Aleš Hron |
Vztahuje se k |
Jak úspěšně „boostovat“ značku s WMC/Grey5.června » Marketing&Media Léta praxe i know‑how jsme se rozhodli zúročit v konzultačním programu Brand & Business Booster, díky kterému pomáháme růst značkám, jako jsou Datart nebo Košík.cz. Článek Jak úspěšně „boostovat“ značku s WMC/Grey se nejdříve objevil na Marketing &… Ekoblázni aneb Hrdinové všedních dní13.února » Marketing&Media Spotem Ekoblázni společnost PRE zase ukázala, že se kreativy nebojí. Článek Ekoblázni aneb Hrdinové všedních dní se nejdříve objevil na Marketing & Media . WMC Grey rozšiřuje strategické služby o tým pro stavění značek1.března » Marketing&Media Agentura postavila tým Brand & Business Booster, jsou v něm Jan Kořán, Alexandra Štefanisková, Aleš Hron a vede ho Jan Plajner. Madeta představuje kampaní novinku Sýr na pánev15.května » MediaGuru Madeta uvádí na trh novinku Sýr na pánev. V kampani klade důraz na rychlou přípravu, která trvá do pěti minut a ani o vteřinu déle. Statisíce na vládní TikTok? V televizi by za to byly 3 sekundy, říká expert29.ledna » Seznam Zprávy Dva influenceři dostali půl milionu korun od státu, aby na sociálních sítích propagovali vládní boj s koronavirem. Zatímco čelí kritice, že je částka přestřelená, podle oslovených odborníků je opak pravdou. Marketingové věštění. Rok 2021 ovlivní nástup generace Z i přísnější zákazníci11.ledna » Marketing&Media Tuzemští zákazníci budou očekávat „bezproblémový svět“. Zní to paradoxně, ale půjde o jeden z nejvýznamnějích trendů letošního roku, který ovlivní místní byznys. Ukazují to předpovědi sedmi významných osobností českého marketingu, které vyzpovídal D… |
Pavel Soukup
- Český herec
|