MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Páteční večer pro Všechnopárty a Farmu Vojty Kotka9:13 Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Všechnopárty. S menším odstupem následovala Farma Vojty Kotka, která se zároveň stala nejsledovanější ve skupině 15-54. Technologie v retailu mají smysl, když pomáhají lidem8:20 Technologie mají retailu pomáhat být osobnější, rychlejší a dostupnější, ale klíčovou roli stále hrají lidé, vyplynulo z konference Retail in Detail. Albert v kampani nabízí Lego a nádobí Vivo Villeroy & Boch8:20 Albert spouští novou věrnostní kampaň, v níž za nasbírané body nabídne se slevou stolní nádobí a příbory a také stavebnici. Steiner & Kovarik a Botas vytvořily limitovanou edici bot8:20 Botas ve spolupráci s čokoládovnou Steiner & Kovařík uvedly limitovanou edici inspirovanou čokoládou z Bolívie. Vznikající vláda chce zrušit poplatky za ČT a ČRo, osobnosti jsou proti8:20 Zrušení televizního a rozhlasového poplatku uvádí v programovém prohlášení, který poslala prezidentu republiky. Na český trh vstupují elektrokoloběžky Yume31.října Na český trh vstupuje značka Yume, výrobce elektrokoloběžek. Chce nabídnout alternativu k zavedeným značkám. AlzaBoxy nově fungují jako Wi-Fi hotspot či info deska31.října Alza spouští pilotní projekt, kdy své AlzaBoxy mění na digitální informační desky či Wi-Fi hotspoty. Z hobby marketů investuje do reklamy nejvíc Mountfield31.října Mountfield je i nadále v segmentu hobby marketů nejsilnějším inzerentem, své investice do reklamy ale meziročně snížil. Netflix chystá štěpení akcií, má mít i zájem o majitele HBO Max31.října Společnost si od toho slibuje, že její cenné papíry budou přístupnější pro její zaměstnance, kteří se účastní jejího opčního programu. AI vylepší starší YouTube videa, především pro TV31.října YouTube zavádí automatické vylepšování obrazu pomocí AI („Super Resolution“) pro videa nahraná v rozlišení pod 1080p, primárně při sledování na televizích, aby vypadala ostřeji a čistěji bez zásahu autora. Farma Vojty Kotky pracuje s product placement šitým na míru31.října Podobu product placementu vymýšlí přímo tvář pořadu Vojtěch Kotek. S pořadem Farma Vojty Kotka se spojilo několik firem. Čtvrteční večer pro Polabí, u mladších těsně Bratři a sestry31.října Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ seriál Polabí. Následuje Inspektorka Candice Renoirová a poté seriál Bratři a sestry, který má těsně nejvyšší sledovanost v 15-54. Trh konferencí a eventů se vrátil k růstu, doznal ale proměn31.října Po letech pandemického útlumu se MICE segment zvedá a roste počet akcí i zahraničních poptávek. O proměnách trhu a nových trendech mluví Jan Šulc, generální manažer Orea pro moravské provozy. SodaStream kampaní ukazuje, že „už nemusíte" řešit lahve31.října V nové reklamní kampani SodaStream zdůrazňuje jednoduchost přípravy perlivých nápojů v pohodlí domova. |