15
nových článků - klikněte pro zobrazení

MladýPodnikatel.cz

Popis:

Nejen o podnikání a motivaci

URL:

http://mladypodnikatel.cz/

Katalog:

Ekonomika → Podnikání

Publikuje:

3,5 položek/týden

Špičkové lidi může mít i malá firma. Co pro to musíte udělat?

7:04
Jak přistupovat k náboru zaměstnanců, proč je firemní kultura zásadní a jak vedení lidí ovlivňuje růst firmy? Shrnutí mých zkušeností včetně praktických tipů. The post Špičkové lidi může mít i malá firma. Co pro to musíte udělat? first appeared on rostecky .

E-shop za 1,5 roku existence dosáhl obratu 50 milionů korun. Jak se to povedlo? | Markéta Ježková

7:04
E-shop BeautyTape.cz dosáhl obratu 50 milionů korun za 18 měsíců. Markéta Ježková sdílí konkrétní kroky, marketing, strategii a doporučení pro další e-shopy. The post E-shop za 1,5 roku existence dosáhl obratu 50 milionů korun. Jak se to povedlo? | Markéta Ježková first appeared on rostecky .

Klíčová vlastnost, kterou musíte mít, pokud chcete vyrůst v podnikání

3.listopadu
Proč zákaznický zážitek rozhoduje o úspěchu vašeho byznysu? Jak ho zlepšit i bez velkého rozpočtu a co dělají firmy, které v posledních letech vyrostly? The post Klíčová vlastnost, kterou musíte mít, pokud chcete vyrůst v podnikání first appeared on rostecky .

Jak se řídí marketingová agentura? Průzkum mezi 52 firmami a překvapivá zjištění

27.října
Jak fungují české marketingové agentury? Výsledky průzkumu mezi 52 firmami odhalují problémy s financemi, nástroji, automatizací i rolí majitele. The post Jak se řídí marketingová agentura? Průzkum mezi 52 firmami a překvapivá zjištění first appeared on rostecky .

Jak najít nejlepší zaměstnance do firmy? | Jiří Rostecký

27.října
Praktické tipy, jak hledat zaměstnance, na jakých místech a co si předem ujasnit. Včetně zkušeností konkrétních podnikatelů a jejich firem. The post Jak najít nejlepší zaměstnance do firmy? | Jiří Rostecký first appeared on rostecky .

Kytary.cz hrozila stagnace. Takhle se měnilo obchodní oddělení (případová studie)

27.října
Jak Kytary.cz přeorganizovaly obchodní oddělení, zvýšily efektivitu a motivaci týmu díky systematické změně a interim managementu. The post Kytary.cz hrozila stagnace. Takhle se měnilo obchodní oddělení (případová studie) first appeared on rostecky .

Pilulka: Jak se dostává z krize? Duel bývalého a nového CEO

27.října
Pilulka.cz prošla hlubokou krizí a zásadní proměnou. Jak ji restrukturalizoval Peter Klekner a kam ji nově směřuje Petr Toupal? Shrnutí rozhovoru s oběma CEO. The post Pilulka: Jak se dostává z krize? Duel bývalého a nového CEO first appeared on rostecky .

Delegování: Největší zabiják růstu. Jak ho překonat? Velká přednáška Jirky Rosteckého

20.října
Zjistěte, jak se naučit delegovat práci ve své firmě na zaměstnance. Nedělejte už všechno sami. Konkrétní příklady z praxe od podnikatelů jako vy. The post Delegování: Největší zabiják růstu. Jak ho překonat? Velká přednáška Jirky Rosteckého first appeared on rostecky .

Transformace 33leté firmy: Klesající marže, chybějící management, neexistující porady | Případová studie ŠIMEK proficentrum

20.října
Rodinná firma ŠIMEK proficentrum s ročním obratem 130 milionů korun prošla zásadní transformací díky spolupráci s interim manažerem. Zjistěte, jak se změnila. The post Transformace 33leté firmy: Klesající marže, chybějící management, neexistující porady | Případová studie ŠIMEK proficentrum first appeared on rostecky .

Když přijde zahraniční konkurence: Jak reagovat? Příklad Liftaga | Ondřej Krátký

20.října
Jak se přizpůsobit, když na trh vstoupí silná konkurence? Ondřej Krátký popisuje zkušenosti z Liftaga a grid.online. The post Když přijde zahraniční konkurence: Jak reagovat? Příklad Liftaga | Ondřej Krátký first appeared on rostecky .

Za 5 let 230 milionů. Překonali existenční krizi a sází na výkon, firemní kulturu a technologii | Marek Pščolka (Žaluzieee)

13.října
Marek Pščolka z firmy Žaluzieee popisuje, jak během 5 let vyrostli z 2 lidí na 100 a dosáhli obratu 230 milionů Kč. V rozhovoru sdílí lekce z krizí, vývoj systému odměn i plán na miliardu do 3 let. The post Za 5 let 230 milionů. Překonali existenční krizi a sází na výkon, firemní kulturu a technologii | Marek Pščolka (Žaluzieee) first appeared on rostecky .

Manumi je ve 4milionové ztrátě. Jak se z krize dostává? | Martin Stibor

6.října
Zakladatel Manumi Martin Stibor popisuje krizi firmy, důvody propadu tržeb a novou strategii postavenou na kreativních sadách a firemních workshopech. The post Manumi je ve 4milionové ztrátě. Jak se z krize dostává? | Martin Stibor first appeared on rostecky .

Hledání zaměstnanců: Co funguje podle Jiřího Jemelky?

6.října
Jak hledat nové zaměstnance a jaké nejlepší rady zazněly v podcastech s Jiřím Jemelkou? Přečtěte si shrnutí. The post Hledání zaměstnanců: Co funguje podle Jiřího Jemelky? first appeared on rostecky .

Expandujte hned na velký trh, radí Eduard Suchánek, který dostal Bolt do Afriky i na Blízký východ

2.října
Jak vypadá expanze do zahraničí z pohledu Boltu? Eduard Suchánek popisuje konkrétní kroky, výzvy i úspěšné strategie při vstupu na nové trhy. The post Expandujte hned na velký trh, radí Eduard Suchánek, který dostal Bolt do Afriky i na Blízký východ first appeared on rostecky .

Za 5 let přes 700 milionů korun v tržbách. Jak vyrostla značka Puella? | Martin Švenk

29.září
Jak Martin Švenk vybudoval značku Puella s tržbami přes 700 milionů korun za 5 let? Unikátní produkt, rychlá expanze a klíčové lekce z e-commerce podnikání. The post Za 5 let přes 700 milionů korun v tržbách. Jak vyrostla značka Puella? | Martin Švenk first appeared on rostecky .
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes