Zboží a Prodej |
Popis: Atoz Group
|
||||||
Síť občerstvení Fresh Corner funguje 10 let, loni prodala 5 milionů hot dogů11:56 Koncept rychlého občerstvení Fresh Corner společnosti MOL letos slaví deset let. Výročí doprovází kampaň, která odstartovala v září. Zapojení influenceři coby Fresh Hunters budou přímo na pobočkách plnit zábavné výzvy. Občerstvení aktuálně zahrnuje více než 1 300 poboček v devíti zemích, z toho 254 v České republice. Otevření první pobočky před 10 lety zahájilo podle […] The post Síť občerstvení … Česká distribuční: Bezmála polovinu Čechů přilákají do obchodu čerstvé potraviny na titulní straně letáku16.září Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, patří mezi hlavní lákadla na titulní straně tištěných letáků a motivují téměř polovinu Čechů k návštěvě obchodu. Spotřebitelé tak dávají jasně najevo, že u čerstvých potravin vnímají jejich omezenou dostupnost a možnost ušetřit díky akční nabídce. Češi oceňují vizuálně přehledné letáky se srozumitelnými cenami, které dále zvyšují jejich […] The p… Průzkum Plzeňského Prazdroje: Klimatická změna nahrává nealkoholickým pivům16.září Průzkum pro společnosti Plzeňský Prazdroj z konce letošního léta ukazuje, jak se s rostoucí teplotou mění chuť na pivo. Zatímco při teplotách okolo 20 stupňů nebo při dešti Češi preferují ležáky, s vyššími teplotami přecházejí na desítky. Při tropických dnech, jejichž počet v posledních letech roste, pak lidé volí především nealkoholická piva. Počasí přitom ovlivňuje […] The post Průzkum Plzeňské… Kongres Čerpačka ukáže, jak proměnit výzvy v růst15.září Nové příležitosti k růstu bude hledat 13. ročník Kongresu Čerpačka, který se uskuteční 25. září v Aquapalace Hotelu Prague. Účastníci tradiční akce „načerpají“ inspiraci a nové informace, které jim pomohou proměnit náročné výzvy současného podnikání v konkurenční výhodu. Na přítomné čekají přednášky na aktuální témata, příběhy úspěšných podnikatelů zachycené ve videoreportážích nebo diskuse, kter… Kofola snížila spotřebu plastu o 700 tun ročně díky projektu ekomodulace15.září Po pěti letech intenzivních testů dokončila Kofola ČeskoSlovensko rozsáhlý projekt úprav svých obalů. Výsledkem je snížení spotřeby plastu o 700 tun ročně, úspora přibližně 17 milionů korun a zároveň jednodušší recyklace vybraných typů lahví. Projekt zahrnoval odlehčení dvaceti typů výrobků, sjednocení barev lahví, odstranění nerecyklovatelných prvků a navýšení podílu recyklátu, který se používá … Vyhledávací řádek v e-shopech nakupující nejvíce využívají v případě knih a léků12.září Vyhledávací řádek v e-shopech využívá průměrně asi 15 procent návštěvníků. V kategoriích knih a zdravotnických prostředků je to však i více než pětina všech zákazníků. Záleží ale na tom, zda si nabídku prohlížejí na počítači nebo na mobilu. Ve studii Standardy, trendy a poznatky ve vyhledávání 2025 o tom informuje technologická společnost Luigi’s Box na […] The post Vyhledávací řádek v e-shopech … Lidl zveřejnil dopad svého podnikání, na daních zaplatil 10 miliard, k HDP přispěl 50 miliardy12.září Společnost Lidl Česká republika vůbec poprvé představila závěry analýzy o ekonomickém a sociálním dopadu svého podnikání, kterou vypracovala společnost PricewaterhouseCoopers (PwC). Výsledky rozsáhlé studie potvrzují, že řetězec v Česku v roce 2024 svou aktivitou v ekonomice přispěl k HDP částkou bezmála 50 miliard korun, na daních zaplatil přes deset miliard korun, spolupracoval s více než […] T… Billa se spojila s foodorou, do 60 minut doručí zákazníkům objednávku v Českých Budějovicích, Ústí nad Labem i Pardubicích11.září Zájem českých zákazníků o quick commerce roste o desítky procent ročně. Společnost Billa Česká republika s dovážkovou službou foodora vyšly trendu vstříc a spustily spolupráci ve třech krajských městech. Zákazníci v Českých Budějovicích, Ústí nad Labem a v Pardubicích mohou nově vybírat z 8 000 položek ze sortimentu Billy, které jim foodora doručí do 60 […] The post Billa se spojila s foodorou, d… Srpnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop ovládlo Miele Experience Center v Brně11.září Soutěž Visa Czech Top Shop každý měsíc vyzdvihuje kamenné prodejny, které zákazníky zaujmou nejen dobrou obsluhou, ale i propracovaným designem a celkovou atmosférou. Také v srpnu inspektoři navštívili řadu obchodů a vybrali tři, které podle nich ukazují, jak různorodý a inspirativní může být český maloobchod. První místo získalo Miele Experience Center v Brně, umístěné v […] The post Srpnové kol… Obchod očima Jiřího Peroutky, manažera komunikace dm drogerie markt: Služba Scan&Go zlepšuje zákaznickou zkušenost a zvyšuje tr10.září Společnost dm drogerie markt rozšířila službu Scan&Go, která umožňuje skenování produktů během nákupu a pak už jen pohodlné zaplacení bez nutnosti vykládat zboží u pokladny, do všech svých prodejen. „Od celoplošného spuštění služby evidujeme její využití v řádech statisíců, což potvrzuje, že si mezi zákazníky našla své pevné místo. Zákazníci, kteří ji aktivně využívají, uskutečňují […] The post O… |