15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Tom Mikulica

Vztahuje se k

Když značka voní: Jak smysly ovlivňují nákupní rozhodování

Některé značky se vám dostanou do nosu – doslova. Jak funguje senzorický marketing, proč má každé Starbucks svůj pach a co všechno značka ovlivní, když přestane být jen vizuální.

Děsivě přesná: Etická úskalí reklamy podle chování uživatele

15.srpna » Seznam Médium
Reklama, která zná vaše plány dřív než vy? Personalizace umí ušetřit čas i vyděsit. Kde končí užitečné cílení a začíná narušení soukromí?

Slogan je mrtvý. Ať žije tone of voice

8.srpna » Seznam Médium
Dřív to byla věta pod logem. Dnes je to způsob, jak značka mluví každý den. O tom, proč je tone of voice královská disciplína dnešního brandingu.

Tato informační stránka o Tom Mikulica zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Tom Mikulica" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes