15
nových článků - klikněte pro zobrazení

RobertNemec.com

Popis:

Marketing na internetu je odborný magazín (časopis) internetové reklamní agentury RobertNemec.com. Zábývá se oblastmi jako e-business, e-commerce, internetová reklama, analýzy vývoje, e-mailový marketing atd.

URL:

http://marketing.robertnemec.com/

Katalog:

Ekonomika → Marketing a PR

Publikuje:

3 položek/měsíc

Tyranie S-křivky: Ať už prodáváte cokoli, jednou to lidé přestanou kupovat

28.února
I kdybyste prodávali iPhony, nastane jednou okamžik, kdy noví zákazníci v podstatě přestanou přibývat. Říká se tomu „prokletí S-křivky“ nebo „saturace“. Chcete-li růst, musíte nabízet stále nové a nové produkty. S-křivka je přírodní zákon. Přesto si mnoho podnikatelů myslí, že zrovna na ně se přírodní zákony nevztahují. Přesto vidíme, že naše tělo nejprve roste, pak […] The post Tyranie S-křivky:…

Název značky musí být jasně zapamatovatelný a pochopitelný. Přemýšlejte i nad brand architecture

28.února
Někdy se dostanete do stádia, kdy budete potřebovat pojmenovat své nové produkty. Je potřeba to pořádně promyslet. Případná oprava vás bude stát stovky tisíc až miliony korun na grafice. Ale hlavně, každá značka musí být odlišitelná od konkurence. A zároveň musí v zákazníkovi evokovat value proposition. Podívejte se třeba, jak vypadá brand architecture značek od […] The post Název značky musí být…

Jak strategie pomohla Jindřichu V. zvítězit nad mnohem větším vojskem – inspirujte se pro byznys

23.února
Vojsko anglického krále Jindřicha V. bylo blízko katastrofální porážky a stahovalo se z Francie po sérii neúspěchů. Mělo za sebou pochod dlouhý 420 kilometrů, bylo vyhladovělé a nemocné. Dvakrát větší francouzské vojsko dostihlo krále Jindřicha V. a schylovalo se k rozhodující bitvě. Francouzské vojsko bylo dvakrát až třikrát (sic!) větší a ze dvou třetin tvořeno […] The post Jak strategie pomohl…

Finance jsou důležitější než marketing, reklama nebo brand. Proto před reklamní kampaní řešíme finance

23.února
Chce-li klient, abychom mu pomohli s marketingem, musí nám nejprve zaplatit, abych mu udělali malý audit jeho financí. Zjistil jsem totiž, že ve 25 % případů je volání „potřebujeme větší výkon“ voláním „máme ohromnou díru ve financích a potřebujeme ji zalepit“. Nastane-li takovýto příklad, je potřeba jiných kroků než „vylepšíme brand“ nebo „vymyslíme reklamní kampaň“. […] The post Finance jsou dů…

Jak vyjednávat o slevě při nakupování v e-shopech

11.listopadu
Vyjednávejte při nakupování v e-shopech. Chcete-li někde utratit více než 2 000 Kč za jeden nákup, pusťte se při nakupování do vyjednávání. E-shopy mají dnes plné sklady a jsou rádi za každou objednávku. Mnoho e-shopů dnes raději prodá se slevou 10 %, než aby měli peníze utopené ve skladových zásobách. Za které ještě často musí […] The post Jak vyjednávat o slevě při nakupování v e-shopech appear…

Proč Andrej Babiš a ANO uspělo v komunálních volbách a proč voliči volí tak, jak volí

27.září
Pro Lidové noviny jsem poskytl rozhovor na téma zhodnocení kampaně politických stran před komunálními volbami. The post Proč Andrej Babiš a ANO uspělo v komunálních volbách a proč voliči volí tak, jak volí appeared first on RobertNemec.com .

Jaké máte konkurenční výhody oproti konkurenci?

23.září
Minulé pondělí mi napsal jeden potenciální klient. Má na skladě zboží za mnoho milionů korun a nedokáže jej prodat. Zvedl jsem telefon a zavolal mu:,,Všiml jsem si, že to, co nabízíte, nabízí i konkurence. Proč bych měl nakupovat právě od vás a ne od konkurence?“ ,,To je dobrá otázka!“ odpověděl mi klient. The post Jaké máte konkurenční výhody oproti konkurenci? appeared first on RobertNemec.com .

Jak mozek zpracovává informace o vaší značce

12.srpna
V okamžiku, kdy zákazníkovi řeknete marketingovým sdělením, tedy čímkoli od reklamy po newsletter, v čem jste jiní, stanete se jedním ze zhruba z 5 000 až 10 000 (výzkumy se rozchází) marketingových sdělení, které váš potenciální zákazník v daném dni uviděl. Do tohoto hrozivého čísla se počítají všechny billboardy, bannery, reklamy ve vyhledávačích, v televizi, […] The post Jak mozek zpracovává i…

Jak odlišení se od konkurence a strategické cílení zvyšuje marže

3.srpna
Seděl jsem nedávno s majiteli jednoho nového fondu kvalifikovaných investorů. „Jak se chcete odlišit od vašich konkurentů?” zeptal jsem se jich. „Vyděláme klientům nejvíce peněz,” odpověděli mi. „To říká každý,” reagoval jsem na to. „Neznám finanční společnost, která by tvrdila: Vyděláme vám o něco méně než naše konkurence.” A pokračoval jsem: „Pokud chcete, aby se […] The post Jak odlišení se od…

Jak Otto vydělalo peníze během hospodářské krize díky strategii

26.května
Ředitelé koncernu Otto Group stáli v roce 2009 před náročným úkolem: Trh s oblečením v době hospodářské krize klesal. Jak tedy dosáhnout vyšších zisků? The post Jak Otto vydělalo peníze během hospodářské krize díky strategii appeared first on RobertNemec.com .
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes