15
new stories - click to show

Petr Laštovka

Related to

„Je čas zpomalit“ je „po všech stránkách vynikající kampaň“

31.May » MEDIAR
"Zpomal, dokud není skutečně pozdě," vyzývají řidiče pojišťovny i Vít Klusák. Kati dali zlato. Zdroj

Budoucnost agentur tkví ve vlastních interních týmech

25.May » MediaGuru
Podle ankety společnosti Moore se místo freelancingu budou agentury spoléhat více na interní týmy. Důležití budou lidé na e-commerce.

Jak se mění fungování reklamních agentur a jaký je výhled do budoucna?

24.May » Kurzy.cz
Reklamní agentury si uvědomují nutnost transformace na nové podmínky, přesto před sebou vidí úspěšnou budoucnost. Tu naznačuje i každoroční analýza Asociace komunikačních agentur (AKA), podle níž investice do marketingu v roce 2021 zůstanou stabil...

Jaká je budoucnost reklamních agentur v ČR? Navzdory covidu nevypadá špatně

Reklamní průmysl čeká změna fungování. Dochází k oddělení koordinační činnosti od tvůrčí, která vyžaduje soustředění a klid. Více než fyzický prostor kanceláře či vily budou držet agentury pohromadě kultura, sdílené hodnoty a společný cíl.

Tato informační stránka o Petr Laštovka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Petr Laštovka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2021 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes