Pavlína Louženská |
Vztahuje se k |
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu14.března » iHNED.cz Před devíti lety založily tři ženy – Lucie Audi, Pavlína Louženská a Aneta Martinek – facebookovou skupinu #HolkyzMarketingu. Začaly pomáhat ženám prorazit v marketingovém prostředí, sdružovat se a vzájemně propojovat. Během let... Holky těžší to maj. Podnikatelky řekly, co čeká ženy v byznysu8.března » Finmag Děti básničku, muži kytičku. Máme tu Mezinárodní den žen. Básnička a kytička jsou jistě fajn, ale možná by ženy spíš ocenily něco jiného. Například rovné příležitosti. V podnikání je u nás ženy jistě mají: nic jim v rozjetí byznysu přece nebrání. Je… #HolkyzMarketingu letos vyrostly na dvojnásobek8.prosince » MediaGuru Vzdělávací platforma #HolkyzMarketingu v letošním roce zdvojnásobila svůj obrat na 20 milionů korun. Mají peníze a nebojí se utrácet. Generace 50+ ukrývají obří potenciál4.listopadu » Finmag Zákazníci snů. Tak by se daly pojmenovat generace dnešních padesátníků a šedesátníků, které mají dostatek prostředků a nebojí se je utratit. Právě ony dost možná skrývají klíč k prosperitě firem. Tak proč je tak moc ignorujeme? KURÁTORSKÉ KLIKÁNÍ #55: ČERVENEC 20232.srpna » Co mi udělalo radost Červenec byl velmi povedený. Prvních šest dní ještě na Moravě, další už s maminkou v Malajsii. Hodně vaření, pečení, jezení, procvičování češtiny s Benjamínem, dost knížek ( hele ), běhání, plavání!, nějaký podcast, prostě prázdniny. Milovala jsem k… Jak vydělat na budoucnosti i na státu28.května » Finmag Lidská prozíravost změnila svět. Dneska díky tomu dokážeme předvídat budoucnost tak úspěšně, až z toho mrazí. Stejně jako z toho, že Česko vykazuje po Rusku druhý nejvyšší počet miliardářů napojených na stát. Vítejte u nového Finmag newsletteru. Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská25.května » Finmag Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v byznysu zaměřit? Zní to jako věštění z křišťálové koule, ale Pavlína Louženská právě takové predikce umí. Na jejich základě pak radí firmám, na co se zaměřit. „I … Konference #HZM: AI marketingu pomůže, klíčová je ale autenticita8.května » MediaGuru Umělá inteligence při správném využívání ulehčí marketérům práci, stále je však klíčová autenticita a ochota přizpůsobit se novým technologiím a trendům. Jak se temná minulost proměňuje v temnou budoucnost7.května » Finmag Dnešní výběr ze čtení ve Finmag newsletteru je neveselý. Pojídají se v něm prapředkové a nerodí potomci. Ale nabídne sem tam i záblesk naděje. Navíc určitě víte, že minulost ani budoucnost vlastně nejsou, že žijete jenom teď, v tomhle bodě. |
|