|
Vztahuje se k |
Jak to mohlo dopadnout? Představujeme návrhy ze soutěže na vizuální identitu Frýdlantu6.května » czechdesign.cz V soutěži pořádané organizací Czechdesign našlo severočeské město Frýdlant svůj historicky první vizuální styl. Koncept od studia Gradual (Markéta Steinert, Adam Uchytil, Martin Egrt, Kristýna Marková) přinesl městu moderní grafickou prezentaci resp… Český orienťák startuje do nové sezony s novým jménem i vizuální identitou12.dubna » sportovnilisty.cz Orientační sporty v Česku vstupují do nové etapy. Od dubna 2025 se veřejnosti i celému sportovnímu prostředí představují pod jednotnou značkou Český orienťák, která spolu s novou vizuální identitou spojuje všechny čtyři orientační sporty – orientačn… Přerov představil logo, jehož cílem je nejen spojovat město s obyvateli15.března » iRegiony Impuls Město Přerov hledalo jednotný vizuální styl. A našlo jej. Život mu vdechla trojice designérek – Tereza Drábková, Katarína Jamrišková a Ivana Stránská, jejichž návrh se nejvíc líbil. Město nové logo představilo na náměstí TGM – na akci nechyběly balo… Město, které spojuje. Přerov představuje historicky první logo a ucelenou vizuální identitu10.března » czechdesign.cz Nový vizuální styl vychází z charakteru města Přerova, pracuje s přívětivou typografií, piktogramy i barevností. Koncept spojení a identitu navrhlo trio designérek v rámci soutěže organizace Czechdesign. Město Frýdlant představuje vizuální identitu a logo s odkazem na svou jedinečnou geografii a historii21.listopadu » czechdesign.cz Koncept od studia Gradual (Markéta Steinert, Adam Uchytil, Martin Egrt, Kristýna Marková) sjednocuje komunikaci města a přináší moderní grafickou prezentaci respektující historický odkaz. Identita vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Cze… Frýdlant představil nový vizuální styl20.listopadu » Frýdlant Zastupitelům města a veřejnosti byl v listopadu představen návrh nového vizuálního stylu města, který vzešel z designérské soutěže pořádané městem Frýdlant ve spolupráci s organizací Czechdesign. Vítězný návrh pochází od studia Gradual (Markéta Stei… Město Frýdlant představuje vizuální identitu a logo s odkazem na svou jedinečnou geografii a historii7.listopadu » czechdesign.cz Koncept od studia Gradual (Markéta Steinert, Adam Uchytil, Martin Egrt, Kristýna Marková) sjednocuje komunikaci města a přináší moderní grafickou prezentaci respektující historický odkaz. Identita vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Cze… V minulém týdnu proběhlo zasedání poroty grafické soutěže na vizuální styl města Frýdlant.2.října » Frýdlant Soutěže, kterou spoluorganizuje odborná organizace Czechdesign zastoupená projekt managerkou Zuzanou Machovou, se zúčastnila grafická studia Ondřej Zámiš, Matouš Design a tým autorů Markéta Steinert, Adam Uchytil a Martin Egrt. Ve čtvrtek 26. září proběhlo zasedání poroty grafické soutěže na vizuální styl města Frýdlant.2.října » Frýdlant Soutěže, kterou spoluorganizuje odborná organizace Czechdesign zastoupená projekt managerkou Zuzanou Machovou, se zúčastnila grafická studia Ondřej Zámiš, Matouš Design a tým autorů Markéta Steinert, Adam Uchytil a Martin Egrt. Frýdlant: Město získá nový vizuální styl16.srpna » ParlamentniListy.cz Město Frýdlant ve spolupráci s organizací Czechdesign vyhlásilo designérskou soutěž na novou vizuální identitu města. Soutěž je jednokolová a účastní se jí čtyři renomovaná grafická studia: studio Lomeno, Matouš Design Studio, tým autorů Ondřej Zámi… Jak to mohlo dopadnout? Trutnov s novým logem a identitou24.července » czechdesign.cz Město Trutnov představilo svou vizuální identitu od studia HMS Design, které zvítězilo v designérské soutěži pořádané organizací Czechdesign. Seznamte se i s dalšími soutěžními návrhy od Elišky Vojtěch, StudioXY, dua Věra Marešová a Yary Abu Aataya … Grafická sklizeň. Představujeme vybraná loga a vizuály jara 202427.května » czechdesign.cz Čím dál tím více veřejných institucí a soukromých firem si uvědomuje důležitost jednotného vizuálního stylu a silného loga. Efektivní logo by mělo danou instituci odlišovat od ostatních, vytvářet identitu celé značky a být ideálně dobrým základním k… |
|