Klára Palmer |
Vztahuje se k |
S dětskou radostí se na skákacích míčích vrací Sýrová sezona McDonald’s23.října » Marketing&Media Bezstarostné chvilky slibuje se Sýrovou sezonou McDonald’s v kampani od agentury DDB Prague. Článek S dětskou radostí se na skákacích míčích vrací Sýrová sezona McDonald’s se nejdříve objevil na Marketing & Media . Mámy to chtěj taky! Kariéra ženy při rodičovské nemusí být tabu, hlásí nová kampaň Mumdoo1.července » Heroine.cz Pět matek na fotografiích dělá to, co matky dělávají. Tulí se s miminkem, obědvají s předškolákem, v náručí chovají batole. Na první pohled jsou to prostě mámy, jakých jsou plné ulice, parky a hřiště. Rozpixelované části snímků ale dávají tušit, že … Nedávno absolvovala na Prague City University, dnes působí jako umělecká ředitelka v reklamní agentuře. Práce rodačky z Bosny s27.června » czechdesign.cz Iman Delic je mladá Art Directorka. Její nadání letos ocenila také porota soutěže Talent Roku 2024, která jí udělila titul vítězky. Ve své práci je Iman detailistka, vše si před tvorbou nejprve důkladně promyslí a vnitřně blízké jsou jí řemeslné prá… Nedávno absolvovala na Prague City University, dnes působí jako kreativní ředitelka v reklamní agentuře. Práce rodačky z Bosny27.června » czechdesign.cz Iman Delic je mladá Art Directorka. Její nadání letos ocenila také porota soutěže Talent Roku 2024, která jí udělila titul vítězky. Ve své práci je Iman detailistka, vše si před tvorbou nejprve důkladně promyslí a vnitřně blízké jsou jí řemeslné prá… MUMDOO představuje novou kampaň „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat.“25.června » Marketingové noviny Nová kampaň platformy MUMDOO s poutavým názvem „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat“ upozorňuje na předsudky a překážky, s nimiž se potýkají pracující rodiče, a které jsou často součástí návratu do práce během nebo po rodičovské dovolené. Česko … Mámy to chtěj taky! Kariéra ženy při rodičovské nemusí být tabu, hlásí nová kampaň Mumdoo18.června » Heroine.cz Pět matek na fotografiích dělá to, co matky dělávají. Tulí se s miminkem, obědvají s předškolákem, v náručí chovají batole. Na první pohled jsou to prostě mámy, jakých jsou plné ulice, parky a hřiště. Rozpixelované části snímků ale dávají tušit, že … OmniConnect: Pozornost je novou měnou komunikace26.dubna » MediaGuru V marketingu, reklamě i PR se pozornost stala novou měnou. Jak pozornost získat, udržet a jak s ní pracovat, řešila konference OmniConnect 2024. Rossmann uvádí nový spot v kampani Pečujeme s láskou14.března » MediaGuru Síť drogerií Rossmann přichází po dvou letech s novým brandovým spotem z dlouhodobé kampaně Pečujeme s láskou. Petr Dvořák: Dvanáct let v čele ČT byl prime time of my life27.září » MEDIAR Zkušený televizní manažer shrnuje své působení v roli generálního ředitele České televize, mluví o veřejné službě v éře streamingu a detailně o finanční situaci na Kavčích horách. Zdroj |
|