MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Nová pohádka Záhada strašidelného zámku ovládla Štědrý den8:20 Nová pohádka Záhada strašidelného zámku se s 2,3 miliony diváků starších 4 let stala nejsledovanějším pořadem Štědrého dne. Sledovalo ji téměř 60 % diváků, kteří v čase jejího vysílání měli zapnutou televizi. Stanice ČT dosáhly na Štědrý den téměř polovičního podílu na sledovanosti. Adform kupuje společnost Splicky, posiluje v DOOH8:20 Adform oznámil akvizici společnosti Splicky ze skupiny Goldbach Group. Transakce má posílit pozici platformy v regionu DACH a rozšířit její nabídku digitální venkovní reklamy. Anděl Páně s náskokem jedničkou předvánočního dne24.prosince Nejsledovanějším pořadem posledního předvánočního večera a i celého dne se stala pohádka Anděl Páně s více než 1,4 mil. diváků (15+). Ochutnávka ze světové vánoční reklamy24.prosince Ve světě se na Vánoce peče, zpívají koledy, využívá Dárk-o-mat, ale i sestavuje knihovna nebo jede za blízkými. Zemřel rozhlasový moderátor Radko Kubičko24.prosince Volvo nechalo odstranit billboard, který čistil vzduch24.prosince Společnost Volvo Car nechala předčasně odstranit velký reklamní billboard umístěný na pražské ulici 5. května. Dvanáct měsíčků je s více než milionem pondělním vítězem23.prosince Nejsledovanějším pořadem předvánočního pondělního večera a také celého dne se stala pohádka Dvanáct měsíčků s více než milionem diváků starších 15 let. Česká vánoční reklama vybízí ke klidu a přítomnosti23.prosince Tuzemské vánoční kampaně se nesou na sváteční vlně, oslavují společné chvíle, bytí v přítomnosti i sváteční klid. Čermák: TV Barrandov může pokračovat v restrukturalizaci23.prosince Dokončení reorganizace je podle majitele televize Barrandov Jana Čermáka nutný krok, aby do televize mohl vstoupit silný strategický investor. Philips a Prusa představili v Praze projekt Gen Fix23.prosince Nová iniciativa společnosti Philips, jejíž autorem je kreativní agentura LePub Amsterdam, mladé generaci praktickou formou ukázala 3D tisk. Evropská komise odmítla českou státní podporu pro DTT23.prosince Plánovaná česká státní podpora provozovatelům pozemního digitálního televizního vysílání (DTT) odporuje podle evropské komise právu Evropské unie. Petra Adámková ve vedení ASCOPA nahradila Pavla Vlčka23.prosince Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) má nové nejvyšší vedení. Předsedkyní Výkonného výboru se stala Petra Adámková. Pavel Vlček v návaznosti na své jmenování odstoupil. Magazín Coffee With Anerica spustil vlastní FAST kanál22.prosince Lifestylový magazín Coffee With America spustil vlastní bezplatný kanál, který je nově dostupný také divákům v Česku. Zájemci jej mohou sledovat jako lineární stream s nepřetržitým vysíláním epizod této populární televizní show. Objem e-mailových kampaní e-shopů v sezoně vzrostl22.prosince Data platformy Ecomail ukazují meziroční růst objemu rozesílek, s nejsilnějšími momenty v listopadu, během Black Friday a v předvánočním období. |