15
nových článků - klikněte pro zobrazení

veteran.auto.cz

Popis:

classic cars, oldtimer, veteran, inzerce

URL:

http://veteran.auto.cz

Katalog:

Tech → Automoto

Publikuje:

4,2 položek/týden

Vyhráli jste v loterii? Jeden z nejvzácnějších Pontiaců GTO bude skvělým vánočním dárkem

9.prosince
Sice se bude dražit až po Vánocích, ale je to nádherný exemplář nejlepší doby amerických muscle cars s malým nájezdem, po renovaci a s původním motorem i převodovkou.

Ferrari 288 GTO (1984–1987): Závodní auto, které se k závodění nikdy nedostalo

9.prosince
Ferrari 288 GTO vycházelo ze staršího modelu 308 GTB a bylo homologované pro skupinu B v rallye. Zadní kola poháněl motor V8 s dvojicí turbodmychadel, umístěný podélně před zadní nápravou.

Peugeot 309: Kompakt ve stínu dvěstěpětky (1. díl)

4.prosince
Peugeot 309 se zrodil z kompromisu a byl tak trochu outsiderem. Ani zákazníci jej nepřijali s nadšením, obchodní výsledky ale nebyly tak špatné...

Alfa Romeo P2: Vítěz Targa Florio (2. díl)

2.prosince
Alfa Romeo P2 pokračovala v úspěších i po zisku titulu mistra světa výrobců. Pro poslední sezónu prošla radikálními úpravami.

Alfa Romeo P2: První mistr světa (1. díl)

27.listopadu
Automobilové závody se jezdily dávno před vznikem formule 1. I oficiální světový šampionát Grand Prix má o něco delší delší historii, byť přerušenou. Původně v něm soutěžily pouze značky...

Citroën DS (1955-1977): Soutěžní speciály, kabriolety, kupé a limuzíny (4. díl)

13.listopadu
DS/ID dosáhly velkých úspěchů v motoristickém sportu. Důležitou kapitolou v historii této řady však napsaly i elegantní otevřené verze. Pomyslnou třešničku na dortu tvořily další individuální přestavby.

DKW F102 (1963–1966): Poslední dvoudobý mohykán

27.října
Osobní automobil DKW F102 byl posledním modelem automobilky Auto Union, prodávaným pod značkou DKW. Nahrazoval model Auto Union 1000 a byl jedním z posledních západoněmeckých vozů s dvoudobým motorem.

Citroën DS (1955-1977): S kočičíma očima (3. díl)

25.října
Po dvanácti letech od světové premiéry absolvoval Citroën DS nejvýraznější změnu vzhledu. Následovaly motory s elektronickým vstřikováním paliva... V zámoří se mu prorazit nepodařilo.

Honda S600 a S800 (1964–1970): Prvními auty Hondy byly sportovní roadstery a kupé

17.října
Malé sportovní roadstery a kupé série S byly prvními automobily vyráběnými sériově motocyklovou továrnou Honda. Nejvíce bylo vyrobeno modelů S600 a S800 s pohonem zadních kol malými řadovými čtyřválci s objemem 606 a 791 cm3.

Light Car Company Rocket: Lehounká vzpomínka na klasické formule

13.října
Sporťák, který skoro nic nevážil, pekelně akceleroval a poslouchal na slovo. V současnosti skoro sci-fi, na začátku 90. let se o jeden takový pokusil Gordon Murray...

Citroën DS (1955-1977): Řada ID a kombi (2. díl)

7.října
Nabídka Citroënu DS se záhy po premiéře rozšířila o jednodušší verzi ID. Dlouho na sebe nenechal čekat ani kombík. Vzhledové úpravy přicházely postupně...

Legendární DeLorean DMC-12 do detailu (1981–1982): Zpátky do budoucnosti!

7.října
DeLorean DMC-12 je dvoumístný sportovní vůz s motorem vzadu, vyráběný společností DeLorean Motor Company (DMC). Název DMC-12 s číslem označujícím cenu na americkém trhu v tisících dolarů pochází z předvýrobního období a nebyl oficiální.

Citroën DS (1955-1977): Revoluce dvojitého šípu (1. díl)

1.října
Citroën DS představoval pro automobilový svět velký skok kupředu v designu i použité technice s výjimkou motoru...

Ford Pinto (1970–1980): 3 miliony subkompaktů proti dovozu z Evropy a Japonska

26.září
Ford Pinto byl první vůz kategorie subkompaktů vyráběný americkým Fordem. Zadní kola poháněly řadové čtyřválce s objemem 1,6 a 2,0 litru, později i V6 s objemem 2,8 litru.

Automobilové veterány se vrací na mostecký autodrom. Ukázat svůj vůz může každý

25.září
Autodrom Most se 4. října 2025 stane centrem festivalu klasických aut The Most Classic se závody rakouské série Histo Cup, soutěží elegance a představením vzácných vozů včetně Ferrari 275 GTB za 50 milionů korun.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes