MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Anděl Páně s náskokem jedničkou předvánočního dne8:43 Nejsledovanějším pořadem posledního předvánočního večera a i celého dne se stala pohádka Anděl Páně s více než 1,4 mil. diváků (15+). Ochutnávka ze světové vánoční reklamy8:43 Ve světě se na Vánoce peče, zpívají koledy, využívá Dárk-o-mat, ale i sestavuje knihovna nebo jede za blízkými. Volvo nechalo odstranit billboard, který čistil vzduch8:43 Společnost Volvo Car nechala předčasně odstranit velký reklamní billboard umístěný na pražské ulici 5. května. Dvanáct měsíčků je s více než milionem pondělním vítězem23.prosince Nejsledovanějším pořadem předvánočního pondělního večera a také celého dne se stala pohádka Dvanáct měsíčků s více než milionem diváků starších 15 let. Česká vánoční reklama vybízí ke klidu a přítomnosti23.prosince Tuzemské vánoční kampaně se nesou na sváteční vlně, oslavují společné chvíle, bytí v přítomnosti i sváteční klid. Čermák: TV Barrandov může pokračovat v restrukturalizaci23.prosince Dokončení reorganizace je podle majitele televize Barrandov Jana Čermáka nutný krok, aby do televize mohl vstoupit silný strategický investor. Philips a Prusa představili v Praze projekt Gen Fix23.prosince Nová iniciativa společnosti Philips, jejíž autorem je kreativní agentura LePub Amsterdam, mladé generaci praktickou formou ukázala 3D tisk. Evropská komise odmítla českou státní podporu pro DTT23.prosince Plánovaná česká státní podpora provozovatelům pozemního digitálního televizního vysílání (DTT) odporuje podle evropské komise právu Evropské unie. Petra Adámková ve vedení ASCOPA nahradila Pavla Vlčka23.prosince Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) má nové nejvyšší vedení. Předsedkyní Výkonného výboru se stala Petra Adámková. Pavel Vlček v návaznosti na své jmenování odstoupil. Magazín Coffee With Anerica spustil vlastní FAST kanál22.prosince Lifestylový magazín Coffee With America spustil vlastní bezplatný kanál, který je nově dostupný také divákům v Česku. Zájemci jej mohou sledovat jako lineární stream s nepřetržitým vysíláním epizod této populární televizní show. Objem e-mailových kampaní e-shopů v sezoně vzrostl22.prosince Data platformy Ecomail ukazují meziroční růst objemu rozesílek, s nejsilnějšími momenty v listopadu, během Black Friday a v předvánočním období. Televizní leden: Premiéry ČT, konec ZOO, návrat Vyprávěj a Chalupářů22.prosince Leden přinese na televizní obrazovky jen několik premiérových pořadů. Naopak se vrátí některé archivnější tituly. Na čele nedělního večera byla pohádka Čertí brko22.prosince Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se ve všech hlavních diváckých skupinách stala pohádka Čertí brko. |