MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Páteční jedničkou Všechnopárty, poté V dobrém i zlém8:47 Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let se stala Všechnopárty. Následoval snímek V dobrém i zlém a Farma Vojty Kotka. Digitální pirátství se mění v organizovaný byznys, varuje expertka8:47 Šedá zóna v různých formách doprovází distribuci digitálního obsahu od samého začátku. O dlouhodobém problému, který „exploduje“, mluvila jedna z předních technologických manažerek pro portál Broadband TV News. Zemřel rozhlasový moderátor Patrik Hezucký.5.prosince Informaci o úmrtí zveřejnilo rádio Evropa 2, kde Hezucký působil od roku 1997 jako dlouholetý moderátor Ranní show po boku Leoše Mareše. V posledních měsících se potýkal se zdravotními problémy, které vedly k úbytku váhy. Hattrick vydává speciál věnovaný Bohemians Praha 19055.prosince Speciální vydání časopisu Hattrick připomíná legendy fotbalového klubu Bohemians Praha 1905 i plány na nový stadion. ČT Sport inovovala svůj web a mobilní aplikaci5.prosince České televize inovovala web i mobilní aplikaci ČT sport, jak informovala již koncem listopadu. Projekt na novém redakčním systému následuje po ČT24. Netflix kupuje HBO Max i studia Warner Bros5.prosince Netflix se dohodl na převzetí část společností Warner Bros. Discovery, pod kterou patří i služba HBO Max. Vánoční spot Škoda Auto vyzdvihuje malá gesta a bezpečí5.prosince Škoda Auto představila svou letošní vánoční reklamu. Příběh otce a malé dcery zdůrazňuje pomocí metafory deštníku bezpečí a jistoty. Rum Heffron oslavuje v nové kampani troufalost5.prosince Značka rumu Heffron nasazuje novou reklamní kampaň, jež staví na autenticitě, tradičním řemeslu a důrazu na kvalitu. Paměť národa spouští vánoční kampaň Nenápadní hrdinové5.prosince V rámci vánoční kampaně připomíná Paměť národa příběhy lidí, jejichž tichá odvaha často zůstala skrytá. Čtvrteční večer se nemění, na čele se drží seriál Polabí5.prosince Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následují Inspektorka Candice Renoirová a Bratři a sestry. Tento seriál vykazuje ve čtvrtek srovnatelnou sledovanost jako vedoucí pořad ve skupině 15-54. Mastercard propaguje Click to Pay v Cinema City5.prosince Nové řešení online placení Click to Pay od Mastercard si mohou vyzkoušet zákazníci Cinema City, získají za to vstupenky zdarma. SPIR spočítal, o kolik page views přišly české weby kvůli AI5.prosince Z analýzy SPIR vyplývá, že nejvýraznější propady page views po nástupu AI zaznamenaly obsahové kategorie s vysokým podílem servisního či zájmového obsahu, naopak pokles u zpravodajských webů tak vysoký není. |