Jan Plajner |
Vztahuje se k |
To chceš zažít. Letní kampaň značky Fixed vznikla na Madeiře9.května » Marketing&Media Slunce, moře a celá řada produktových novinek. To je letní kampaň „To chceš zažít“ české značky Fixed, která se zaměřuje na příslušenství k elektronickým zařízením. Koncept vznikl v agentuře WMC/GREY, vše ostatní bylo realizováno už interně. Článek … Zážitkový portál Bombadar přichází se zajímavou B2B kampaní pro nové partnery9.února » MEDIAR Bombadar, jeden z největších hráčů na trhu zážitkových dárků v Litvě, Lotyšsku a Polsku, podpoří expanzi na český trh speciální akcí pro B2B klienty s 99% slevou na provizi z prodeje. Pro široký výběr dárků na jednom místě, je společnost připravena … Startupy, které jsou vidět. Topic PR pomáhá firmám vstupovat na trh25.listopadu » MEDIAR Získat podíl na trhu rychle, efektivně a bez nákladné nadlinkové kampaně? To řeší spousta firem od startupů až po nadnárodní obry. Pokud nechybí odvaha vystavit se kritickému zraku médií, dokáže dobře odvedené PR zatopit i daleko silnější konkurenci… Jan Plajner se stal marketingovým ředitelem Fixed.zone24.listopadu » MediaGuru Jan Plajner se po deseti letech strávených v agentuře WMC Grey stává ředitelem marketingu české značky Fixed.zone. UkrajinaAgentury pomáhají Ukrajině i finančně1.března » Marketing&Media Vedle kampaní na podporu země odolávající invazi se agentury připojují s finančními příspěvky. Ukončují rovněž spolupráce s ruskými firmami. |
|