How Brands |
Vztahuje se k |
Jenni Romaniuk: nevěřte mně, ale vědě. Ta vede k chytřejším rozhodnutím1.ledna » Marketing&Media Správné měření zdraví značky je pro marketéry jedním z nejcennějších nástrojů, zdůraznila Jenni Romaniuk v rozhovoru pro MAM (43/2023), který vznikl krátce po jejím vystoupení na konferenci Brand Management 2023. Jako novoroční dárek vám povídání s … První společné vystoupení Jenni Romaniuk a Lese Bineta se blíží27.července » Marketing&Media Dvě z top osobností současného marketingu se vůbec poprvé sejdou na pódiu v Praze na konferenci Brand Management. Nejvýhodnější vstup je k mání už jen do pondělí. Článek První společné vystoupení Jenni Romaniuk a Lese Bineta se blíží se nejdříve obj… Marketing Festival se vrací, přijede i Cassie Kozyrkov22.května » MediaGuru Marketing Festival se po online ročnících a následné přestávce vrací do živého formátu. Uskuteční se příští rok v únoru v brněnském Janáčkově divadle. Marketing Festival 2024 nabídne světové řečníky, 30 worskhopů i koncerty na Flédě17.května » Marketing Journal Po úspěšné video kampani, kterou Marketing Festival ohlásil svůj návrat do brněnské divočiny, spustil nový web, kde představuje první řečníky a bohatý program. Akce se uskuteční od 20. do 22. února 2024 a její hlavní den se odehraje v Janáčkově Diva… Kde získat pevný základ vzdělání v PPC marketingu?25.října » Digichef Digitální marketing se neustále mění a vyvíjí, proto je důležité se neustále vzdělávat. Můžete být klidně student, provozovatel e-shopu nebo marketingový manažer. Ať už jste na úplném začátku, nebo se jen chcete přiučit něčemu novému, poslechněte si… Kmotr marketingové efektivity bude hlavním řečníkem květnového Communication Summitu23.února » Marketing Journal Jména dvojice Les Binet a Peter Field zná každý brand manažer, který se snaží svá rozhodnutí stavět na relevantních výzkumech o kampaních těch největších značek. Před 3 lety byl v Praze na Communication Summitu hlavním řečníkem Les Binet, nyní ho ji… Všichni jsme od přírody promiskuitní22.října » MEDIAR Mark Cichon se v další kapitole dostává hlouběji k důvodům, proč zákazníci a spotřebitelé projevují tak malou věrnost značkám. A proč je pochopení jejich nákupního chování klíčem k tomu, abychom se naučili, jak efektivně obchodovat s těmito vysoce n… Sharp a Binet odhalili kritickou chybu marketingu8.října » MEDIAR Mark Cichon se tentokrát věnuje největšímu mýtu v marketingu, na který díky datům přišli Byron Sharp a Les Binet. Jak nákupní chování skutečně ovlivňuje marketingovou strategii? A jaké praktické kroky přijmout, abyste začali s marketingem založeným … Marketing Journal Podcast: Co říká marketingová bible 'How Brands Grow' od Byrona Sharpa26.září » Marketing Journal Nejdůležitější zdroj informací, který si marketéři mohou za svůj život přečíst. Tak označuje věhlasný profesor marketingu Mark Ritson knihu How Brands Grow od Byrona Sharpa. V tomto podcastu se dozvíte to nejzásadnější, co v ní můžete najít. Konference Brand Management 2019 představí marketing jako klíč k růstu20.srpna » Marketing Journal Tak toto bude stát na to. Keynote speakerem bude Jenni Romaniuk, která s Byronem Sharpem napsala pokračování bestselleur How Brands Grow (Jak se budují značky). Nečekejte žádné smyšlenky, ale daty ověřené zkušenosti. Na Brand Management zvou Jenni Romaniuk i Les Binet15.srpna » MediaGuru Konference Brand Management se uskuteční 2. 10. v Cubex Centru Praha. Tématem je, jak zlepšit marketing a růst v nových podmínkách, hlavní řečnicí bude Jenni Romaniuk. Marketéři vnímají trendy přehnaně, zjistili kmotři efektivity Binet a Field14.srpna » MEDIAR Les Binet a Peter Field se svými texty Marketing in the Era of Accountability , The Long And The Short Of It a dalšími v posledních 10 letech etablovali jako lídři marketingové efektivity. James Swift z Contagious s nimi mluvil v době, kdy jim vychá… |
|