MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Streaming televizi nenahradil, diváci platformy kombinují12:14 Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem. HBO Max v roce 2026: Euforie, Urgent i Rytíři sedmi království11:18 Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér. Distribuce hudebních kanálů MTV skončí už 30. prosince8:52 Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD. Úterní večer pro Polabí a pohádku Nejlepší přítel7:57 Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54. ČT drží pro rok 2026 cenu reklamy, růst čeká hlavně u sponzoringu7:57 Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku. Žebříčku zákaznické zkušenosti vládne Air Bank. Co další?7:57 Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky Británie zvažuje, že BBC povolí reklamu a předplatné21:34 BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média. Nedělní finále ženského florbalu bylo na ČT sport rekordní17:29 Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize. Z marketérů je na LN nejvíce sledován Jahn ze Škoda Auto15:56 Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol. Kampaň Fortuny k fotbalovému MS připraví FLO, začne v květnu13:33 Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO. Martin Tesař je PR manažerem a tiskovým mluvčím J&T Banky16.prosince J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích. Pořadem pondělního večera zůstává seriál Specialisté16.prosince Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let i v dalších hlavních kategoriích. SEO prochází proměnou dekády, jeho přínos ale nemizí16.prosince Umělá inteligence zásadně mění podobu organického vyhledávání. Klíčem se stává viditelnost značky a její citace v AI odpovědích, zaznělo na konferenci AI Visbility. Oscary mohou zamířit na streaming. O práva usiluje YouTube16.prosince Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube. |