MediaGuru |
Popis: Milovník médií všeho druhu
|
||||||
Reklama v OOH/DOOH zvyšuje zásah TV kampaní, ukazují nová data13:21 Nová studie Medianu ukazuje, že OOH a zejména DOOH dokážou výrazně navýšit zásah televizních kampaní a zlepšit jejich efektivitu v situacích, kdy výkon TV naráží na své limity. Allegro ve vánočním spotu říká, že nejlepší svět je tvořený společně13:21 Allegro spouští vánoční kampaň „Tady a teď“, zaměřenou na rodinnou blízkost a dětskou představivost. Do komunikačního týmu SOCR přišly Mrázová a Roubíčková10:50 Novou manažerkou komunikace Svazu obchodu a cestovního ruchu se stává Šárka Mrázová, strategickou komunikaci povede Petra Roubíčková. Joj Group spouští v Česku dokumentární stanici Joj Svět10:50 Slovenská mediální skupina Joj Group přivádí na český trh svůj dokumentární kanál Joj Svět. Zahajuje od 1. prosince, vysílat bude v češtině. Fotbalová MLS už nebude na Apple TV za příplatek10:50 Major League Soccer (MLS) a Apple oznámily, že od roku 2026 budou všechny zápasy MLS dostupné ke streamování pro předplatitele Apple TV bez dodatečných nákladů. MLS sice doposud fungovala v rámci Apple TV, ale platilo pro ni samostatné předplatné. Nedělní večer pro Kriminálku Anděl, u mladších finále Zrádců8:04 Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se v širší skupině 15+ staly oba reprízované díly seriálu Kriminálka Anděl. Následoval seriál Ratolesti. Ve skupině 15-54 zvítězil s odstupem finálový díl reality Zrádci, který byl zároveň dvojkou v 18-69. Markus Krug: Formát jako Zrádci přijde jednou za třicet let8:04 Režisér reality show Zrádci na konferenci Forum Media vysvětlil, proč se formát stal fenoménem a v čem spočívá současné pojetí televizní zábavy. Mafra se loni dostala celkově do zisku, provozně ale zůstala ve ztrátě8:04 Příjmy z tištěného portfolia mediální skupiny Mafra se loni snížily, naopak pokračoval růst internetového portfolia. Insolvenční návrh je podle A 11 účelovým pokusem o převzetí firmy8:04 A11 Group odmítá insolvenční návrh. Považuje ho za součást účelového tlaku i pokusu získat kontrolu nad firmou. DoDo a GLS sjednocují vizuální identitu služby doručení8:04 DoDo a GLS začínají spolupracovat na rychlém doručení zboží do zákazníkem předem vybraného dne i konkrétního časového okna. DZS spouští celonárodní kampaň „Dnes Změníme Svět“8:04 Dům zahraniční spolupráce kampaní představuje skutečné příběhy i měřitelné výsledky mezinárodní spolupráce. Sobotní večer dál patří seriálu mladá krev, poté Všechnopárty30.listopadu Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 zůstává v divácké skupině starší 15 let je seriál Mladá krev před Zázraky přírody. U mladší skupiny 15-54 je těsnou jedničkou Možné je všechno!. Uživatelé sítí mají více možností ovlivnit podobu newsfeedu30.listopadu Instagram, YouTube a X zkoušejí nechat uživatele silněji mluvit do toho, jaký obsah by chtěli vidět. |