Candice Renoirová. Ve skupině 15-54 má těsně nejvyšší sledovanost seriál Bratři a sestry. Generace Alfa: Jaké značky u nich vítězí a co sledují?7:25 Výzkumná agentura ResSolution Group představila svou rozsáhlou studii o generaci Alfa. Mapuje v ní její zvyklosti, chování, nákupní a mediální preference i vnímání reklamy. ČT udržela v listopadu vedení, polepšila si Prima7:25 Česká televize zůstala v listopadu těsně v čele, Prima si polepšila a Nova udržuje vedení v hlavním vysílacím čase a v mladších diváckých skupinách. Budoucí hvězdy NHL? Odstartovala stanice FloHockey7:25 Společnost FloSports uvedla na trh nový bezplatný kanál FloHockey 24/7, který je dostupný prostřednictvím aplikace FloSports, a to i v Česku. Zájemci si ji mohou stáhnout zdarma a najít jej hned na první programové pozici. Volvo umístilo v Praze billboard, který čistí vzduch9.prosince Po dobu dvouměsíční kampaně má zachytit tolik škodlivin, jako kdyby na místě rostla více než stovka stromů. LKQ Europe zavádí nový servisní koncept Autofy9.prosince Nový servisní koncept Autofy vznikal ve spolupráci s agenturou Mark BBDO. Postupně nahradí zavedené koncepce zejména Partner Elit a do budoucna Auto Kelly Autoservis. Digital Trading Dentsu řídí Slezáková, do managementu jde Krajkovičová9.prosince Martina Slezáková přebírá Digital Trading, management agentury iProspect se rozšiřuje o Katarínu Krajkovičovou. Služba Documentary+ spustila vlastní FAST kanály9.prosince Streamovací služba Documentary+ rozšířila svou nabídku v Česku o tři vlastní FAST kanály. Kromě nich online platforma nabízí také tematickou stanici Surf Cinema, známou již z jiných bezplatných služeb, například Plexu. |