Michal Šoller |
Vztahuje se k |
Katovnu vyhrává OAK. Tiktokeři vlády dostali 13 %8.února » MEDIAR Emotivní spot Paměti národa s hlasy dětí, nové dílo agentury One of A Kind a režiséra Marka Partyše, reklamní kati vychválili. Naopak online "štěk" v neexistující vládní strategii očkování proti covidu vyšel jako jedna z nejhorších kampaní v histori… „Půvabné, kouzelné.“ Pohádky z Lega předčily oba vánoční slony e-shopů14.prosince » MEDIAR Z druhé várky letošních vánočních kampaní se reklamním katům nejvíc zamlouvala česká pohádková klasika z populární stavebnice. Následují animovaní sloni od Mallu a sexshopu. „Božský Kája a poťouchlý humor.“ Nejlepší vánoční reklamu má T-Mobile, od Saatchi & Saatchi24.listopadu » MEDIAR Ve vrcholném kreativním klání roku jsme katy nechali ohodnotit rovnou desítku letošních vánočních kampaní. Jaké je pořadí měřeno kreativitou? Operátoři: T-Mobile, Vodafone, O2. Maloobchodní řetězce: Lidl, Albert, Penny. Přední hráči e-commerce: Heur… „Ruce fungují krásně. Jednoduché, silné, kontroverzní“17.listopadu » MEDIAR „Český spot o fotbalu v Barceloně je hravý a svěží, produkce špičková“2.listopadu » MEDIAR Mimořádně vysoko hodnotí reklamní kati kampaň, kterou se značkou Nike ve Španělsku natočil československý štáb. Hraný i animovaný spot dosáhl dle některých světové úrovně. |
Alexander Hemala
- Český moderátor
|