Protext |
Popis: servis České tiskové kanceláře
|
||||||
Nákupy potravin online jsou rostoucím trendem, doplňují objednávky z restaurací, potvrdil průzkum Woltu20:28 Praha 17. října 2025 (PROTEXT) - Průzkum, který pro Wolt zrealizovala společnost Copenhagen Economics, ukázal jasný trend, služba už dávno není jen o rozvozu jídel z restaurací. Zatímco 91 % zákazníků potvrdilo, že stále využívá platformu pro objednávku hotového jídla, jasným trendem se stal nákup potravin, který využívají již téměř dvě třetiny zákazníků (68 %). Výsledky ukazují, že Wolt je univerzálním nástrojem pro pohodlný nákup širokého spektra zboží, včetně nepotravinových produktů, které … Zdravé vaření. Značka Elmich v Česku nabídne své nádobí16.října Praha 16. října 2025 (PROTEXT) - Českým koncovým zákazníkům se otevírá značka Elmich, která je doma i v zahraničí známá svým důrazem na kvalitu materiálů, udržitelnou výrobu a bezpečné vaření. Elmich, tradiční česká značka s globálním působením a vlastní výrobou, přichází na domácí trh s nabídkou svých výrobků prostřednictvím vlastního e-shopu. Díky tomu zákazníci získají přístup k celé šíři sortimentu i služeb. Elmich na český trh vstupuje se šesti produktovými řadami, které pokrývají rozdílné… Tesco spouští třetí kolo grantového programu Správný start13.října Praha 13. října 2025 (PROTEXT) - Společnost Tesco dnes zahajuje třetí kolo grantového programu Správný start, který pomáhá dětem a mladým lidem získat lepší start do života. Organizace mohou své projekty přihlásit až do 7. listopadu 2025 prostřednictvím jednoduchého online formuláře. Grantový program bude doplněn i nadstavbou Zlatý žeton, která přinese ještě více financí pro přihlášené projekty. "Přihlaste svůj projekt do programu Správný start a pomozte dát spolu s námi šanci na lepší budoucno… Protein není jen pro sportovce: Češi ho stále podceňují9.října Praha 8. října 2025 (PROTEXT) - Práce, rodina, povinnosti i volný čas - každodenní kolotoč umí pořádně vyčerpat. Přestože tělo potřebuje protein pro správné fungování, až 46 % Češek a Čechů ho cíleně nedoplňuje a spoléhá na to, že to zvládne i bez něj. Většina neví, kolik proteinu potřebuje Průzkum společnosti Danone ukázal, že si skutečné množství bílkovin ve stravě kontroluje jen 4 % dotázaných Čechů. Téměř tři čtvrtiny netuší, jaký je doporučený denní příjem, a tedy ani to, zda tělu dodávají… GRANITOL získal ocenění Obal roku 2025 za ekologickou inovaci7.října Praha 7. října 2025 (PROTEXT) - Společnost GRANITOL a.s., největší český výrobce vyfukovaných polyetylenových fólií a flexibilních obalů se sídlem v Moravském Berouně, získala prestižní ocenění Obal roku 2025. Odborná porota ocenila zejména inovativní řešení, které kombinuje vysokou funkčnost s ekologickým přístupem a naplňuje současné požadavky trhu na udržitelnost. Oceněný obal představuje jednodruhový flexibilní laminovaný pytel LAMIBAG® , který je plně recyklovatelný a současně zajišťuje po… Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky7.října Praha 7. října 2025 (PROTEXT) - Před rokem zažil český a slovenský trh s nápoji něco výjimečného – celosvětovou premiéru Jägermeisteru ORANGE. Nepřehlédnutelná novinka s jemnou a vyváženou pomerančovou chutí si rychle našla cestu k domácím spotřebitelům a stala se stabilní součástí nabídky maloobchodní sítě, barů, klubů a festivalů. Nyní přichází s dalšími inovacemi. Jägermeister ORANGE & Tonic nebo Ginger Ale Síla Jägermeisteru ORANGE spočívá v jeho všestrannosti. Klasicky se podává jako ledov… Na čerpacích stanicích ORLEN mohou zákazníci zachraňovat potraviny i přes aplikaci Nesnězeno7.října Praha 7. října 2025 (PROTEXT) - ORLEN, největší síť čerpacích stanic v České republice a součást skupiny ORLEN Unipetrol, rozšiřuje své aktivity v oblasti odpovědného podnikání a udržitelnosti. Zákazníci si mohou na vybraných pražských a brněnských stanicích ORLEN rezervovat balíčky s překvapením obsahující neprodané, ale stále kvalitní potraviny z nabídky občerstvení Stop Cafe. Potravinové přebytky představují významné environmentální i společenské téma, a spolupráce s platformou Nesnězeno nab… Starobrno využívá špičkový systém monitoringu spotřeby energií Siemens6.