Tomáš Szewieczek |
Vztahuje se k |
Centrum zákaznické podpory Kooperativy: Za 15 let 17 milionů hovorů9.září » OPojištění.cz Kooperativa oslavila 15 let vzniku útvaru, který je z pohledu zákazníků klíčovou součástí každé pojišťovny ... 20 let infolinky Kooperativy = 21,4 milionů vyřízených dotazů7.listopadu » OPojištění.cz V říjnu roku 1999 se na infolince pojišťovny Kooperativa rozdrnčely první telefonní hovory a přišly první e... 20 let infolinky Kooperativy7.listopadu » iProsperita.cz V říjnu roku 1999 se na infolince pojišťovny Kooperativa rozdrnčely první telefonní hovory a přišly první e-maily od klientů. Požadavky klientů vyřizovalo 9 operátorů, ale v prvních měsících, kdy převládaly požadavky s probíhající demonopolizací pov… |
|