15
nových článků - klikněte pro zobrazení

MediaGuru

Popis:

Milovník médií všeho druhu

URL:

http://www.mediaguru.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

6,6 položek/den

Premiérová pohádka Největší zázrak pořadem na Boží hod

9:00
Nejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala premiérová pohádka Největší zázrak. Sledovalo ji 1,8 mil. diváků starších čtyř let.

Mateřídouška vychází 80 let, z tisku se rozšířila i do digitálu

8:06
Dětský časopis Mateřídouška vychází osmdesát let. Dnes je vedle tištěné verze zastoupen i v řadě digitálních kanálů.

Nová pohádka Záhada strašidelného zámku ovládla Štědrý den

25.prosince
Nová pohádka Záhada strašidelného zámku se s 2,3 miliony diváků starších 4 let stala nejsledovanějším pořadem Štědrého dne. Sledovalo ji téměř 60 % diváků, kteří v čase jejího vysílání měli zapnutou televizi. Stanice ČT dosáhly na Štědrý den téměř polovičního podílu na sledovanosti.

Adform kupuje společnost Splicky, posiluje v DOOH

25.prosince
Adform oznámil akvizici společnosti Splicky ze skupiny Goldbach Group. Transakce má posílit pozici platformy v regionu DACH a rozšířit její nabídku digitální venkovní reklamy.

Anděl Páně s náskokem jedničkou předvánočního dne

24.prosince
Nejsledovanějším pořadem posledního předvánočního večera a i celého dne se stala pohádka Anděl Páně s více než 1,4 mil. diváků (15+).

Ochutnávka ze světové vánoční reklamy

24.prosince
Ve světě se na Vánoce peče, zpívají koledy, využívá Dárk-o-mat, ale i sestavuje knihovna nebo jede za blízkými.

Volvo nechalo odstranit billboard, který čistil vzduch

24.prosince
Společnost Volvo Car nechala předčasně odstranit velký reklamní billboard umístěný na pražské ulici 5. května.

Dvanáct měsíčků je s více než milionem pondělním vítězem

23.prosince
Nejsledovanějším pořadem předvánočního pondělního večera a také celého dne se stala pohádka Dvanáct měsíčků s více než milionem diváků starších 15 let.

Česká vánoční reklama vybízí ke klidu a přítomnosti

23.prosince
Tuzemské vánoční kampaně se nesou na sváteční vlně, oslavují společné chvíle, bytí v přítomnosti i sváteční klid.

Čermák: TV Barrandov může pokračovat v restrukturalizaci

23.prosince
Dokončení reorganizace je podle majitele televize Barrandov Jana Čermáka nutný krok, aby do televize mohl vstoupit silný strategický investor.

Philips a Prusa představili v Praze projekt Gen Fix

23.prosince
Nová iniciativa společnosti Philips, jejíž autorem je kreativní agentura LePub Amsterdam, mladé generaci praktickou formou ukázala 3D tisk.

Evropská komise odmítla českou státní podporu pro DTT

23.prosince
Plánovaná česká státní podpora provozovatelům pozemního digitálního televizního vysílání (DTT) odporuje podle evropské komise právu Evropské unie.

Petra Adámková ve vedení ASCOPA nahradila Pavla Vlčka

23.prosince
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) má nové nejvyšší vedení. Předsedkyní Výkonného výboru se stala Petra Adámková. Pavel Vlček v návaznosti na své jmenování odstoupil.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes