Vratislav Šlapák |
Vztahuje se k |
„Ikea a Kaspen krásně okecávají šetření nákladů“2.září » MEDIAR Ze tří aktuálních kampaní nábytku Ikea naše reklamní katy nejvíc zaujala ta od Kaspenu, jež nabádá, ať si zájemci dojdou pro nový katalog sami. Následují hrdinové, co umějí spát. „Ilustrace ve hře Kozla pro Messenger jsou ňuňu“12.srpna » MEDIAR Z kampaní uprostřed léta se reklamním katům nejvíc zalíbila hra Velkopopovického Kozla od Triadu. Následuje výročí KFC podpořené Dark Sidem a další hra, od Loosers pro Nestlé. Rytmus ani GoGo na české Pěnožrouty nestačili19.června » MEDIAR U reklamních katů boduje druhý ročník Pěnožroutů od WMC Grey, následován Zaraguzou s kampaní Rexony s Rytmusem. Kampaň od téže agentury pro Axe s GoGem je nezaujala. „Hezucký je fajn, ale mohl udělat větší divočinu“3.června » MEDIAR Ve vyrovnaném souboji v Reklamní katovně vítězí Brain One a Patrik Hezucký v kampani pro CZC.cz. Shodného počtu procent dosáhly kampaně pro Livesport a Kino Světozor. „Vyhubliny od McCannu nabízí silný citový zásah“13.května » MEDIAR U reklamních katů vítězí Vyhublé hračky pro CARE, následuje nový koncept T-Mobilu od Saatchi & Saatchi. Mobil.cz s Jakubem Kohákem od Acomware katy mírně znechutil. |
|