Pavel Tomšů |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 4/2024: Škole a kanceláři svědčí osvědčené značky13.května » Zboží a Prodej Ani kategorii školních a kancelářských potřeb se nevyhnulo úspornější nákupní chování. To ale neznamená, že by spotřebitelé šetřili úplně na všem. Například u psacích potřeb, školních aktovek a batohů upřednostňují kvalitní a osvědčené značkové prod… CatScan: Škola žádá kvalitu i nápaditý design2.května » Zboží a Prodej Po dvou letech prodejních kotrmelců se kategorie školních a kancelářských potřeb postupně vrací do běžných kolejí. Mimo jiné to znamená, že kvůli nákupům školních pomůcek začali spotřebitelé opět navštěvovat kamenné prodejny. Dlouhé měsíce distanční… Zboží&Prodej 4/2020: Školní potřeby: Škola žádá pestrý design22.dubna » Zboží a Prodej Zatímco děti přitahuje hlavně zajímavý design či licencované postavičky, rodiče u školních potřeb hledají kvalitu za dobrou cenu. Vyzkoušené značky a produkty končí častěji i v on-line nákupních košících, hlavní obrat kategorie ale spolehlivě generu… Zboží&Prodej 4/2019: Školní potřeby řídí kvalita15.dubna » Zboží a Prodej Když přijde na děti, spotřebitelé jen neradi šetří, ať už jde o dětskou výživu nebo školní potřeby. V obojím hledá spotřebitel především kvalitu a vyzkoušené produkty a značky, které jsou zárukou obojího. A i když by se mohlo zdát, že generace dětí … |
|