Metodický portál RVP

Popis:

hlavní metodická podpora učitelů a k podpoře zavedení rámcových vzdělávacích programů ve školách. Jeho smyslem bylo vytvořit prostředí, ve kterém se budou moci učitelé navzájem inspirovat a informovat o svých zkušenostech.

URL:

http://rvp.cz/

Katalog:

Z domova → Student

Publikuje:

3,5 položek/týden

Gramotnosti.pro léto – ohlédnutí za letní školou PPUČ

14:23
V následujícím textu vám nabízíme stručné ohlédnutí za letní školou projektu PPUČ, která byla realizována začátkem letních prázdnin v termínu 2.– 4. 7. 2018. Účelem akce bylo vytvořit příležitost k učení, spolupráci, síťování a aktivnímu odpočinku. Projekt…

Třetí setkání odborného panelu k digitální gramotnosti a informatickému myšlení projektu NÚV Podpora práce učitelů

12:38
Dne 22. června 2018 se na Univerzitě Hradec Králové uskutečnila třetí minikonference digitální gramotnosti. Cílem této minikonference bylo prodiskutovat a ujasnit si rozdíl mezi digitální gramotností a informatickým myšlením. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských…

Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ II

16.července
Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.

Zelenina – poznávání

16.července
Prezentace ověřující znalosti žáků v oblasti rozlišování druhů zeleniny. V první prezentaci k obrázkům přidávají názvy společně. V druhé prezentaci mohou pracovat samostatně nebo ve skupinách.

Google sites 3

12.července
Materiál Google Sites 3 je třetí ze série návodů, jak vytvořit web na platformě Google. Při práci s materiálem žáci navazují na předchozí materiál, naučí se na stránku vložit obrázky a text. Při práci s materiálem je vhodné pracovat od první prezentace postupně dál,…

Standardy odborného jazykového vzdělávání v oboru předškolní a mimoškolní pedagogika

9.července
Podpora výuky odborného cizího jazyka ve středním odborném vzdělávání je jednou z priorit současného jazykového vzdělávání v ČR. V současné době zaměstnavatelé vyžadují absolventy škol, kteří jsou na dostatečné jazykové úrovni a jsou vybaveni jak jazykovými, tak…

Cvičení na vyjmenovaná slova po B

9.července
Žáci pomocí klávesnice doplňují chybějící písmena textu. Publikace je vhodná pro žáky postižené dysortografií a dyslexií.

Kovy

4.července
Prezentace seznamující s nejznámějšími kovy a jejich využitím v praxi. Na závěr prezentace je vložen opakovací test.

Číslovky 0–100

2.července
Pracovní list obsahuje přehled základních číslovek v portugalštině a dále cvičení na výslovnost, sčítání a křížovku a cvičení na práci ve dvojici, kdy studenti zjišťují u spolužáka ceny potravin.

Gramotnosti.pro život – jak na gramotnosti ve školách

29.června
Desítky učitelů a vzdělavatelů se 30. května 2018 setkalo na konferenci Gramotnosti.pro život na pražské Pedagogické fakultě. Jejím cílem bylo diskutovat a sdílet dobrou praxi aktivního zapojování gramotnosti do výuky. Konferenci uspořádal projekt Podpora práce učitelů…

Zametat, či nezametat? Víme skutečně, co potřebují děti se sluchovým postižením?

28.června
Článek se zamýšlí nad možnostmi vzdělávání dětí se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí a nabízí řešení pro učitele, kterým do třídy na 1. stupni ZŠ přichází žák s vadou sluchu.

Dračí zátoka

28.června
Doplňkový text přiměřeně dlouhý i pro slabší čtenáře. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských dovedností bez literárněvědných pojmů, s materiálem je proto možné pracovat dle potřeby v různých ročnících. Cílem materiálu je, aby se…

Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ I

27.června
Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.
© 2000-2018 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes