Intuitivní marketing |
Popis: Intuitivní marketing je - jak zní jedna výstižná charakteristika - "marketingem s lidskou tváří". Je to koncepce založená na budování nadstandardních vztahů se zákazníky a hledání způsobů, jak jim v maximální míře vyhovět. Protože vychází z individuáln...
|
||||||
Jak vám ochutnávky neuvěřitelně zvýší prodej6.listopadu Podle průzkumů by každý třetí Čech by uvítal rozšíření ochutnávek a tento názor zůstává roky stejný. Začněte proto ochutnávky používat. Článek Jak vám ochutnávky neuvěřitelně zvýší prodej se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Not invented here16.října Progresivní a úspěšné firmy vyslechnou každou radu, i když je třeba zvenku a nevyžádaná. Neúspěšné věří jen tomu, co si sami doma uvaří. Článek Not invented here se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Soumrak značek?18.září Značky mají problém. Podle nedávného výzkumu mladou generaci nezajímají. Přečtěte si, co se děje a jak z toho můžete těžit. Článek Soumrak značek? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Získejte důvěru zákazníků2.září „Buďte jako doma.“ Má tato fráze význam v době, když dominují digitální technologie? Budete překvapeni, jak dobře funguje důvěra zákazníků. Článek Získejte důvěru zákazníků se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Svlékací propisky aneb K čemu je marketing17.července Jiří Suchý vyprávěl, jak v Paříži v krámku objevili „svlékací“ propisky. Šlitr rozhodl, že je pořídí svým známým. A hned je začali testovat, jestli nedrhnou. Článek Svlékací propisky aneb K čemu je marketing se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Jak v prodeji využít zrcadlení3.července Máme tendenci napodobovat druhé. Tohoto poznatku využívají chytří obchodníci. Při jednání si tak vstřícně naladí zákazníky. Jak na to? Článek Jak v prodeji využít zrcadlení se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Propadák nebo podnikatelský úspěch?22.května Dvakrát už se tu podnikatelé s rychlým občerstvením neudrželi. Teď se otevírá nová provozovna. Čeká ji podnikatelský úspěch? Článek Propadák nebo podnikatelský úspěch? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Zázračná otázka nejen pro obchodníky v B2B9.května Na to, jak omezit neproduktivní činnosti a jak se soustředit na důležité, existuje řada návodů. Prozradím vám, zázračnou otázku. Článek Zázračná otázka nejen pro obchodníky v B2B se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Je pravda, že novinky prodávají?17.dubna V marketingu je rozšířené přesvědčení, že zákazníci jsou přitahováni novinkami a čím originálnější jsou, tím lépe. Opravdu novinky prodávají? Článek Je pravda, že novinky prodávají? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . Můžete posílat nevyžádané e-maily?4.dubna Občas zahlédnu na sociálních sítích diskusi, jak oslovovat nové zákazníky, aby to nevnímali negativně, případně rovnou nenahlásili jako nevyžádaný e-mail. Článek Můžete posílat nevyžádané e-maily? se nejdříve objevil na Intuitivní marketing . |