Jiří Hubka |
Vztahuje se k |
Jiří Hubka: Dodávky tisku s nosičem. Neřešte více dodavatelů25.března » Zboží a Prodej Dnešní doba si přímo říká o snadná, rychlá řešení a ideálně s bonusem v podobě minimální ekologické stopy s důrazem na udržitelnost. Jak to však řešit v případě prezentačních prvků a tisků potřebných pro ně? Krátkodobé použití nosičů si přímo říká o… Tradiční a digitální nosiče – jak se komunikace mění a vyvíjí?1.dubna » Zboží a Prodej S digitálními nosiči se setkáváme na každém kroku, tak proč je nepoužívat i v komunikaci na místě prodeje. Čeho si všimnete spíše? Plakátu na zdi, nebo svítícího a pohybujícího se videa? Výhody jsou jasně patrné. Obsluha je nenáročná a zvládne ji ka… Výrobci i dodavatelé prostředků pro retail jsou optimističtí21.května » MediaGuru Výrobcům nebo dodavatelům propagačních prostředků v místě prodeje se podařilo zvládnout pandemii. Nyní již pociťují oživení. Nové Strašecí nechá přistavět budovu pro včelaře21.února » Zemědělec Nové Strašecí nechá letos přistavět budovu pro včelaře s vybavením na zpracování medu. V regionu je velmi aktivní spolek sdružující téměř stovku členů včetně mládeže a dětí. Nové zázemí poslouží k dalšímu rozvoji včelařského kroužku, o který je ve m… Jiří Hubka (Jansen Display s.r.o.): Digital signage v rukou odborníka na POS21.ledna » Dmarketing.cz K dnešnímu rozhovoru jsem si pozval pana Jiřího Hubku, zástupce firmy Jansen Display s.r.o., firmy zabývající se dlouhá léta výrobou POS systémů. Zajímalo mě jak funguje spojení s digital signage. DM: Představte nám v krátkosti vaší společnost. Jiří… Praktické rozdíly mezi běžnými a digitálními POS5.prosince » Dmarketing.cz Standardní plakátové systémy, jsou jednoduchou levnou a efektivní formou prezentace. Na druhou stranu, pokud jdete podél výkladu, kde budou umístěny vedle sebe standardní světelný plakátový rám a digitální display stejné velikosti, který Vás asi upo… |
|