15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Mediamania.cz

Popis:

Mediamania.cz - Reklama, marketing a média

URL:

https://www.tyden.cz/rubriky/media/

Katalog:

Publikuje:

3,5 položek/týden

Češi si technologiemi usnadňují život. Ty nejlepší od nich získají ocenění

30.března
V březnu letošního roku proběhne vyhlášení prvního ročníku Zonky Innovation Awards. Zonky společně s uživateli ocení platformy napříč všemi obory, které využívají technologie k usnadnění běžného života lidí, šetří zdroje, peníze a čas.

Novým výkonným ředitelem společnosti DEL je Pavel Svoreň

30.března
Novým výkonným ředitelem inženýrské společnosti DEL a.s. je od 1. ledna 2019 Pavel Svoreň. Doposud působil jako předseda představenstva a generální ředitel společnosti Tatra Metalurgie. Donedávna zároveň zastával funkci prezidenta Svazu kováren ČR. Ve společnosti DEL se Pavel Svoreň zaměří na její další rozvoj, vnitřní stabilitu a posílení obchodní značky.

Petra Dobešová bude členkou správní rady Nadace The Kellner Family Foundation

30.března
Členkou správní rady Nadace The Kellner Family Foundation se od 1. ledna 2019 stane Petra Dobešová. Bude zodpovědná za správu, organizaci a rozvoj všech filantropických projektů rodinné nadace manželů Renáty a Petra Kellnerových. Ve správní radě nahradí Jana Leinera, který ke konci letošního roku z Nadace odchází.

Nová kniha: podnikatelské příběhy, které vznikly díky Zonky

30.března
Kniha Od nápadu k úspěchu je souborem příběhů lidí, kteří se rozhodli jít neprošlapanou cestou a věnovat se vlastnímu projektu. K jejich snu jim pomohli lidé, kteří jim na realizaci půjčili peníze na Zonky.cz.

Dermacol sází na firemní měnu. Vydává růžové bankovky

30.března
V pořadí už 8. emisi růžových bankovek v hodnotě 50 Kč s portrétem "královny české kosmetiky" Olgy Knoblochové vydává česko-slovenská kosmetická společnost Dermacol. Ta je u nás coby "České království krásy" od roku 2015 emituje vždy dvakrát ročně: nejprve na jaře a poté na podzim, při příležitosti říjnového výročí vzniku společné republiky Čechů a Slováků.

ASEKOL láká na červenou

27.března
Neziskově hospodařící společnost ASEKOL, která v České republice zajišťuje zpětný odběr elektroodpadu pomocí sítě stacionárních kontejnerů červené barvy, spustila v únoru letošního roku osvětovou kampaň.

Denní sledovanost - 21. 3. 2019

22.března
V následujících grafech je zobrazen průběh denní sledovanosti hlavních televizních stanic vysílajících v České republice. Údaje jsou uvedeny v tisících diváků, sledovaná cílová skupina jsou diváci starší 15 let.

Sledovanost televizních pořadů 21. 3. 2019

22.března
Jak si vedly hlavní zpravodajské relace televizí a pořady v hlavním vysílacím čase? Každodenní přehled o jejich sledovanosti najdete v interaktivních grafech.

Titulní stránky významných periodik - 21. 3. 2019

21.března
O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového tisku.

Denní sledovanost - 20. 3. 2019

21.března
V následujících grafech je zobrazen průběh denní sledovanosti hlavních televizních stanic vysílajících v České republice. Údaje jsou uvedeny v tisících diváků, sledovaná cílová skupina jsou diváci starší 15 let.

Sledovanost televizních pořadů 20. 3. 2019

21.března
Jak si vedly hlavní zpravodajské relace televizí a pořady v hlavním vysílacím čase? Každodenní přehled o jejich sledovanosti najdete v interaktivních grafech.

Titulní stránky významných periodik - 20. 3. 2019

20.března
O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového tisku.

Denní sledovanost - 19. 3. 2019

20.března
V následujících grafech je zobrazen průběh denní sledovanosti hlavních televizních stanic vysílajících v České republice. Údaje jsou uvedeny v tisících diváků, sledovaná cílová skupina jsou diváci starší 15 let.

Sledovanost televizních pořadů 19. 3. 2019

20.března
Jak si vedly hlavní zpravodajské relace televizí a pořady v hlavním vysílacím čase? Každodenní přehled o jejich sledovanosti najdete v interaktivních grafech.

HORNBACH otevírá zahradní sezónu

19.března
Společnost Hornbach otevírá zahradní sezónu kampaní, v které vyzdvihuje vůni jara. Samozřejmě opět s její vlastní porcí humoru a bizarnosti.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes