Dětský kanál Moonbug je v O2 TV už jen anglicky Operátor v průběhu března odpojil tureckou jazykovou stopu u dětské stanice, kterou nabízí na českém trhu exkluzivně. Přes polovinu Čechů se snaží vyhýbat zpravodajství Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos. Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“ Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní tým nefunguje, jak má, neplní plány a nikam se neposouvá. Dosažení tohoto stavu může mít celou řadu příčin, od špatného systému náboru až po dlouhodobě špatnou práci s týmem. Jestliže se ale ocitnete v situaci, kdy budete muset napravovat špatně fungující obchodní tým, bude se vám hodit několik následujících poznámek. GroupM představuje českým marketérům řešení AdTech Vox Nová reklamní technologie je díky pokročilému kontextovému cílení plně připravená na éru bez cookies. Digitální reklamu umisťuje s přesným zacílením a za dostupnou cenu. Průzkum Hofmann Personal: Téměř třetina firem má nižší počet zaměstnanců, jako hlavní důvod uvádí zhoršení ekonomické situace Aktuální průzkum personální agentury Hofmann Personal, mapující situaci na trhu práce, poprvé od roku 2021 ukázal výrazně větší procento firem, které snižovaly personální stav. Oproti loňskému únoru má aktuálně nižší počet zaměstnanců 28 %, zatímco více zaměstnanců má pouze 13 %. Jako důvod propouštění firmy nejčastěji uvedly zhoršení ekonomické situace. Na české firmy může mít také dopad současný vývoj německé ekonomiky, který podle dat Eurostatu poukazuje na prohloubení krize. Průzkum byl… Vybudujte silnou značku pomocí jednotné vizuální identity Je velmi důležité, aby se firma projevovala jednotně a uceleně, protože pak působí profesionálně a snáze si vybuduje silný brand. Zákazníci značku poznají bez ohledu na to, kde se setkají s její komunikací, firma se stane vysoce důvěryhodnou a rozpoznatelnou v džungli konkurence. Proč je vizuální identita důležitým marketingovým nástrojem Vizuální podoba je často tím… The post Vybudujte silnou zn… AI Inside Out #43: Pomůže AI s vlastními segmenty v Google Ads? Díky vlastním segmentům v Google Ads si můžeme vyprofilovat vlastní publikum podle různých možností. Například zájmů, záměrů koupit, vyhledávaných výrazů nebo také podle lidí, kteří procházejí vybrané webové stránky nebo používají vybrané aplikace. Ale co když k tvorbě vlastních segmentů přizveme pomoct AI. Že můžeme pomocí AI zjistit relevantní zájmy nebo záměry koupit, jsme už... The post AI In… |
Umožněte duální provoz vlaků bez vybavení ETCS a odložte výhradní provoz minimálně o tři roky, vyzývají experti ministra doprav Praha 28. března 2024 (PROTEXT) - Žádný jiný stát než Česká republika neplánuje vypnout své stávající zabezpečovací systémy Česká republika při zavádění ETCS postupuje zbytečně rychle, tvrdě a neústupně. Žádný z evropských států neplánuje podobně jako Česká republika přejít kompletně na ETCS do roku 2030. Podobně žádný jiný evropský stát neplánuje vypnout své stávající zabezpečovací systémy, mj. proto, že ETCS není stoprocentně provozně spolehlivé a státy jím ani neplánují pokrýt všechny vedlej… Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA). Článek Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline se nejdříve objevil na Marketing & Media . Becherovka v nové kampani uvádí nový produkt Becherovka Orange & Ginger Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger a v kampani hrají hlavní roli použité ingredience. Likér z řady Fruits & Herbs se inspiruje kouzlem tradičních bylinných tónů Becherovky a vytváří neodolatelnou kombinaci osvěžující chuti šťavnatého pomeranče s jemným nádechem zázvoru To reflektuje i reklamní spot, jehož zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat. […] Získejte důvěru zákazníků „Buďte jako doma.“ Má tato fráze význam v době, když dominují digitální technologie? Budete překvapeni, jak dobře funguje důvěra zákazníků. Článek Získejte důvěru zákazníků se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Jak používám a organizuju svůj Notion O Notionu jsem už napsal dvě desítky článků, ale zatím jsem nikdy pořádně nepopsal, jak přesně jej používám pro svůj osobní a pracovní život já. Obsah, databáze, fíčury, dashboardy, štítky, úkoly, vizuál, formuly... Pojďte na exkurzi do mého workspace. |
Píše se o |