MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Televizní leden: Premiéry ČT, konec ZOO, návrat Vyprávěj a Chalupářů7:58 Leden přinese na televizní obrazovky jen několik premiérových pořadů. Naopak se vrátí některé archivnější tituly. Na čele nedělního večera byla pohádka Čertí brko7:58 Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se ve všech hlavních diváckých skupinách stala pohádka Čertí brko. Skupina Prima vrátila licence k programu Prima Port7:58 Skupina Prima se nakonec rozhodla, že defektivní kanál Prima Case a ani filmový a zábavný Prima Port nespustí. Fast foody navštíví za měsíc polovina Čechů, častěji mladší7:58 Pouze více než desetina onlinové české populace nikdy nechodí do fast foodů. Alespoň jednou za měsíc do nich zajde 49 % populace, zjistil výzkum ResSolution Group. Zemřel majitel společnosti CarTec Group Karel Kadlec21:12 Karel Kadlec, zakladatele a majitele společnosti CarTec Group, zemřel v sobotu po krátké a těžké nemoci. Jedničkou sobotního dne byla pohádka Tři zlaté dukáty21.prosince Pohádka Tři zlaté dukáty se stala nejsledovanějším pořadem sobotního večera a zároveň celého sobotního dne. Pětina Čechů už nakoupila přes sociální sítě, nejčastěji mladí21.prosince Sociální sítě se v Česku stále častěji mění v nákupní kanál. Podle průzkumu společnosti Adyen má s nákupem přímo na sociálních sítích zkušenost už pětina českých zákazníků, především z řad mladších generací. Mustang s Marpem vybrali černého koně hudební scény21.prosince V rámci soutěže Black Horse Talent, za níž stala pivní značka Mustang s hudebníkem Marpem, zvítězil Alvin Star. Vítězem pátečního večera je komedie Vánoční příbeh20.prosince Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 se stala filmová komedie Vánoční příběh. dosáhla nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách. Následovaly Všechnopárty a Farma Vojty Kotka. Etiku v reklamě porušili na Slovensku i influenceři20.prosince Komise slovenské Rady pro reklamu řešila neoznačené komerční spolupráce na Instagramu i jiné sporné reklamy. Online nákupy jídla využívá každý pátý Čech20.prosince Trh online nákupů potravin každoročně roste o 6–8 procent, za poslední tři měsíce nakoupilo potraviny na internetu 21 % Čechů. Studio Yord rozšíří digitální sekci AKA19.prosince Hanácká vodka oslavuje kampaní barevný život19.prosince Nová komunikace značky Hanácká vodka staví na principu, že čistota je základem pro barvy, emoce a prožitky. Tváří investiční platformy eToro je Vladimír Šmicer19.prosince Obchodní a investiční platforma eToro oznámila partnerství s Vladimírem Šmicerem. Bývalý český fotbalový záložník se od 1. ledna 2026 stane ambasadorem společnosti v České republice. Amazing Places spouští vánoční kampaň s Patricií Pagáčovou19.prosince Amazing Places se ve vánoční kampani spojují s Patricií Pagáčovou. Propagují dárkové vouchery, které tvoří až třetinu ročního prodeje. |