PojMag.cz |
Popis: Magazín o pojišťovnách a pojištění
|
||||||
Obliba skútrů roste. Podle pojišťovny nehod přibývá každoročně o deset procent20.dubna Počty střetů a havárií skútrů narůstají podle údajů pojišťovny UNIQA každoročně o přibližně 10 procent. Fenoménem posledních let je oblíbenost tohoto dopravního prostředku ve městech a v příměstských oblastech. „Zároveň je trendem zapůjčení skútru nebo menšího motocyklu na dovolené za účelem snadnějšího poznání destinace,“ doplňuje tisková mluvčí pojišťovny UNIQA Eva Svobodová. Slavia expanduje do zahraničí. V Holandsku bude pojišťovat auta15.dubna Pojištění Slavia pojišťovna vstupuje na zahraniční trh. Nemíří však na Východ, jako jiné pojišťovny, ale na opačnou stranu – do Holandska. V Haagu sídlící společnost HERA Life, totiž bude prodávat její povinné ručení, havarijní pojištění a připojištění upravené pro holandský trh. HERA Life, která se dříve zabývala pouze životním pojištěním, kvůli tomu rozšířila svoji licenci i pro oblast neživotn… Sezóna cyklistů a motorkářů je tady. Jak pokrýt hrozící rizika?12.dubna Cyklistická a motorkářská sezóna se už rozbíhá. V porovnání s auty nejsou bicykly a motocykly tak robustní a jezdci na nich jsou zranitelnější. I oni ale mohou naopak škodu způsobit. A jejich stroje jsou předmětem zájmu zlodějů. Vyplatí se tedy zopakovat rady a doporučení, jak se proti rizikům spojeným s provozem jednostopých vozidel pojistit. OZP podmiňuje přístup k benefitům prevencí12.dubna OZP jde příkladem už řadu let. Jako první zdravotní pojišťovna v České republice začala už v roce 2019 podmiňovat přístup k některým benefitům hrazeným z Fondu prevence splněním určitých podmínek ze strany pojištěnců. Jde zejména o absolvování preventivních prohlídek u praktického/dětského lékaře, gynekologa nebo stomatologa. Současně OZP své pojištěnce za aktivní přístup k prevenci a péči o zdra… Maxima ve svých pojistných produktech reaguje na nárůst kyberútoků a živelních katastrof11.dubna Maxima pojišťovna, jedna z předních pojišťoven v oboru, pokračuje v úspěšném poskytování pojištění pro průmysl a podnikatele. S důrazem na individualitu, rychlost a široké portfolio produktů představuje nový standard v oblasti pokrytí pojistných potřeb klientů, včetně pojištění kybernetických rizik. Generace Z zakládá životní pojištění až těsně před třicítkou, hrozbou je pro ni hlavně invalidita11.dubna Generace Z přistupuje k pojištění pracovní neschopnosti nebo invalidity s rezervou, průměrný věk sjednání životního pojištění v Česku je 27,8 let. Tvrdí to aktuální analýza České asociace pojišťoven. Podle aktuálních statistik je přitom sjednání takové smlouvy na místě, průměrný občan totiž stráví v nemocnici šest dní ročně. Riziko hospitalizace se nevyhýbá ani mladším ročníkům, u mladých mužů do… Nabourané auto na parkovišti: jak postupovat, ať už jste majitel vozu, nebo viník nehody11.dubna Přišli jste k zaparkovanému autu a našli nový škrábanec či promáčklinu? Nebo jste na parkovišti sami poškodili jiné auto? Není třeba propadat panice, takové věci se bohužel stávají běžně. Důležité je postavit se k tomu čelem a vzniklou situaci řešit. Jak postupovat? A co dělat, pokud někdo naboural vás, ale z místa nehody ujel? Zdravotní pojišťovna RBP zajistí pojištěncům psychologickou pomoc do 24 hodin8.dubna RBP nabízí od letošního ledna nový bonusový program s názvem Psychohygiena. Všichni pojištěnci starší 7 let mohou během roku bezplatně využít až pět on-line konzultací s psychologem prostřednictvím on-line psychologické poradny Mojra. Velkou výhodou celého programu je, že pomoc dostanou nejpozději do 24 hodin, ale mnohdy i okamžitě. Strašák podpojištění s novelou zákona nezmizel. KB Pojišťovna má pro klienty řešení už 8 let3.dubna Novela občanského zákoníku zmírní „trest“ pro klienty, kteří mají špatně nastavené majetkové pojištění a v případě škod kvůli podpojištění inkasují nižší částky. Starosti s podpojištěním s novelou zákona však nezmizely a klienti pojišťoven s neaktuálními smlouvami stále mohou přijít o miliony. UNIQA zrychluje vyřízení škod, i když jich podstatně přibývá29.března UNIQA se v uplynulých letech soustředila v digitalizaci na zrychlení procesu likvidace škod svých klientů. Díky on-line postupu se daří čas do vyplacení pojistného plnění zkracovat, i když škodních událostí přibývá. Loni evidovala UNIQA 296 750 nových škodních nároků v ČR a SR. Meziroční nárůst byl u všech hlavních odvětví dvojciferný. Likvidátoři tak měli na stole každý pracovní den v roce asi 1… |