MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Všechnopárty byla opět na čele pátečního večera8:41 Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla opět talk show Všechnopárty následovaná seriálem Špunti na cestě. Netflix jedná se Spotify a zařadí vysílání lineární televize8:41 Rozdíl mezi klasickou a online televizí se začíná stírat, když rozhodující hráči streamovacího byznysu podnikají kroky směrem k televiznímu vysílání, všímá si Erika Luzsicza. ISIC: Jen 40 % studentů považuje česká média za důvěryhodná4:16 Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive, vydávající ISIC. SkyShowtime připravila k filmu Čarodějka i bonusový obsah18:37 Streamovací služba rozšířila nabídku filmu Čarodějka i o exkluzivní bonusový obsah včetně dokumentu s pohledem do zákulisí. Výpadek elektřiny ovlivnil televizní sledovanost12:33 Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech. McDonald’s uvádí novinku s Grimace, vyráží s ní na cesty11:39 McDonald’s přidává do letní nabídky Grimace Shake, inspirovaný stejnojmennou postavou. S ní také vyráží v létě na cestu po obchodních centrech. Křišťálová Lupa otevřela nominace, běží do 17. srpna11.července Až do 17. srpna mají široká veřejnost i odborná porota příležitost nominovat své favority v ceně Křišťálová Lupa, která oceňuje projekty českého internetu. Economia se vloni vrátila do ztráty, tržby se snížily11.července Novela autorského zákona, která se odrazila v nižších příjmech od technologických platforem, a jednorázová divestice, měly negativní vliv na výsledky Economie v loňském roce. Souhrnné příjmy všech hlavních titulů se ale podle vedení podařilo udržet na úrovni předchozího roku. Malý pitaval z velkého města vítězí i ve čtvrtek11.července Také ve čtvrtečním večeru po 20:00 se nejsledovanějším pořadem stal seriál Malý pitaval z velkého města, a to ve všech hlavních diváckých skupinách. Češi mají maskoty značek spíš rádi, ale k nákupu je nepřesvědčí11.července Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu MNForce. Vary se kampaní představují jako luxusní svatební destinace11.července Karlovy Vary spouští novou kampaň, jež lázeňské město ukazuje jako novou destinaci pro luxusní svatby. Média a voliči: ANO je silné na TikToku, SPOLU na ČT i ČRo10.července Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA. Dokumentární televizní kanál History je na prodej10.července Společnosti Disney a Hearst, které kanál spoluvlastní, hledají nového majitele pro celý mediální podnik A+E Global Media. |