Josef Kutil |
Vztahuje se k |
Dopravní stavby – metro I.D – práce před zahájením stavby (II)22.listopadu » blog.idnes.cz Pracemi před zahájením stavby metra I.D jsem se zabýval již v minulém blogu. Byly to hlavně pasportizace a příprava monitoringu. Dnes bych se chtěl zaměřit na stavbu. Dopravní stavby – metro I.D, práce před zahájením stavby17.listopadu » blog.idnes.cz Před každým zahájením, zvláště tak velké dopravní stavby, je nutné provést (mimo zajištění úředních povolení) řadu odborných činností. Myslím teď to skutečné zahájení stavby, ne to slavnostní. Dopravní stavby – metro IV. B Českomoravská – Černý most26.října » blog.idnes.cz Výstavba tohoto úseku metra začala v roce 1989 a potýkala se po celou dobu s finančními problémy a byla uváděna do provozu postupně. Dopravní stavby - obklady za stanicí metra Smíchovské nádraží4.října » blog.idnes.cz V roce 1985 se otevírala trasa metra I.B a architektura stanic byla tomuto přizpůsobena. Tím nejhorším byla stanice Moskevská, dnes Anděl. Stanice Smíchovské nádraží byla vyjímkou. Dopravní stavby – povodně v metru 2002 (2. část)26.září » blog.idnes.cz Jak se obnovovaly zatopené stanice metra po povodních v srpnu 2002 a zásadní problémy s tím spojené. Dopravní stavby - obsluha Bohnic metrem?12.září » blog.idnes.cz Nejedná se o stávající problematiku, ale o rozhodování v 90.letech minulého století kam pokračovat s metrem za stanicí Nádraží Holešovice. Dopravní stavby - nová trasa metra, možná O,E,S5.září » blog.idnes.cz Co nového by z hlediska metra mohlo vziknout, co má smysl dnes budovat a co by mělo mít z mého pohledu v dopravě prioritu. Metro IV.B - Českomoravská - Černý most - Nová rakouská tunelovací metoda NRTM16.května » blog.idnes.cz V roce 1995 přišel i do metra nový způsob ražby podzemních děl. Nenavazuje na ražby tehdejšími štíty, ale ražby jsou zajišťovány prvotním zajištěním ostění. Dopravní stavby - plavené tunely metra pod Vtavou3.dubna » blog.idnes.cz Mělký přechod tunelů metra mezi Holešovicemi a Trojou byl nejdříve řešen realizací ve třech jímkách v řečišti Vltavy. Nové řešení, vybetonování v suchém doku a jeho usazení do skutečné polohy bylo hodně inovativní. Dopravní stavby - Most u stanice metra Zličín27.března » blog.idnes.cz Pozemky pro stavby se nyní vykupují za vysokou cenu, ale i před 30 lety byly ceny vysoké. Mnohé peníze změnili, některé ne. Nyní stojí most už 28 let a potřebuje rekonstrukci. Co dál dopravně nejen s mostem, ale s celým územím? Dopravní stavby - Stavební řízení a obstrukce22.března » blog.idnes.cz Asi ne každý chce, aby se i u nás rychle a rozumně stavělo. Možnosti současného stavebního řádu a vytvoření aktivistických skupin (myslím, že většina aktivistů je tam hlavně kvůli svému egu), je špatně pro výstavbu u nás. Dopravní stavby - Ochranný systém metra17.března » blog.idnes.cz V době, kdy bylo nebezpečí atomové války blízko(nevyhodnocuji současnost), byly kryty na mnohých místech a pražské metro je ideální místo. Celý systém stavebních, technologických a řídících systémů se nazývá ochranný systém metra. |
Jiří Pospíšil
- Český politik
|