Marek Hlavica |
Vztahuje se k |
APRA: Komunikace státu selhává, nevypisuje veřejné zakázky21.března » MediaGuru Podíl komunikace státu a veřejného sektoru na celkovém obratu trhu PR služeb netvoří v Česku ani jedno procento, poukazuje asociace APRA. Reklama v oknech tramvají ztěžuje výhled. Dejte nám slevu, volají cestující9.března » iRegiony Impuls Cestujícím městskou hromadnou dopravou jsou trnem v oku reklamní polepy na tramvajích, které často pokrývají i okna. Na sociálních sítích se nechávají slyšet, že toto je přijatelné jedině v případě, že by se snížily ceny jízdného. „Příjmy z reklamy … Babiš si protiřečil, Fiala se neumí prodat, srovnávají experti na komunikaci10.ledna » iDNES.cz Češi ztrácejí víru ve veřejné instituce, což může vést k oslabování demokracie. Současné vládě se ve strategické komunikaci příliš nedaří, oproti předchozí vládě Andreje Babiše se podle oslovených odborníků nezlepšila. Přitom například úspěšný boj s… Tramvaj s Ježíšem budí rozpaky. I taková reklama je v pořádku, říká DPP13.prosince » iRegiony Impuls „Já jsem dveře. Ježíš,“ přečte si cestující vertikální nápis při vstupu do vozu tramvaje a podívá-li se kamkoliv jinam, čte zase jiný Ježíšem podepsaný text. Nejde přitom o vánoční tematiku, ale kampaň Apoštolské církve, která využívá reklamní ploch… Je to ještě reklama? Lihovarníci z Ostravy vzkřísili Hitlera a způsobili poprask3.prosince » Moravskoslezský deník Podle výpisu z obchodního rejstříku jsou na trhu necelého půl roku. I tak už stihli ostravští lihovarníci ze společnosti Profesionální Alkoholici pořádně rozvířit vody na sociálních sítích, kde v minulých dnech zveřejnili svoji reklamní kampaň na sv… Lihovarníci chtějí navázat na Českou sodu. Vzkřísili Hitlera a způsobili poprask2.prosince » Deník.cz Podle výpisu z obchodního rejstříku jsou na trhu necelého půl roku. I tak už stihli ostravští lihovarníci ze společnosti Profesionální Alkoholici pořádně rozvířit vody na sociálních sítích, kde v minulých dnech zveřejnili svoji reklamní kampaň na sv… Takhle lžou lékoví šmejdi. Tvrdí, že vyléčí srdce i cukrovku, za neúčinné léky inkasují tisíce19.září » Vitalia.cz Slibují zázraky na počkání a používají k tomu tváře známých českých lékařů. Někdy se zaštiťují „léčbou bez chemie“ nebo východní „medicínou“. Jenže místo toho z vás vytáhnou peníze, za které přinejmenším dostanete něco neúčinného, v tom horším jedov… Letošní Effie začala přijímat přihlášky29.června » MEDIAR Umělou inteligenci v praxi využívá přes 75 % PR agentur24.května » MediaGuru Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA. Umělou inteligenci využívá více než 75 procent PR agentur, ukazuje průzkum APRA23.května » Marketing&Media Mezi nejpopulárnější nástroje patří Chat GPT, Midjourney a funkce v grafickém editoru Canva. Agentury s AI získávají inspiraci, časovou úsporu i usnadnění práce. Článek Umělou inteligenci využívá více než 75 procent PR agentur, ukazuje průzkum APRA … Umělou inteligenci v praxi využívá více než 75 % PR agentur. Nejčastějším nástrojem je Chat GPT23.května » FeedIT.cz Drtivá většina PR agentur v Česku při práci testuje umělou inteligenci, potvrdil to vlastní výzkum Asociace public relations (APRA). Podle něj patří mezi nejpopulárnější AI nástroje Chat GPT, Midjourney a funkce … Continue reading Umělou inteligenci… |
|