října Praha 3. října 2025 (PROTEXT) - Nejmodernější digitální technologie Siemens hlídají spotřeby energií v pivovaru Starobrno. Pivovar Starobrno, součást nadnárodní skupiny Heineken, zavedl řešení řízení spotřeby energií Siemens SIMATIC Energy Manager. Třetí největší pivovar v republice implementoval řešení pro monitoring spotřeby energií na platformě SIMATIC Energy Manager PRO, které představuje komplexní platformu pro monitorování výrobních ukazatelů (KPI), zejména z oblasti energetiky a OEE, ale… Jaké jsou nové trendy v tuzemském vinařství?4.října Praha 3. října 2025 (PROTEXT) - V reakci na klimatické změny, rostoucí důraz na udržitelnost a proměnu spotřebitelských preferencí přicházejí moravští a čeští vinaři s řadou inovací. Ať už jde o využití nejmodernějších technologií, vývoj nových produktů nebo pokračování v tradici šlechtění odrůd, tuzemské vinařství drží krok s evropskou špičkou. Inovace se netýkají pouze samotné výroby vína, ale i efektivního využití vedlejších produktů. Příkladem je unikátní světová novinka z vinařství Ludwig … Startuje 27. ročník McDonald's Cupu – největšího žákovského fotbalového turnaje1.října Praha 1. října 2025 (PROTEXT) - Desítky tisíc dětí po celé České republice mají opět šanci zažít atmosféru nezapomenutelných fotbalových zápasů. Od 1. října začínají registrace do 27. ročníku McDonald's Cupu - největšího fotbalového turnaje pro žáky a žákyně základních škol. Měsíc po zahájení nového školního roku startuje registrace žákovských týmů do McDonald's Cupu – největšího dětského fotbalového turnaje v Česku. Turnaj je určen žákům a žákyním prvního stupně základních škol, které mohou no… Značka Nespresso představuje první kávu, která má certifikaci Regenerative od Rainforest Alliance1.října Praha 1. října 2025 (PROTEXT) - Obnova zdraví půdy, biodiverzity a funkce ekosystémů je naléhavou prioritou pro pěstitele, firmy a státy celého světa. Nový standard organizace Rainforest Alliance má za cíl dosažení těchto cílů urychlit. 8. září organizace Rainforest Alliance představila svůj nový standard regenerativního zemědělství a certifikaci, již bude udělovat pěstitelům, kteří splní komplexní soubor podmínek[1]. Nespresso se stává první značkou, která nakupuje kávu s certifikací Regenerat… Mezinárodní den kávy: kávovary se zabydlely v českých domácnostech, DATART jich prodal 45 tisíc za půl roku1.října Praha 1. října 2025 (PROTEXT) - Na prvního října připadá Mezinárodní den kávy. Připomíná nejen radost z voňavého šálku, ale také práci milionů farmářů, jejichž každodenní úsilí stojí za tím, že si kávu můžeme vychutnat doma, v práci i v kavárnách. Káva má v Česku pevné místo, sedm z deseti Čechů ji pije každý den. Oblíbenosti tohoto nápoje odpovídají i rostoucí prodeje kávovarů. Společnost DATART jich v letošním prvním pololetí prodala více než 45 tisíc kusů, a to navzdory výraznému zvýšení cen… McDonald's v regionech roste! Novou restauraci najdou zákazníci v Říčanech30.září Říčany (u Prahy) 30. září 2025 (PROTEXT) - V Říčanech, jen kousek za hranicemi hlavního města, od pondělí září zlaté oblouky. Říčany si už poněkolikáté vysloužily titul obce s nejvyšší kvalitou života – a teď mají konečně i McDonald's, takže o první příčku se bát nemusí. McDonald's rozšiřuje síť i do menších měst a otevírá zde svou 132. restauraci. McDonald's dál posiluje svou přítomnost v regionech a nová restaurace v Říčanech je toho jasným důkazem. Hosté tu najdou vše, na co jsou zvyklí i z … V neděli 28. září, na svátek svatého Václava, vstupuje na trh nové víno Královské řady VOC Znojmo. Čerstvým přírůstkem exkluziv27.září Znojmo 27. září 2025 (PROTEXT) - Na vína Královské řady se můžeme těšit už od roku 2013, kdy VOC Znojmo jako první VOC u nás tuto speciální edici založilo. Čelí tak skutečnosti, že se vína VOC Znojmo často prodala do jednoho roku, čímž přišla o šanci nazrát na lahvi. Vína proto zrají minimálně 18 měsíců od sběru hroznů, školí se na sudu nebo v betonu a následně nazrají na lahvi. Díky tomu dosahují vyšší úrovně, jsou extraktivní, s dlouhotrvající perzistencí, jedinečná ve vůni i chuti. Jde o vín… Lidl startuje mezinárodní kampaň s jasným poselstvím: “Lidl. To se vyplatí"25.září Praha 25. září 2025 (PROTEXT) - Lidl zahajuje ve 31 evropských zemích svou první mezinárodní kampaň pod názvem „Lidl. To se vyplatí.“ Tato kampaň je více než jen reklamním sdělením – představuje závazek a emocionální pouto mezi značkou a zákazníky. Závazek zákazníkům „Lidl. To se vyplatí.“ je závazek určený milionům lidí, kteří značce každý den důvěřují. Společnost Lidl vychází z přesvědčení, že každý má mít přístup k vysoce kvalitním a udržitelným produktům za dostupnou cenu. Tento princip dos… |