Damián Brhel |
Vztahuje se k |
Nedobrá adresa: Trmickou uličku V Chaloupkách trápí hluk a ostré sousedské spory2.srpna » Ústecký deník Starousedlíci si v Trmicích na situaci v krátké ulici dlouhodobě stěžují, řeší prý potíže s často se střídajícími problémovými nájemníky v jednom z domů. Majitel nemovitosti se brání, snaží se prý na stížnosti reagovat a vyhovět, jde podle něj spíše… Firmu prodáváte, když už vás nebaví, nebo víte víc než ostatní. V Brand Embassy to bylo oboje, říká Vít Horký8.prosince » CzechCrunch S rozvojem českého startupového prostředí se stále častěji objevují exity, tedy prodeje firem do rukou nových vlastníků. Ať už jde o transakce za miliardy nebo miliony korun, pro většinu zakladatelů jde o naprosto novou zkušenost, kdy úplně nevědí, … Povedená akvizice aneb jak český startup Brand Embassy udělal dobře, když se nechal koupit izraelským obrem22.února » CzechCrunch Firma, kterou roky budovali a prožili s ní ty nejlepší i nejhorší momenty své kariéry, najednou nebyla jejich. Na druhou stranu ucítili velkou úlevu a hned začali vyhlížet nové příležitosti. Od prodeje tuzemského startupu Brand Embassy do rukou glob… Nejlepší rozhodnutí jsme dělali, když jsme byli pár týdnů před krachem, říká v CzechCrunch Podcastu Vít Horký27.ledna » CzechCrunch Šlo o jeden z největších úspěchů minulého roku na poli startupů v Česku. Pražské Brand Embassy odkoupil odhadem za stovky milionů korun izraelský gigant NICE a firma, za kterou stojí dvojice mladých podnikatelů Vít Horký a Damián Brhel, přinesla úsm… Kmotr úspěšných českých startupů loni zainvestoval 415 milionů korun. A má přírůstky22.ledna » Forbes Nejstarší středoevropský akcelerátor StartupYard sídlící v Praze loni startupům přinesl investice vy výši 415 milionů korun, což je dosavadní rekord. Zároveň si rok zlepšil významným skalpem, když došlo k prodeji BrandEmbassy – firma, za níž stojí V… Tři roky exitů. Které české startupy skončily v rukou obrů, jako nyní Beat Saber?27.listopadu » Forbes České byznysové prostředí už 24 hodin žije příběhem Beat Saberu a nespočet dalších hodin jím žít bude. Tři kluci, co se před dvěma lety začali vrtat ve virtuální realitě, pro ni postupem času vyvinuli tu vůbec nejúspěšnější hru a nakonec to celé pro… Jak se Rockaway vyplatila investice na ksicht aneb příběh o startupové jízdě s českým Brand Embassy30.května » CzechCrunch Miliony, miliony a další miliony. Neuběhne týden, aby se neobjevila nová zpráva, že český startup nebo možná teprve jen nadějný nápad získal od nějakého ... Velký český exit. Světový lídr v digitalizaci zákaznické péče NICE kupuje startup Brand Embassy21.května » CzechCrunch Na české startupové scéně se zrodil další velký úspěch. Vít Horký a Damián Brhel prodali veškeré své podíly ve startupu , který za osm ... Vít Horký z Brand Embassy: Kontrakt s telekomunikačním gigantem za více než milion dolarů je jen začátek9.května » CzechCrunch Startup Brand Embassy, za kterým stojí spoluzakladatelé Vít Horký a Damian Brhel, vznikl v roce 2011 a stal se mimořádně úspěšným projektem, který již ... |
|