Zboží a Prodej

Popis:

Atoz Group

URL:

http://zboziaprodej.cz/

Katalog:

Publikuje:

2,2 položek/den

Zálohy na PET lahve by pro Česko byly přínosem, tvrdí studie

22:13
Čerstvě zveřejněné studie pracovní skupiny Zálohujme? potvrdily výhodnost zavedení zálohového systému v České republice. Materiál analyzuje možnosti zavedení vratných záloh na PET lahve a plechovky. Studie počítá s výší zálohy tři koruny. Po počáteční investici by byl systém plně finančně soběstačný. Vedl by též k zásadnímu omezení množství odhozených lahví v přírodě či okolo dopravních cest. S...

Novým obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je Marek Skysľak

15:14
Na pozici obchodního ředitele společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko nově nastoupil Marek Skysľak. Přišel z firmy Procter&Gamble, kde strávil téměř 19 let. Posledních šest let vykonával funkci výkonného ředitele pro ČR a SR. Společnost Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko je členem skupiny Coca‑Cola HBC, jednoho ze tří největších producentů značkových nápojů společnosti The Coca‑Cola Company […...

Roman Molek: Peníze nebo život

15:14
Před pár dny jsem měl v rámci jednoho z našich executive search projektů šanci jednat s jednou velmi úspěšnou manažerkou, která během své kariéry proměnila na zlato vše, na co sáhla. Měla skvělou strategii, úspěch střídal úspěch, rychle se učila, a tak se jí podařilo nadstandardně rychle kariérně vyrůst, až do dnešní top manažerské pozice […] The post Roman Molek: Peníze nebo život appeared fir...

Rossmann v Mělníku v novém roce s novým interiérem

21.ledna
Drogerie Rossmann v Mělníku se pro zákazníky po rozsáhlé rekonstrukci otevřela 16. ledna. Nakupující nyní mohou vybírat zboží v nově zmodernizovaných prostorech, změnou prošla i oblast vstupní zóny či způsob prezentace nabídky produktů. Další novinkou je pak rozšíření sortimentu, přibyla zde řada výrobků luxusní péče o pleť a vlasy či výrobky zdravé výživy. Nově navržený koncept […] The post Ro...

Sportovní marketing dál vzkvétá

18.ledna
V tuzemském firemním prostředí má už dávno své pevné místo i sportovní marketing. Přitom ale nejde o žádnou filantropii. Podle odborníků totiž musí každá taková aktivita dávat i obchodní smysl. Důležité není pouze samotné partnerství, ale také konkrétní projekt a člověk, který osloví širokou, tedy i zákaznickou veřejnost. Už delší dobu je všeobecně známé marketingové […] The post Sportovní mark...

Na pokračujícím růstu IKEA v Česku se podílí i on-line prodej

18.ledna
Společnost IKEA Česká republika zaznamenala ve finančním roce 2018 nárůst příjmů o 3,5 % a obrat přes 10 miliard korun. Čtyři české obchodní domy tohoto řetězce navštívilo v průběhu roku 10,2 milionu návštěvníků, z nichž bylo 5,6 milionu zákazníků. Stále více se IKEA soustředí na prodej on-line. Internetový prodej se na obratu podílí více než 569 miliony korun, což […] The post Na pokračujícím ...

Rozšířená nákupní realita buší na bránu retailu

17.ledna
Zatímco před několika lety byla rozšířená realita spojována především s hraním her, dnes je na vzestupu v dalších oblastech. Lze tak očekávat její enormní růst. Podle dostupných studií se totiž sedm z deseti odborníků domnívá, že v maloobchodu bude běžným standardem. Spotřebitelé navíc očekávají spojení virtuální a rozšířené reality s realitou fyzickou. Rozšířená a virtuální realita jsou […] Th...

Retail už není pouze distribučním kanálem

17.ledna
Jubilejní, desátý ročník konference POPAI Fórum 2018 se nesl tak trochu na vlně bilancování a ukázal, kam se za tu dobu retail posunul. Podle přednášejících není důležité jít neustále vpřed, ale dobré je také se občas zastavit a podívat se na to, co bylo učiněno, jaký to mělo efekt zda by se toho nedalo dále […] The post Retail už není pouze distribučním kanálem appeared first on Zboží&Prodej –...

Češi na Velikonoce nejčastěji barví vajíčka

17.ledna
Z průzkumu provedeného exkluzivně pro časopis Zboží&Prodej v listopadu loňského roku formou on-line dotazování společností IBRS vyplývá, že svátky jara letos oslaví 88 % Čechů a pouze 12 % tuto pro obchodníky významnou část roku ignoruje. Respondenti výzkumu uvedli, že Velikonoce nejraději tráví doma (86 %), u přátel (6 %), na dovolené (4 %), jinde (3 […] The post Češi na Velikonoce nejčastěji ...

Zboží&Prodej 1/2019: Jarní hody svědčí nejen cukrovinkám

17.ledna
Velikonoce jsou pro maloobchod společně s Vánocemi nejdůležitějším obdobím v roce. Kategorií, kde lze pozorovat zvýšené výdaje domácností, je hned několik. Jde jak o hotové pekárenské výrobky, tak sušenky, bonbony, čokoládové tyčinky, perníčky nebo třeba maso či alkohol. Návštěvnost obchodů se v době před svátky jara každoročně zvyšuje stejně jako velikost nákupního košíku. Pokud se […] The pos...
© 2000-2019 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes