Andrea Söhnelová |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 5/2024: Roste obliba opalovací kosmetiky ve spreji17.června » Zboží a Prodej Při výběru opalovací kosmetiky se spotřebitelé sice v první řadě zaměřují na výši ochranného faktoru, ale zohledňují i další kritéria. Kromě velikosti balení je to například i způsob aplikace. Čím je jednodušší, tím větší oblibu si produkt získává. … Zboží&Prodej 5/2023: Žádaná je pečující opalovací kosmetika26.června » Zboží a Prodej O minulé sezoně se v souvislosti s prodeji opalovací kosmetiky mluví jako o návratu do předcovidových časů. Loňský nástup slunečných dnů již v březnu, a hlavně pak cestování na dovolenou k moři takřka bez omezení stojí za meziročním růstem prodejů v… Zboží&Prodej 5/2022: Opalovací kosmetika vyhlíží léto13.června » Zboží a Prodej Pro opalovací kosmetiku platí, že jde o výrazně sezonní artikl, který v posledních dvou letech kvůli omezeným možnostem cestovat na dovolenou k moři zaznamenal značné propady prodejů. Proto letošní sezonu, která již není sešněrovaná restrikcemi týka… Zboží&Prodej 5/2019: Opalovací sezona se prodlužuje23.května » Zboží a Prodej Česká domácnost za opalovací kosmetiku utratí 302 korun za rok, nakupuje ji průměrně dvakrát ročně, převážně v letních měsících. Nákupní sezona se však přizpůsobila změně klimatu a trvá od dubna až do července. V srpnu nákup postupně ochládá. Ačkoli… |
|