Lukáš Zelený |
Vztahuje se k |
Štefanovi z e-shopu přišla místo madel lampička: Jak situaci řešit, radí Ombudsman Blesku23.dubna » Blesk.cz Místo madel do koupelny za víc než tisícovku přišla levná lampička. Pan Štefan Bača (85) věděl hned, že naletěl podvodnému e-shopu, a chtěl varovat ostatní. Netušil, že s pomocí Ombudsmana Blesku zažije pocit vítězství. Štefanovi z e-shopu přišla místo madel lampička: Bolestné 700 korun díky Ombudsmanovi Blesku22.dubna » Blesk.cz Místo madel do koupelny za víc než tisícovku přišla levná lampička. Pan Štefan Bača (85) věděl hned, že naletěl podvodnému e-shopu, a chtěl varovat ostatní. Netušil, že s pomocí Ombudsmana Blesku zažije pocit vítězství. Ministerstvo vybírá nového radního pro ČTÚ17.dubna » Lupa.cz Ministerstvo průmyslu a obchodu vypsalo výběrové řízení na člena Rady Českého telekomunikačního úřadu. Vybraný uchazeč nahradí od konce června stávajícího radního Lukáše Zeleného, kterému mandát po pěti letech končí. Nový trik podvodníků na internetu: Štefan objednal madla, přišla levná lampička!17.dubna » Blesk.cz Štefan Bača ve svých 85 letech bez problému ovládá počítač a je zběhlý v objednávání přes internet. Když na něj vyskočila reklama na koupelnová madla, klikl a vyplnil objednávku. Jenže když balíček dorazil, našel v něm levně vypadající lampu! A e-sh… Jak reklamovat služby operátora? Postup krok za krokem podle Ombudsmana Blesku18.března » Blesk.cz Minulý týden se díky Blesku podařilo Milanovi Kačmarčíkovi (67) z Orlové vyřešit problém, který měl s operátorem. Místo ústně slibované měsíční platby 700 Kč mu přišel účet na částku přes 3 tisíce… Ombudsman Blesku Mgr. Lukáš Zelený se proto rozhodl… Trápení bývalého horníka Milana (67): Drahý tarif zlevnil až Ombudsman Blesku!17.března » Blesk.cz Milana Kačmarčíka (67) z Orlové trápila smlouva, kterou uzavřel v prosinci s operátorem. V kamenné prodejně si dohodl neomezené volání za 700 korun měsíčně, jenže následně přišla faktura na doplatek 3043,51 korun. Kvůli utržené plachtě vrátit e-shopu celý dětský domeček? Lucie řeší, jak reklamovat jen část prolézačky!11.března » Blesk.cz Na Ombudsmana Blesku se s reklamacemi obracejí čtenáři často. Jak ale reklamovat pouze část výrobku, který je jinak v pořádku? Přesně to řeší Lucie Pittnerová (37) z Prahy. Lucie (37) se zlobí kvůli dětskému domečku: Jak reklamovat jen část prolézačky?11.března » Blesk.cz Na Ombudsmana Blesku se s reklamacemi obracejí čtenáři často. Jak ale reklamovat pouze část výrobku, který je jinak v pořádku? Přesně to řeší Lucie Pittnerová (37) z Prahy. Šokovaní Felix s Dádou: Drastické zálohy na energie! Tolik neprotopíme4.března » Blesk.cz Plnou hlavu starostí mají Dáda Patrasová (61) a Felix Slováček (80) nejen z rakoviny svojí dcery Aničky (28). Dodavatel jim napařil nové zálohy na plyn. Měsíčně musí za vilu na Vinohradech platit 25 000 Kč. Oba jsou ale přesvědčení, že je to moc! Hana (65) marně čekala na dárek téměř dva roky! Díky Ombudsmanovi Blesku má zpět peníze29.ledna » Blesk.cz Od března 2022 čekala paní Hana Greslová (65) marně na dárek pro vnuka. Čekala by zřejmě marně i na peníze, kdyby jí s reklamací nepomohl Ombudsman Blesku. 8 příběhů, které úspěšně vyřešil Ombudsman Blesku: Přehled nejlepších rad!9.ledna » Blesk.cz Když se do potíží vloží redakce Blesku s týmem Ombudsmana, věci se obracejí k dobrému. To může potvrdit osm čtenářů, kteří v loňském roce sebrali odvahu a vyhledali pomoc! Díky radám renomovaných právníků tak mohli zvítězit v boji, který často považ… Reklamace a vrácení vánočních dárků: Odborník na práva spotřebitelů radí, jak se nedat odbýt3.ledna » Blesk.cz Netrefil se Ježíšek s dárkem? Přestal po pár hodinách fungovat, měl špatnou velikost či vám »jen« nepadl do oka? Můžete ho reklamovat, vrátit nebo vyměnit. Není to ale vždy samozřejmost. Neobejdete se tak bez znalosti práv, která vám nabízí zákon. |
Romana Mazalová
- Psycholožka prodeje a reklamy
|