|
Vztahuje se k |
Černá kostka představila svou vizuální identitu, propojuje inovace a lidskost28.listopadu » Magazín POSITIV Nová vizuální identita moderní knihovny v Ostravě Černá kostka představila svou vizuální identitu, odvážně kombinuje inovace a lidskost. Nově vznikající moderní knihovna v Ostravě získává svou vizuální tvář. Autorem návrhu, inspirovaného tvarem i… Budoucí ikona Ostravy. Černá kostka představila vizuální identitu27.listopadu » Magazín PATRIOT Nově vznikající moderní knihovna v Ostravě, která se má stát moderní ostravskou dominantou, získává od svých zakladatelů svou vizuální tvář. Ta vychází z prostého, ale elegantního a uhrančivého tvaru ikonické budovy, kterou už začínají do výšky form… Soud vrátil případ parkovacího domu v Pardubicích, musí padnout nová obžaloba26.listopadu » Metro Soud vrátil k došetření případ ovlivnění zakázky na stavbu parkovacího domu v Pardubicích. Státní zástupkyně se bude muset vypořádat s jeho připomínkami a obžalobu podat znovu. České televizi to potvrdil mluvčí Okresního soudu v Pardubicích Karel Go… Černá kostka podle Černohouse. Symbol proměny Ostravska má vizuální styl26.listopadu » Metro Vizuální identitu Černé kostky – Centra digitalizace, vědy a inovací, které za 2,6 miliardy korun vzniká v Ostravě, navrhl český typograf a designér Roman Černohous. Do soutěže se přihlásila desítka tvůrců či studií, porota vybrala vizi Černohouse. … Černá kostka s osobností: vizuální styl novodobé knihovny Moravskoslezského kraje přináší otevřenost a hravost26.listopadu » czechdesign.cz Projekt Černá kostka, jeden z nejvýznamnějších investičních projektů Moravskoslezského kraje, budoucí centrum digitalizace, vzdělávání a inovací v Ostravě, představil svou vizuální identitu. Návrh Romana Černohouse, který zvítězil v designérské sout… Černá kostka v Ostravě získala vizuální identitu od designéra Romana Černohouse26.listopadu » Moravskoslezský deník Vizuální identitu Černé kostky - Centra digitalizace, vědy a inovací, které za 2,6 miliardy korun vzniká v Ostravě, navrhl český typograf a designér Roman Černohous. Do soutěže se přihlásila desítka tvůrců či studií. Porota vybrala vizi Černohouse. … Tudy do vaší ordinace a na porodní sál. Designérský výzkumný projekt pomohl vyvinout orientační systém, který usnadní navigaci24.května » czechdesign.cz Ústav pro péči o matku a dítě (ÚPMD) ve spolupráci s odbornou organizací Czechdesign vyvinul nový orientační systém. V designérském dialogu zvítězil grafický tým Romana Černohouse ve spolupráci s Esté architekti. Advokátní kancelář ROWAN LEGAL mění vizuální identitu23.května » Nová Večerní Praha Advokátní kancelář ROWAN LEGAL změnila podobu své vizuální komunikace. Nově se prezentuje stylem od... Kudy kam? Výzkum Czechdesignu v Ústavu pro péči o matku a dítě je v další fázi. Představujeme dva designérské týmy17.května » czechdesign.cz Výzkumný tým Czechdesign, jedno zadání, dva designérské týmy, progresivní vedení porodnice v Podolí a jedna velká motivace všech zlepšit service design v Ústavu pro péči o matku a dítě (ÚPMD). Představujeme další fázi našeho projektu věnujícího se z… Soutěž na novou vizuální identitu města Cheb21.srpna » czechdesign.cz „Není to úplně město z knížek, aspoň z mýho pohledu, udělejte nad tím křížek a hurá do Chebu!“ Song kapely Chinaski „Hurá do Chebu“ je dnes už jen úsměvným odkazem divokých 90. let, kdy západočeské město platilo za populární cíl návštěvníků pochybný… Jak to mohlo dopadnout? Představujeme návrhy v soutěži na vizuální styl Ústí nad Labem26.března » czechdesign.cz Z celkem 84 návrhů vybírala porota v rámci designérské soutěže, kterou pro severočeské krajské město pořádala odborná organizace Czechdesign. Do finále postoupilo 5 odlišných konceptů, z nichž nejvíce zaujal ten od Trifor studia. Seznamte se i s dal… Historický Cheb hledá novou vizuální identitu v soutěži pořádané odbornou organizací Czechdesign11.března » czechdesign.cz Kromě nového loga získá západočeský Cheb i ucelený směr prezentace a komunikace, který pomůže oslovit nejen návštěvníky města, ale především jeho obyvatele. Jednou z klíčových motivací vedení města pro realizaci projektu jednotné vizuální identity j… |
|