15
nových článků - klikněte pro zobrazení

ppc-reklama-seo-blog.cz

URL:

http://www.ppc-reklama-seo-blog.cz

Katalog:

Publikuje:

3 položek/měsíc

Cena za proklik v PPC na Skliku pod 1 Kč dlouhodobě?

5.května
PPC reklama u Seznamu v systému Sklik je účinná, ale také v průměru dražší v nákladech za proklik, než PPC systém u Google. Dá se držet cenu za proklik pod 1 Kč?

Měření efektivity letákových aktivit. Jak na to?

28.března
Jak na to, poradí pan Marian Kabele. sepsal výborný článek na toto téma s kterým 100% souhlasím. Dávám mu palec a dovoluji si jeho článek přetisknout bez jakýchkoli změn. Napsal Marián Kábele Menší i střední firmy propagují své služby a zboží stále také pomocí letáků, plakátů, bulletinů, tiskovin. Mají pěknou grafiku, obrázky, někdy i vyladěné texty. Letáky do své schránky dostanou všichni obyvatelé města. Díky kampani se objeví noví zákazníci. Jenže, je jich dost, aby obrat z jejich nákupů pok…

Může "hloupý" web vydělávat a fungovat? Ano!

13.března
Rádi se věnujeme různým online experimentům. Během odpoledne jsme si vymysleli a postavili jednoduchý web, který má poskytovat půjčky. Co myslíte - funguje?

Výkonostní parametry příchozích návštěv na stránky

9.března
V SEO se často řeší zdroje návštěv, které přicházejí na klientův web. Které z nich jsou důležité a jak je ovlivňovat?

Pravý sloupec PPC reklam v google už neexistuje

1.března
Všichni to už vědí. Google zrušil pravý sloupec reklamních inzerátů/textů PPC. Internet je plný mnoha komentářů a článků, kteří změnu komentují. Určitě to přinese různé změny a nové trendy.

Vyplatí se internetová reklama každému eshopu? Ne!

16.února
Např. klíčové slovo "bekovka pánská ac/dc" pro eshop milujemebekovky.cz. Toto slovo je pro prodejce důležité a chce být na něj dohledatelný. Co s tím?

neDOBRÉ PR, kdy se štěpí velká agentura na malé a nové

27.ledna
Onlinem bliklo echo, že velká agentura H1 se opět )již po několikáté) dělí na nové a nové atomy - PiDi agenturky. Proč?

Karty Shlell a Axigon zcela zdarma, ale ne tak úplně

18.ledna
Reklamní kampaň na tankovací karty Shell od firmy Axigon prudí v tom, že neříká až takovou pravdu, jaká je realita. Jukněme na to.

E-shop skupiny Vivantis a.s. Chrudim prodává "smradlavé" dámské deštníky

14.prosince
Společnost VIVANTIS a.s., která provozuje řadu eshopů, např. modnidoplnky.cz, si ze stížností zákazníků dělá doslova "NIC" a podstrkuje trapné výmluvy operátorek. Čtěte dál.

Tradiční bilboardy mají malý vliv. Ano nebo ne?

9.prosince
Prošel návrh zákona, který zakazuje politické billboardy. Argumenty: zejména vysoké náklady a nízká informační hodnota

Blokování reklamy má koalici: Google s AdBlock!

25.listopadu
Mnoho uživatelů internetu se zajímá o tématiku blokování internetové reklamy, která je obtěžuje. Používají k tomu např. tzv. AdBlock. Google se však s AdBlockem sblížil.

Hodnocení reklamy zn. Philips na chytré osvětlení Hue

23.listopadu
Philips uvedl natrh i v ČR tzv. chytré osvětlení pod obchodním názvem Hue. Jde o ovládání osvětlení bytu a domu přes aplikaci v mobilním telefonu. K produktu uvedli zajímavé reklamní video. Pojďme ho podrobit malé recenzi.

Nejočekávanější událost online trhu? Vstup e-shopu Amazon do ČR!

21.října
V ČR panuje na trhu eshopů nervozita. Proč? Nikdo totiž neví, jak eshop Amazon zamíchá s trhem online prodeje a nakupování v ČR. Jak to dopadne?

Jak odpovědět budoucím klientům na jejich první poptávku a sondování?

14.září
Celkem pravidelně mnoho firem poptává naše služby a žádá o cenovou nabídku a informace. Hrozí zde riziko, že můžete jen odpovídat na poptávky, ale zakázky nepřibudou. Co s tím a jak na to?
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes