Ondřej Roček |
Vztahuje se k |
Kde budou letos na Mělnicku měřit radary? Loni vynesly pokuty přes deset milionů26.ledna » Mělnický deník /FOTO, VIDEO/ Tisíce řidičů, které na Mělnicku usvědčily radary z příliš rychlé jízdy městy nebo vesnicemi, loni platily pokutu. Nejdrsnější z nich se řítil Českolipskou v Mělníku rychleji než na dálnici, vytáhl to na 146 kilometrů v hodině. Ke stáv… Zážitkový portál Bombadar přichází se zajímavou B2B kampaní pro nové partnery9.února » MEDIAR Bombadar, jeden z největších hráčů na trhu zážitkových dárků v Litvě, Lotyšsku a Polsku, podpoří expanzi na český trh speciální akcí pro B2B klienty s 99% slevou na provizi z prodeje. Pro široký výběr dárků na jednom místě, je společnost připravena … LimoPivo startuje v srpnu reklamní kampaň10.srpna » MediaGuru Od poloviny srpna nasazuje nová značka LimoPivo reklamní kampaň. Nasazena bude v rádiu i na sociálních sítích. LimoPivo spouští rozhlasovou kampaň9.srpna » Marketing&Media Značka ovocného piva vedle rozhlasových spotů podpoří svou image na sítích i fotografiemi od Alžběty Jungrové. Na trh vstupuje nová značka radlerů LimoPivo10.června » MediaGuru Za novou značkou limonádového piva LimoPivo stojí Pivovar Rychnov nad Kněžnou, Podorlická sodovkárna a Ondřej Roček. Reprezentace U12 - výběrový kemp22.března » SK Pegas Sedlčany Oficiální stránky softballového klubu SK Pegas Sedlčany. Historie klubu, fotky, kontakty, softball - historie ... Roček: Image dovozových lihovin obecně upadá14.července » MediaGuru Zatímco karibským rumům a ginům pomalu odzvoňuje, na svou chvíli teprve čeká tequila, vodka a skotská whisky, myslí si Ondřej Roček. Značky Mews a Komix mění vizuální identitu. Obě odkazují na vesmír11.listopadu » Marketing&Media Mews má novou vizuální identitu. Má vyjadřovat propojení technologie s pohostinstvím, odkazovat k NASA a odráže směr, kterým se firma vyvíjí. Rebrandingem prochází rovněž společnost Komix – i ta odkazuje na vesmírnou tématiku. Český startup Mews, kt… |
Jaroslava Wenigerová
- politik za ODS
|