|
Vztahuje se k |
Úklid, co baví Gen Z: jak Vileda ve spolupráci s Fragile vyprodala e-shop16.června » MEDIAR Reality show na TikToku a Metě, která změnila vnímání úklidu a hlavně značky Vileda, popisuje Michaela Mihók, deputy client service director agentury Fragile. Slow Down Radio požádalo o digitální licenci, jako čtyřicáté v Česku15.června » MEDIAR Internetová stanice, která staví na black music a nabízí mix hudby od jazzu, soulu, funku až po hip-hop, začala vysílat loni v říjnu. Z nezávislých digitálních rádií bude teprve šesté. Marketing skupiny Conteg řídí nově Pavel Orálek13.června » MediaGuru Jiří Kaleta se z postu marketingového ředitele Conteg Group posunul na post COO. Jeho post zaujal Pavel Orálek. ČT získala za květen 96.000 nových poplatníků, Český rozhlas přes 90.00012.června » MEDIAR Změna definice rozhlasového a televizního přijímače přinutila majitele chytrých zařízení připojitelných k internetu přihlásit se k hrazení poplatků, jimž se říkalo koncesionářské. Tváří rozvážky Wolt se stal herec Owen Wilson12.června » MEDIAR První oficiální tváří původně finské rozvozové služby Wolt se stal americký herec Owen Wilson. Vystupuje v mezinárodní kampani, která v digitálním prostředí včetně streamingových platforem poběží celkem v 25 zemích. Propaguje novou službu Wolt+, pla… |
|