Marek Hlavica |
Related to |
Téměř všechny reklamní i PR agentury v Česku používají AI25.November » MediaGuru Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA. Spotřebitelé chtějí podporovat značky, ale ty jim nedávají dost příležitostí25.July » Marketing&Media Fanoušci by byli, značky potenciál dostatečně nevyužívají, zjistil výzkum NMS Market Research pro Asociaci PR (APRA). Reprezentativní průzkum na 1002 spotřebitelích starších 15 let se zaměřil na jejich vazbu k oblíbeným značkám. Článek Spotřebitelé … Lemuři mají nové majitele, hvězdou večera se stala agentura Svengali20.June » Marketing&Media Před zaplněným sálem v prostoru Dox+ v pražských Holešovicích se dnes (20. června) večer rozdaly České ceny za PR neboli ocenění Lemur. Článek Lemuři mají nové majitele, hvězdou večera se stala agentura Svengali se nejdříve objevil na Marketing & Me… Ceny Lemur: Nejvíce prací na shortlistu mají Svengali a Boomerang20.May » MediaGuru Z celkem 325 přihlášek vybrala porota odborníků 116 prací, které budou soutěžit ve 24 kategoriích soutěže PR komunikace Lemur. Česká cena za PR – Lemur zná finalisty20.May » Marketing&Media Na shortlist komunikační soutěže Lemur, kterou vyhlašuje Asociace public relations (APRA), se probojovalo 116 prací. Nejvíce šancí mají Svengali Communications, Boomerang Communication a Bison&Rose. Článek Česká cena za PR – Lemur zná finalisty se n… APRA: Komunikace státu selhává, nevypisuje veřejné zakázky21.March » MediaGuru Podíl komunikace státu a veřejného sektoru na celkovém obratu trhu PR služeb netvoří v Česku ani jedno procento, poukazuje asociace APRA. Reklama v oknech tramvají ztěžuje výhled. Dejte nám slevu, volají cestující9.March » iRegiony Impuls Cestujícím městskou hromadnou dopravou jsou trnem v oku reklamní polepy na tramvajích, které často pokrývají i okna. Na sociálních sítích se nechávají slyšet, že toto je přijatelné jedině v případě, že by se snížily ceny jízdného. „Příjmy z reklamy … Babiš si protiřečil, Fiala se neumí prodat, srovnávají experti na komunikaci10.January » iDNES.cz Češi ztrácejí víru ve veřejné instituce, což může vést k oslabování demokracie. Současné vládě se ve strategické komunikaci příliš nedaří, oproti předchozí vládě Andreje Babiše se podle oslovených odborníků nezlepšila. Přitom například úspěšný boj s… |
|