15
nových článků - klikněte pro zobrazení

MediaGuru

Popis:

Milovník médií všeho druhu

URL:

http://www.mediaguru.cz

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

8,6 položek/den

Streaming televizi nenahradil, diváci platformy kombinují

12:14
Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem.

HBO Max v roce 2026: Euforie, Urgent i Rytíři sedmi království

11:18
Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér.

Distribuce hudebních kanálů MTV skončí už 30. prosince

8:52
Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD.

Úterní večer pro Polabí a pohádku Nejlepší přítel

7:57
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54.

ČT drží pro rok 2026 cenu reklamy, růst čeká hlavně u sponzoringu

7:57
Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku.

Žebříčku zákaznické zkušenosti vládne Air Bank. Co další?

7:57
Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky

Británie zvažuje, že BBC povolí reklamu a předplatné

21:34
BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média.

Nedělní finále ženského florbalu bylo na ČT sport rekordní

17:29
Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize.

Z marketérů je na LN nejvíce sledován Jahn ze Škoda Auto

15:56
Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol.

Kampaň Fortuny k fotbalovému MS připraví FLO, začne v květnu

13:33
Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.

Martin Tesař je PR manažerem a tiskovým mluvčím J&T Banky

16.prosince
J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích.

Pořadem pondělního večera zůstává seriál Specialisté

16.prosince
Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let i v dalších hlavních kategoriích.

SEO prochází proměnou dekády, jeho přínos ale nemizí

16.prosince
Umělá inteligence zásadně mění podobu organického vyhledávání. Klíčem se stává viditelnost značky a její citace v AI odpovědích, zaznělo na konferenci AI Visbility.

Oscary mohou zamířit na streaming. O práva usiluje YouTube

16.prosince
Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes