15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Marek Vohryzka

Vztahuje se k

Skip Pay představuje v kampani „nepovedené dárky”

14.listopadu » MediaGuru
Skip Pay ve vánoční kampani nabízí možnost platit až po Vánocích, před nákupními omyly opět chrání maskoti Mozek a Srdce.

Skip Pay ve vánoční kampani nabídne možnost platit až po Vánocích. Spoty provází maskoti Mozek a Srdce

14.listopadu » Marketing&Media
Skip Pay, fintech ČSOB zaměřený na odložené platby, v rámci vánoční kampaně nabídne zákazníkům možnost platit až po Vánocích a zároveň nabádá ke zodpovědnému nakupování. Za zboží nakoupené od začátku listopadu mohou zákazníci zaplatit až do 20. ledn…

Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální

20.listopadu » Marketing&Media
„Platba předem? To není normální.“ S tímto sloganem přichází Mozek a Srdce, maskoti Skip Pay od ČSOB, v nové kampani. Článek Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální se nejdříve objevil na MAM .

Slevomat nasadil vánoční televizní spot

9.prosince » MediaGuru
Slevomat rozvíjí svou vánoční kampaň „Nejlepší dárek je zážitek“, připravil televizní spot na základě statistik.

Slevomat startuje vánoční kampaň i s dárkovou sekcí

31.října » MediaGuru
Slevomat se ve své vánoční kampani soustředí na zážitky. Na webu připravil speciální dárkovou sekci.

Tato informační stránka o Marek Vohryzka zobrazuje poslední internetové články, ve kterých se výraz "Marek Vohryzka" vyskytuje. Výsledný seznam není redigován.
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes