|
Vztahuje se k |
Výzkumy odhalují, jak generativní AI ovlivňuje lidské učení25.března » Metodický portál RVP Zpráva o analýze závěrů aktuálních výzkumů, kterou udělala odbornice na výukové využití AI Philippa Hardman, odhalující negativní dopad LLM na nekontrolované využití ve vzdělávání. Má být AI pro učitele podpůrná či nahrazující?8.dubna » Metodický portál RVP Zpráva o tom, jak vidí aktuální vývoj AI ve vzdělávání špičková cambridžsko-harvardská výzkumnice zabývající se online výukou Philippa Hardman. Design vzdělávání s využitím AI podle Philippy Hardman9.ledna » Metodický portál RVP Zpráva o aktuálních výsledcích práce cambridžské a harvardské výzkumnice s 20letou zkušeností s online a hybridní výukou Philippy Hardman. Design vzdělávání s využitím AI podle Philippy Hardman3.ledna » Metodický portál RVP Zpráva o aktuálních výsledcích práce cambridžské a harvardské výzkumnice s 20letou zkušeností s online a hybridní výukou Philippy Hardman. |
|