MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Pondělní vítěz se nemění, na čele stále Specialisté7:54 Seriál Specialisté zůstává s počten 1,15 mil. diváků starších 15 let nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách. Diskuse: Osobní brand je v dnešní době podmínkou7:54 Osobní značka je pro řadu profesionálů a podnikatelů nikoliv výhodou, ale podmínkou, zaznělo na druhém ročníku networkingového eventu Meet&Deal. ČT natáčí nový seriál Ratolesti, navazuje na Ochránce6:59 Nový desetidílný seriál České televize o výchově dětí volně navazuje na seriál Ochránce. Ve vysílání se objeví nejdříve v příštím roce. Allegro jde na Slovensko, zboží nabídnou i čeští prodejci6:59 Online tržiště Allegro vstupuje na slovenský trh, v nabídce budou zastoupeny i tisíce českých obchodníků. Sedm schodů k moci má na Prima+ přes 1,9 mil. zhlédnutí15:03 Od svého uvedení na platformě Prima+ zaznamenal seriál Sedm schodů k moci, který se v uplynulých týdnech objevil i v lineárním vysílání, 1,9 mil. video zhlédnutí. Provident: Díky změně komunikace nám vzrostly prodeje i líbivost15:03 Martin Písařík je náš ambasador, který dodává komunikaci lehkost. Navíc bychom ho rádi využili i v rámci našeho CSR projektu Neviditelní, říká nová ředitelka marketingu společnosti Provident Financial Vladimíra Vagenknecht. Nova vrací Superlov, ČT Zázraky přírody a Prima nasazuje Česko na grilu12:27 Nabídka pořadů pro sobotní hlavní vysílací čas se na trojici nejsilnějších televizních stanic od 23. března změní. Vodafone spouští kampaň s Hofmannem na pevný internet12:27 Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně. Osobnosti žádají vlastníky TV Markíza, aby odolali tlaku vlády12:27 Bývalí slovenští politici a osobnosti společenského a kulturního života vyzvali v otevřeném dopise české vlastníky nejsledovanější slovenské televize Markíza, aby odolali tlaku slovenské vlády. APRA zahájila rozšířenou certifikaci členských agentur12:27 Asociace Public Relations (APRA) odstartovala novou vlnu certifikací podle mezinárodního standardu CMS IV. Seriál Sedm schodů k moci se loučil jako nedělní vítěz18.března Závěrečný díl seriálu Sedm schodů k moci sledovalo téměř milion diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek nedělního večera a také celého dne. E-shopy oceňují efektivitu televizních a rádiových kampaní18.března Zvýšení povědomí o značce, ale i příspěvek k celkovému obratu přináší e-shopům kampaně v tradičních médiích. Vyplynulo to z diskuse na setkání Eshopista. |