MediaGuru

Description:

Milovník médií všeho druhu

URL:

http://www.mediaguru.cz

Catalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publishes:

9.1 items/day

Httpool zajistí v Česku prodej reklamy pro Snapchat

17:17
Společnost Httpool byla jmenována oficiálním zástupcem reklamního prodeje pro Snapchat na 15 evropských trzích.

Tisk je vnímaný jako důvěryhodné médium pro reklamu

16:10
Tištěná média považují spotřebitelé za důvěryhodná a reklamu v nich za nejméně rušivou, ukazuje výzkum.

Video přenos: Dopady pandemie na český bankovní trh

13:57
Diskuse o ekonomickém dopadu pandemie Covid-19, které pořádá týdeník Euro, pokračují tématem zaměřeným na bankovní trh.

Generali Česká pojišťovna ukazuje „sousedské“ poradce

12:50
Pod heslem „Každý z nás je jeden z vás“ komunikuje Generali Česká pojišťovna v kampani svých šest tisíc poradců.

Řetězce promýšlejí cenotvorbu, snížení cen očekávají v létě

11:44
Ceny ovoce a zeleniny rostou dvouciferným tempem a na vině je kromě pandemie i klima. Možný pokles by mohl přijít s lokální letní sklizní.

HoppyGo zahajuje letní kampaň, míří na mladé

11:44
Carsharingová firma HoppyGo zahajuje hlavní letní sezonu novou kampaní, cílí na mladé. Zájem Čechů půjčení aut vzrostl údajně o 37 procent.

Případy 1. oddělení středečním pořadem s více než milionem

8:25
Reprízovaný seriál Případy 1. oddělení II. se stal nejsledovanějším středečním večerním pořadem a zároveň pořadem celého středečního dne. Sledovalo ho 1,09 mil. diváků (15+).

Content marketing se teď nejvíc potýká s odkladem projektů

8:25
Až 85 % firem a agentur zabývajících se obsahovým marketingem se v důsledku pandemie potýká s odkladem plánovaných projektů.

CBRE: Návštěvnost obchodních center postupně roste

8:25
Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit.

Dr.Max: Pandemie negativně ovlivnila i lékárenství

3.June
Byť mohly být lékárny po celou dobu pandemie otevřeny, i na ně dolehla negativně. Po fázi předzásobení následoval několikatýdenní pokles.

ČT nebude pokračovat ve vysílání pořadu To se ví

3.June
Vysílání pořadu To se ví, který se zaměřoval na tzv. falešné zprávy, bylo po třech měsících ukončeno.

Nejvíce prostoru pro reklamu s Covid-19 využilo Zonky

3.June
Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.

Do čela Rohlíku přichází Petr Pavlík z Alberta

3.June
Do vedení českého Rohlíku nastupuje Petr Pavlík z Alberta. Tomáš Čupr se stává group CEO, který bude dohlížet na expanzi.
© 2000-2020 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes