|
Vztahuje se k |
Skip Pay představuje v kampani „nepovedené dárky”14.listopadu » MediaGuru Skip Pay ve vánoční kampani nabízí možnost platit až po Vánocích, před nákupními omyly opět chrání maskoti Mozek a Srdce. Skip Pay ve vánoční kampani nabídne možnost platit až po Vánocích. Spoty provází maskoti Mozek a Srdce14.listopadu » Marketing&Media Skip Pay, fintech ČSOB zaměřený na odložené platby, v rámci vánoční kampaně nabídne zákazníkům možnost platit až po Vánocích a zároveň nabádá ke zodpovědnému nakupování. Za zboží nakoupené od začátku listopadu mohou zákazníci zaplatit až do 20. ledn… Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální20.listopadu » Marketing&Media „Platba předem? To není normální.“ S tímto sloganem přichází Mozek a Srdce, maskoti Skip Pay od ČSOB, v nové kampani. Článek Skip Pay v kampani ukazuje, že platit předem není normální se nejdříve objevil na MAM . Slevomat nasadil vánoční televizní spot9.prosince » MediaGuru Slevomat rozvíjí svou vánoční kampaň „Nejlepší dárek je zážitek“, připravil televizní spot na základě statistik. Slevomat startuje vánoční kampaň i s dárkovou sekcí31.října » MediaGuru Slevomat se ve své vánoční kampani soustředí na zážitky. Na webu připravil speciální dárkovou sekci. |
|