MEDIAR |
Popis: Denně o médiích, reklamě a marketingu
|
||||||
Gaming jako nová televize pro mladé0:06 Pozornost věnovaná reklamám je jedna z nejdůležitějších, nejsledovanějších a nejdiskutovanějších metrik v posledních letech. A pořád klesá. Přesněji řečeno se spíše dělí mezi neustále rostoucí množství mediálních lákadel. Dostat svoji reklamu k velkému počtu lidí je proto čím dál tím těžší. A taky dražší. Jak získat stále cennější pozornost především mladších lidí, přibližuje druhý ze série článk… Změřili jsme, jakou pozornost věnujeme jednotlivým formám reklamy15.prosince Pokud bychom hledali největší téma, které rezonuje reklamním trhem v posledních letech, a přehlédli bychom AI, narazíme na attention, respektive na otázku: kolik pozornosti jednotlivým formám reklamy věnujeme. Experti z mediální divize Publicis Groupe přicházejí se sérií článků, v níž poodkrývají, jak s pozorností při mediálním plánování pracují a čím je jejich řešení unikátní. |