Nogard on-line |
Popis: Nogárdův osobní blog
|
||||||
Kouzlo kontextové reklamy na Auto.iDnes.cz5.srpna Na Auto iDnes vyšel dnes článek o poměrně „veselé“ možnosti, že Volkswagen vyvinul „cinklá“ TDI za levné peníze EU na ekologii. Všechno je to zatím jen na úrovni dohadů. Kouzelně se k tomu, ale nyní zobrazuje reklama na nový Volkswagen Ateron, navíc s claimy jako „Ne každý si troufne vystoupit ze stíny“ nebo „Nečekáme na […] UX lekce: Kdo chce všechno nemusí dostat nic23.března Po nákupu na Alze mi přišel e-mail s prosbou o ohodnocení zakoupeného produktu. No jako proč ne, že, třeba se to někomu bude hodit. Když ale přijdu na odkazovanou stránku, tak z hlediska UX opravdu děs běs: Když se totiž někdo podívá na tohle, tak z pohledu „standardního“ je hlavní tlačítko „Ohodnoťte další nákupy“ (zelená […] Pozor na „objednávky“ od O220.června Pokud máte náhodou již delší dobu O2 TV tak doporučuji zkontrolovat, zda vám náhodou za vašimi zády nezměnili tarif. To se totiž stalo mně… Procházím e-maily za posledních několik dní, na které jsem zatím neměl čas, a mezi nimi najdu jeden od O2.cz s krásným nicneříkajícím předmětem „O2 Informační dokument“. A uvnitř že prý pracují […] Jak mluvit s generacemi X – Y – Z ?25.dubna V rámci definice komunikace na cílové skupiny se často můžeme setkat s pojmy jako je Genrace X, Generace Y a Generace Z. Jedná se o souhrnné pojmy, které se snaží zastřešit ucelené skupiny narozené v určitém období a tím daný způsob vyjadřování, pojetí světa a zkušenosti. Proč? Protože je zásadní rozdíl mezi tím jak efektivně […] Práce, kterou bych fakt dělat nechtěl …4.června Tak mi dneska kolem poledního volá neznámé číslo. Jako slušný chlapec to zvednu a představím se. Na druhé straně jakési zahuhlání a chrlení vět tak rychle, že to nedává smysl. „Omlouvám se, ale vůbec Vám nerozumím“ „Aha, já asi mluvím moc rychle, tak znovu – jsem ze společnosti chrchlychrly (naprosto nesrozumitelné) a chci se zeptat, […] |