Zuzana Erbenová |
Vztahuje se k |
Zahradnictví v Ústeckém kraji zažívají těžké období, lidé nakupují méně17.dubna » Zemědělec Zahradnictví v Ústeckém kraji zažívají jedno z nejhorších období. Zdražování se promítlo i do jejich produkce, na druhou stranu zákazníci […] Pizza Hut: S novým konceptem míříme i do menších měst8.června » MediaGuru Zoptimalizovali jsme byznys model, který umožňuje franšízantům vstup i do menších měst, říká Josef Vavrinec, market director značky Pizza Hut. Mlékárenský trh je složitý, privátní značky zajištují stabilitu26.května » MediaGuru Výroba privátních značek je jednou z cest, jak udržet výrobní kapacitu. Aktuálně tvoří zhruba 40 % z celkového objemu výroby společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí. Smarty Brands: Slogan „Stačí pípnout“ podpoří omnichannel17.května » MediaGuru Smarty Brands po expanzi na maloobchodní trh přichází i s novou komunikační strategií. Slibuje si od ní, že zákazníkům poskytne omnichannel zážitek, říká Rudolf Konečný, obchodní ředitel skupiny Smarty Brands. Sonnentor: Neprodáváme v řetězcích, partneři to oceňují5.května » MediaGuru Distribuční síť máme rovnoměrně pokrytou mezi prodejny, velkoobchody a e-shop. Podporujeme tak prodej v regionech a návrat tradičních menších obchodů do měst, říká Josef Dvořáček, ředitel a spolumajitel Sonnentor. HP novou prodejnou necílí jen na klasické koncové zákazníky28.dubna » MediaGuru Zákazník tu najde produkty, které se běžně v retailových obchodech neprodávají, říká Erika Lindauerová, generální ředitelka HP pro ČR, SK a Maďarsko. Kinley Tonic: Růst prodejů umožnil ztrojnásobit marketingové výdaje12.dubna » MediaGuru Loni činil nárůst prodejů Kinley Tonic 100 % a rok předtím dokonce 220 %. Díky tomu se značka stala lídrem na trhu, říká Jakub Will Loos, marketingový ředitel The Coca-Cola Company. Výrobce značky Pikao zvažuje její další prodejní formáty24.března » MediaGuru Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel Mlékárny Hlinsko. Lidl: Prodej potravin na našem e-shopu teď neplánujeme8.března » MediaGuru Lidl pokračuje v expanzi a ve výstavbě má sedm nových prodejen. I nadále ale platí, že prodej potravin prostřednictvím e-shopu aktuálně neplánuje, říká Michal Farník, jednatel společnosti Lidl. Dedoles: Česko tvoří přes 30 % tržeb, chystá se vlajková prodejna15.února » MediaGuru Dedoles letos plánuje otevřít nejméně pět prodejen a rozhlíží se po atraktivní lokalitě v Praze pro svou vlajkovou prodejnu, říká Pavla Halašová, country manažerka Dedoles CZ. Vafo: Pro komunikaci petfood se osvědčila kombinace TV a online9.února » MediaGuru Společnosti Vafo se osvědčila dlouhodobá kombinace TV a online. „Buduje rychle povědomí o značce a dokáže nést emoce," říká šéf marketingu Martin Šámal. Asko: Nabídka plánování nábytku offline i online je nutností2.února » MediaGuru Asko otevřelo své první plánovací studio. Jedná se o nový koncept, který by měl zákazníkům přiblížit to nejlepší z našeho sortimentu, říká Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka Asko – Nábytek. |
|