Zboží a Prodej |
Popis: Atoz Group
|
||||||
Žebříček nejdražších nákupních ulic podle výše nájmu: New Bond Street v Londýně nejdražší, Pařížská na 19. místě13:00 Pařížská ulice v centru Prahy, která zastupuje Českou republiku v globálním žebříčku nejdražších nákupních ulic světa podle výše nájemného, se v aktuálním vydání prestižního Main Streets Across the World (MSATW) od realitně-poradenské společnosti Cushman & Wakefield posunula oproti roku 2024 a nyní zaujímá 19. místo. S ročním nájemným 2 820 eur na metr čtvereční potvrzuje […] The post Žebříček ne… E-shopy spojily síly v boji proti kyberpodvodům. Útočníci stále častěji napodobují známé značky13:00 Kybernetické podvody v posledních letech prudce rostou a stále častěji míří na běžné zákazníky. Útočníci už nevystupují jako celebrity nebo instituce, ale vydávají se za známé e-shopy. Zakládají falešné webové stránky, profily na sociálních sítích nebo rozesílají podvodné e-maily. Na první pohled působí tyto pokusy důvěryhodně, a právě proto představují pro spotřebitele značné riziko. Na […] The … Celkem 80 % Čechů nakoupí vánoční dárky na internetu, hlavní sezona se e-shopům rozjíždí naplno19.listopadu Hlavní vánoční sezona v e-shopech startuje. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se proto ve svém každoročním výzkumu mezi spotřebiteli podívala na to, jak Češi plánují na Vánoce nakupovat. Není žádným překvapením, že využití internetových obchodů bude masivní, 80 procent nakupujících z internetové populace objedná alespoň nějaký dárek on-line. A téměř 12 procent jich ještě váhá […] The post… DoDo: Objednávky léků on-line rostou o čtvrtinu, poptávka teď zesílí19.listopadu Objem doručených zásilek z on-line lékáren roste letos o 27 procent a s nadcházející chřipkovou sezónou objemy dále výrazně porostou. Nejčastěji si české domácnosti nechávají doručit léky v úterý mezi 14 a 16. hodinou a výše jedné objednávky on-line je o 50 procent vyšší než v prodejně, uvádí doručovací společnost DoDo. České domácnosti si zvykly […] The post DoDo: Objednávky léků on-line rostou … Wolt Market se rozšiřuje do Českých Budějovic a Ústí nad Labem18.listopadu On-line supermarket Wolt Market rozšiřuje svoji síť a vstupuje do dvou dalších měst. Objednávat z něj prostřednictvím aplikace Wolt budou moci nově zákazníci z Českých Budějovic a Ústí nad Labem. Po Praze, Brně a Plzni tak získávají přístup k téměř 6 000 produktům i ve dvou dalších krajských městech. Díky vstupu Wolt Marketu do dvou […] The post Wolt Market se rozšiřuje do Českých Budějovic a Úst… APEK: Shoda na zrušení celní výjimky pro levné balíčky ze zemí mimo EU je prvním krokem k férovému trhu18.listopadu Shoda ministrů financí EU na zrušení celní výjimky na balíčky ze třetích zemí v hodnotě do 150 eur je prvním významnějším krokem k obnově férového e-commerce trhu v Evropě, tvrdí Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Zástupci organizace věří, že se podaří systém v EU nastavit tak, aby k odstranění výjimky mohlo dojít co nejrychleji a […] The post APEK: Shoda na zrušení celní výjimky pro levn… Nezávislé ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2025 odhalilo nové lídry trhu14.listopadu Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky jedenáctého ročníku. Ten opět ukázal, kterým značkám čeští zákazníci nejvíce věří. Výzkumu realizovaného společností NielsenIQ na přelomu září a října se zúčastnil reprezentativní vzorek 4 000 respondentů. Ti hodnotili téměř 900 značek v 95 kategoriích. Zákazníci v letošním ročníku zdůraznili především … Vivantis míří do kamenného retailu, první pobočku otevřel v obchodním centru Westfield Chodov14.listopadu Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v pražském obchodním centru Westfield Chodov. Zákazníci si v ní mohou zakoupit produkty z široké nabídky kosmetických a beauty značek, ale také vyzkoušet služby jako analýza pleti korejskou technologií, kterou prodejna poskytuje zdarma. Otevřením první prodejny se Vivantis pouští do nového směřování, kter… Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt13.listopadu Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce sp… Westfield Černý Most otevírá rozšířenou část centra a připojuje se ke globální značce Westfield13.listopadu Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý Most, které přináší nejen novou podobu oblíbené nákupní destinace, ale také její významné rozšíření. Nová část centra nabízí nejnovější koncepty v oblasti gastronomie, volnočasových aktivit i zábavy. Celkem je nyní v centru více než 180 obchodních jednotek, z toho více než 30 nových gastronomických a … |