Tereza Bačová |
Vztahuje se k |
Golden Drum představil porotu, která rozdá speciální trofeje22.dubna » Marketing&Media Ve speciální porotě Golden Drum, která ocení lokálně i globálně výjimečné kampaně, reprezentuje Česko Tereza Báčová z Mediaplus. Článek Golden Drum představil porotu, která rozdá speciální trofeje se nejdříve objevil na Marketing & Media . Forum Media Light pojmenovalo kritické změny13.května » Marketing&Media Online konference Forum Media Light nabídla bonusový program v rámci teaseru na podzimní konferenci Forum Media, které se uskuteční 11. listopadu v centru 02 universum. O tom, jaké jsou aktuální trendy a postřehy v komunikaci i marketingu hýbající s… Short-termismus je zhouba4.května » Marketing&Media Tlak na okamžité výsledky a absence koncepční dlouhodobé práce značkám ve finále hodně škodí, říká Tereza Báčová z Mediaplus Prague. Poslechout si ji můžete na konferenci Forum Media Light. KOMENTÁŘ: Média u nás stojí na jednotlivcích. Proč je to šance i riziko?11.února » Marketing&Media Jestli krize něco připomněla, tak jsou to mimo jiné veškeré nadnárodnosti a systémovosti. Ovšem institucionalizaci navzdory odhalila i nepostradatelnost jednotlivce v jeho zemi. Nejen malá uskupení, ale i gigantické kolosy stojí nakonec na několika … Na Effie stage o efektivitě v digitálu vystoupí Šimečková a Friedlaenderová17.září » Marketing&Media Effie stage, která bude v rámci konference Forum Media, má další řečníky. O efektivitě reklamních kampaní v digitálním prostředí promluví Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva Nielsen Admosphere, a Hana Friedlaenderová, senior research & insi… Martin Hanzal opouští Mindshare, agentuře bude nově šéfovat Bartůněk14.září » Marketing&Media Dosavadní digitální ředitel mediální agentury Maindshare (součást Group M a skupiny WPP) se od října stane jejím šéfem. Ve své pozici bude odpovědný Zoranu Jovanovićovi, CEO pro střední a východní Evropu. Ondřej Bartůněk před prací pro Mindshare půs… Vzniká agentura Goodkin, její zakladatele spojuje působení v DDB14.září » Marketing&Media Jako čtyři rovní společníci založili Hana Fialová, Ondřej Wünsch, Mladen Grebo a Jan Havlín strategicko-kreativní agenturu Goodkin. Ta se má podle vyjádření z tiskové zprávy věnovat „positioningu a budování distinktivních značek, komunikační a obsah… World of Online bude pokračovat ve spolupráci se značkou Amica14.září » Marketing&Media Marketingová agentura World of Online (WOO) bude pokračovat ve spolupráci se značkou kuchyňských spotřebičů Amica i v roce 2021. Krom správy sociálních sítí připravila i novou strategii pro online. WOO spravuje sociální sítě Amica třetím rokem. „Za … Rudolf Kvíz je nově spolumajitelem Konektor Social. Získal 10% podíl14.září » Marketing&Media Rudolf Kvíz, který od roku 2015 vede digitální kreativní a obsahovou agenturu Konektor Social, se posunul do role partnera s 10% majetkovou účastí. „Když jsem před pěti lety do Konektoru Social přišel, věřil jsem, že se nám podaří vybudovat agenturu… Tlak na okamžité výsledky značkám ve finále hodně škodí, míní Báčová14.září » Marketing&Media Od září je Tereza Báčová zodpovědná za rozvoj byznysu pražské pobočky mediální agentury Mediaplus, do níž se přesunula z německé centrály v Mnichově. Jejím úkolem je realizovat vlajkovou myšlenku „Building Best Brands“ pro stávající a nový byznys na… Automobilist a jeho umělecké tisky dál dobývají svět motorsportu.4.září » Marketing&Media Automobilist hlásí další exkluzivní spolupráci ve světě motorsportu. Po formuli 1, jejímž je hlavním partnerem v roce oslav 70. výročí seriálu, se na uměleckých plakátech a tiscích kreativního týmu kolem manažera Pavla Turka objeví nejúspěšnější voz… Spojení MALLu se Shoptetem usnadní 21 tisícům e-shopů prodej na největším českém tržišti4.září » Marketing&Media Shoptet, česká jednička na poli vývoje e-shopových řešení, spojila síly s internetovým obchodem MALL.cz a svým zákazníkům z řad majitelů e-shopů přináší možnost ještě snáze prodávat své zboží skrze program MALL Partner. Díky doplňku, který je k disp… |
|