|
Vztahuje se k |
Už 20. ročník České ceny za PR zná finalisty26.května » Marketing&Media APRA zveřejnila shortlist 20. ročníku oborové soutěže Česká cena za PR – Lemur. Nejvíce šancí mají Svengali, MSL a AMI, následované agenturami Grayling, Boomerang a Ogilvy s Bisone & Rose. Článek Už 20. ročník České ceny za PR zná finalisty se nejdř… Téměř všechny reklamní i PR agentury v Česku používají AI25.listopadu » MediaGuru Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA. Spotřebitelé chtějí podporovat značky, ale ty jim nedávají dost příležitostí25.července » Marketing&Media Fanoušci by byli, značky potenciál dostatečně nevyužívají, zjistil výzkum NMS Market Research pro Asociaci PR (APRA). Reprezentativní průzkum na 1002 spotřebitelích starších 15 let se zaměřil na jejich vazbu k oblíbeným značkám. Článek Spotřebitelé … Lemuři mají nové majitele, hvězdou večera se stala agentura Svengali20.června » Marketing&Media Před zaplněným sálem v prostoru Dox+ v pražských Holešovicích se dnes (20. června) večer rozdaly České ceny za PR neboli ocenění Lemur. Článek Lemuři mají nové majitele, hvězdou večera se stala agentura Svengali se nejdříve objevil na Marketing & Me… Ceny Lemur: Nejvíce prací na shortlistu mají Svengali a Boomerang20.května » MediaGuru Z celkem 325 přihlášek vybrala porota odborníků 116 prací, které budou soutěžit ve 24 kategoriích soutěže PR komunikace Lemur. Česká cena za PR – Lemur zná finalisty20.května » Marketing&Media Na shortlist komunikační soutěže Lemur, kterou vyhlašuje Asociace public relations (APRA), se probojovalo 116 prací. Nejvíce šancí mají Svengali Communications, Boomerang Communication a Bison&Rose. Článek Česká cena za PR – Lemur zná finalisty se n… |
|