Tomáš Braverman |
Vztahuje se k |
Komentář: Českou e-commerce drtí zahraniční obři s miliardami na reklamu a rozvoj3.listopadu » Seznam Zprávy Na české e-shopy útočí velcí zahraniční hráči, kteří je skupují, nebo vytlačují z trhu. Mají totiž peníze na masivní reklamu. Jak tento tlak česká e-commerce řeší, píše v komentáři generální ředitel Slevomat Group Tomáš Braverman. Kam na podzimní dovolenou? Nejoblíbenější destinace Čechů překvapí, exotiku nechají spát30.října » CNN Prima NEWS Léto už dalo své definitivní sbohem a přicházejí chladné podzimní dny. Kam míří Češi na dovolenou v tomto ročním období? Většinou ne příliš daleko – dávají přednost evropským destinacím či wellness a exotická místa si nechávají na zimu. Velké oblibě… Zájezdy při podzimních prázdninách jsou již skoro vyprodané. U zbylých narostly ceny o desítky procent25.října » Český rozhlas Zájem vyrazit na dovolenou během podzimních prázdnin letos výrazně zesílil. A to natolik, že podle cestovních kanceláří jsou pobyty do řady oblíbených destinací prakticky vyprodané. Kdo chce zájezd sehnat ještě teď, musí počítat s tím, že si za něj … Tuzemské e-shopy čeká letos růst. Stěžují si ale na chování čínských tržišť10.října » Podnikatel.cz Tuzemské e-shopy letos ve většině případů skončí v černých číslech. Jsou ale mnohem víc pod tlakem ze strany čínských tržišť, jako je Temu nebo Shein, která zároveň nedodržují české zákony. Tuzemskou e-commerce čeká letos růst. Tržby některých e-shopů poskočí o více než deset procent9.října » Lupa.cz Letošní rok skončí pro tuzemskou e-commerce scénu. Některé e-shopy zaznamenávají nárůst už třetí kvartál po sobě. Na konferenci E-Bussines Forum 2024 se na tom shodli představitelé vybraných online obchodů – například místopředseda představenstva Al… Profit české e-commerce brzdí růst vstupů i levná konkurence8.října » MediaGuru Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum. V září startuje čtvrtý ročník vzdělávacího programu pro začínající podnikatelky19.července » CFOWorld Registrace do čtvrtého ročníku celosvětově úspěšného projektu Akademie pro začínající podnikatelky (Academy for Women Entrepreneurs – AWE) právě probíhá. Ženy, které mají ambice a odhodlání proměnit svůj podnikatelský sen ve skutečnost, mají možnost… Tomáš Braverman nastupuje jako CEO Slevomatu16.července » FAEI.cz Ze společnosti Heureka Group, kde působil deset let jako ředitel celé skupiny, přichází Tomáš Braverman převzít vedení největšího zážitkového portálu. Na čele Slevomatu střídá Matěje Dvorského, který se z pozice zastupujícího ředitele vrací na pozic… Tomáš Braverman nastupuje jako CEO Slevomatu16.července » Reseller Magazine Online Na pozici generálního ředitele českého zážitkového portálu Slevomat nastupuje Tomáš Braverman, který střídá Matěje Dvorského. Braverman přichází ze společnosti Heureka Group, kde působil deset let jako generální ředitel celé skupiny. Tomáš Braverman nastupuje jako CEO Slevomatu15.července » MediaGuru Tomáš Braverman nastupuje jako CEO Slevomatu, střídá Matěje Dvorského15.července » FeedIT.cz Na pozici generálního ředitele největšího českého zážitkového portálu Slevomat nastupuje Tomáš Braverman, který střídá Matěje Dvorského. Braverman přichází ze společnosti Heureka Group, kde působil deset let jako generální ředitel celé … Continue re… Tomáš Braverman nastupuje jako CEO Slevomatu, střídá Matěje Dvorského15.července » Kurzy.cz Na pozici generálního ředitele největšího českého zážitkového portálu Slevomat nastupuje Tomáš Braverman, který střídá Matěje Dvorského. Braverman přichází ze společnosti Heureka Group, kde působil deset let jako generální ředitel celé skupiny. |
|