15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Zuzana Erbenová

Vztahuje se k

Zahradnictví v Ústeckém kraji zažívají těžké období, lidé nakupují méně

17.dubna » Zemědělec
Zahradnictví v Ústeckém kraji zažívají jedno z nejhorších období. Zdražování se promítlo i do jejich produkce, na druhou stranu zákazníci […]

Pizza Hut: S novým konceptem míříme i do menších měst

8.června » MediaGuru
Zoptimalizovali jsme byznys model, který umožňuje franšízantům vstup i do menších měst, říká Josef Vavrinec, market director značky Pizza Hut.

Mlékárenský trh je složitý, privátní značky zajištují stabilitu

26.května » MediaGuru
Výroba privátních značek je jednou z cest, jak udržet výrobní kapacitu. Aktuálně tvoří zhruba 40 % z celkového objemu výroby společnosti Mlékárna Valašské Meziříčí.

Smarty Brands: Slogan „Stačí pípnout“ podpoří omnichannel

17.května » MediaGuru
Smarty Brands po expanzi na maloobchodní trh přichází i s novou komunikační strategií. Slibuje si od ní, že zákazníkům poskytne omnichannel zážitek, říká Rudolf Konečný, obchodní ředitel skupiny Smarty Brands.

Sonnentor: Neprodáváme v řetězcích, partneři to oceňují

5.května » MediaGuru
Distribuční síť máme rovnoměrně pokrytou mezi prodejny, velkoobchody a e-shop. Podporujeme tak prodej v regionech a návrat tradičních menších obchodů do měst, říká Josef Dvořáček, ředitel a spolumajitel Sonnentor.

HP novou prodejnou necílí jen na klasické koncové zákazníky

28.dubna » MediaGuru
Zákazník tu najde produkty, které se běžně v retailových obchodech neprodávají, říká Erika Lindauerová, generální ředitelka HP pro ČR, SK a Maďarsko.

Kinley Tonic: Růst prodejů umožnil ztrojnásobit marketingové výdaje

12.dubna » MediaGuru
Loni činil nárůst prodejů Kinley Tonic 100 % a rok předtím dokonce 220 %. Díky tomu se značka stala lídrem na trhu, říká Jakub Will Loos, marketingový ředitel The Coca-Cola Company.

Výrobce značky Pikao zvažuje její další prodejní formáty

24.března » MediaGuru
Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel Mlékárny Hlinsko.

Lidl: Prodej potravin na našem e-shopu teď neplánujeme

8.března » MediaGuru
Lidl pokračuje v expanzi a ve výstavbě má sedm nových prodejen. I nadále ale platí, že prodej potravin prostřednictvím e-shopu aktuálně neplánuje, říká Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.

Dedoles: Česko tvoří přes 30 % tržeb, chystá se vlajková prodejna

15.února » MediaGuru
Dedoles letos plánuje otevřít nejméně pět prodejen a rozhlíží se po atraktivní lokalitě v Praze pro svou vlajkovou prodejnu, říká Pavla Halašová, country manažerka Dedoles CZ.

Vafo: Pro komunikaci petfood se osvědčila kombinace TV a online

9.února » MediaGuru
Společnosti Vafo se osvědčila dlouhodobá kombinace TV a online. „Buduje rychle povědomí o značce a dokáže nést emoce," říká šéf marketingu Martin Šámal.

Asko: Nabídka plánování nábytku offline i online je nutností

2.února » MediaGuru
Asko otevřelo své první plánovací studio. Jedná se o nový koncept, který by měl zákazníkům přiblížit to nejlepší z našeho sortimentu, říká Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka Asko – Nábytek.

Tato informační stránka o Zuzana Erbenová zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Zuzana Erbenová" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2024 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes