MEDIAR |
Popis: Denně o médiích, reklamě a marketingu
|
||||||
Nový rok. Nové století. Nová přání. Publicis Groupe slaví 100 let19.prosince Skupina komunikačních agentur Publicis Groupe ve svém letošním vánočním přání za pomoci umělé inteligence a inovací vdechuje život své historii, oslavuje tak svých prvních sto let a nastavuje směr do dalšího století. Unikátní film nese název Lev se nikdy nevzdává. Na velikosti outdooru záleží18.prosince Billboardy, bigboardy, městské mobiliáře nebo plochy v nákupních centrech procházejí evolucí. Digitalizují se, stále víc z nich lze nakoupit programaticky. A co víc, postupně se do nich přidávají drobné senzory, které jsou schopny rozpoznat, zda se kolemjdoucí na danou plochu opravdu dívá. To nám pomáhá definovat a měřit výkon jednotlivých out-of-home ploch z pohledu pozornosti. |