Jaromír Ehrenberger |
Vztahuje se k |
Jak rozezpívat děti, které neladí31.října » Metodický portál RVP Všichni známe ten zoufalý pocit, když po zadání prvního tónu písničky se nám v odpověď ozve celý vějíř dětských tónů. Co dětem nelze upřít, je snaha udělat nám radost. Některé děti však nemohou udělat to, s čím se dosud nesetkaly – naladit svým hlas… Jak rozezpívat děti, které neladí17.října » Metodický portál RVP Všichni známe ten zoufalý pocit, když po zadání prvního tónu písničky se nám v odpověď ozve celý vějíř dětských tónů. Co dětem nelze upřít, je snaha udělat nám radost. Některé děti však nemohou udělat to, s čím se dosud nesetkaly – naladit svým hlas… Se zpěvem ve škole začínejme od základů29.srpna » Metodický portál RVP Článek se zabývá rozvojem hudebnosti dětí v kolektivu. Kriticky posuzuje zásadu jednoty sluchového a hlasového vývoje, která v praktikované podobě přestala být účinnou součástí metodiky školní hudební výchovy. Naučme děti v mateřské škole kouzlo „souznění tónů“7.srpna » Metodický portál RVP V mateřské škole se stále častěji setkáváme s dětmi, které nemají sluchovou a hlasovou zkušenost se zpěvem. Proto by jejich cesta za písničkou měla začít ovládnutím základní pěvecké dovednosti – schopnosti přiladit se hlasem ke slyšenému tónovému vz… První kroky tónové prvouky – slabiky24.dubna » Metodický portál RVP Další díl seriálu Hudební výchova, tentokrát o rozvoji hudebního sluchu nepěveckou (pohybovou) nápodobou tónových slabik. Základy hudební gramotnosti15.prosince » Metodický portál RVP Článek se zabývá nedostatečnou úrovní hudební výchovy na základních školách a s využitím poznatků hudební psychologie navrhuje potřebné změny v metodických postupech. Rozvoj dětské hudebnosti z nulové počáteční úrovně14.dubna » Metodický portál RVP Článek se zabývá hudební výchovou na mateřské a základní škole. Poukazuje na nutnost prvotního vytvoření tónových představ ve sluchové paměti dětí a schopnosti jejich hlasové nápodoby. Definuje základní tónové slabiky v procesu jejich odvození z poh… Rozvoj hudebního sluchu při modelování tónů (covid necovid)9.června » Metodický portál RVP Mezi první problémy, které musí řešit učitel při hudební výchově, patří nedostatečně rozvinutý hudební sluch dětí. K nápravě slouží kinestetická metoda modelování tónů. Bez položení základů hudebního vnímání by zůstala krása hudební kultury pro mnoh… Rozvoj hudebního sluchu při modelování tónů (covid necovid)3.června » Metodický portál RVP Mezi první problémy, které musí řešit učitel při hudební výchově, patří nedostatečně rozvinutý hudební sluch dětí. K nápravě slouží kinestetická metoda modelování tónů. Bez položení základů hudebního vnímání by zůstala krása hudební kultury pro mnoh… Rozvoj hudebního sluchu při modelování tónů (covid necovid)31.května » Metodický portál RVP Mezi první problémy, které musí řešit učitel při hudební výchově, patří nedostatečně rozvinutý hudební sluch dětí. K nápravě slouží kinestetická metoda modelování tónů. Bez položení základů hudebního vnímání by zůstala krása hudební kultury pro mnoh… Rozvoj hudebního sluchu při modelování tónů (covid necovid)22.května » Metodický portál RVP Mezi první problémy, které musí řešit učitel při hudební výchově, patří nedostatečně rozvinutý hudební sluch dětí. K nápravě slouží kinestetická metoda modelování tónů. Bez položení základů hudebního vnímání by zůstala krása hudební kultury pro mnoh… |
|