Šárka Rychtářová |
Vztahuje se k |
ZNAČKA DS V ČR JE PARTNEREM LIFE IS FASHION : NETWORKING NA TÉMA MINIMALISMUS15.října » Auto Periskop Značka DS si klade za cíl přenést know-how francouzského luxusu, rafinovanosti a stylu do automobilového prostředí. Vyznává avantgardní styl, prvotřídní servis, odpovědný a novátorský přístup v tvorbě automobilů. V příštích několika týdnech uvede na… Značka DS je partnerem Life Is Fashion14.října » Autokaleidoskop V letošním roce se značka DS spojila s českým projektem Life is Fashion (LIF), který sdílí podobné hodnoty. Jeho cílem je představit české návrháře, lokální tvorbu a upozornit na problematiku „udržitelné módy“ a „fastfashion“. Vyznáváme společné hod… Fashion networking na Life is Fashion28.září » Móda Odpolední networking ve středu 23. října v Institutu módní tvorby se ponese v duchu přednášek, praktických ukázek a představování jednotlivých návrhářů. Chanel Flap Bag - co o ní možná nevíte3.září » LuxuryMag Kdo se o módu alespoň trochu zajímá, jistě ji zná. Ikona, symbol luxusu a zhmotnění elegance…tím vším bez pochyby je. Řeč je o nejikoničtější kabelce – nepřekonatelné Chanel Flap Bag. Když prvně spatřila světlo světla Za pár let bude nejznámější kab… Seznamte se s nejoblíbenější kabelkou Louis Vuitton - Neverfull31.července » LuxuryMag Nové modely luxusních kabelek jsou představovány každou sezónu a většina z nich zmizí stejně rychle, jako se objevily. Pak jsou ale ikony, které se roky, nebo dokonce desetiletí drží na vrchních příčkách v žebříčku nejprodávanějších kabelek. Jedním … Udržitelnost v módě se stává trendem13.července » LuxuryMag Udržitelnost je aktuálně velkým tématem a dotýká se snad všech aspektů našeho života. Od stravování, životního stylu, hygieny až po oblečení. Móda a módní průmysl se zdá být automaticky zcela v opozici, vůči udržitelnosti, ale nemusí tomu tak být. V… Investice do luxusní kabelky – poradíme, jak na to12.června » LuxuryMag Kdo na toto téma naráží poprvé, možná se zasměje. To, že některé luxusní kabelky mají investiční hodnotu, je ale fakt. Ceny luxusního zboží neustále rostou a kdo si koupil třeba Chanel Flap Bag v roce 2010 za zhruba 60 000 Kč má dnes kabelku dvojnás… Padělky luxusního zboží zaplavují český trh30.října » Forum24 V měsíci říjnu byl zaznamenán enormní nárůst prodeje padělků luxusních kabelek, které jsou pro laiky k nerozeznání od originálu. Celní správě se v České republice podaří ročně zabavit padělané zboží v hodnotě několika set milionů korun, přesto se od… |
|